Montako kummilasta sinulla on?
Montako kummilasta sinulla on? Mitä meinaat ostaa heille joululahjaksi? Minulla on 27 kummilasta, vähävaraisena en osta heille joululahjoja, muistan vain synttäreillä ja jouluna kortilla...
Kommentit (17)
6 kummilasta. 3 vanhinta (7-10-vuotiaat serkkupojat) vien yhdessä leffaan ja hampurilaisille, nuoremmille ostan askartelutarvikkeita.
En ole virallisesti kummi kun en kuulu kirkkoon, mutta puoli vuotiaalle siskonpojalle ostan jotain :) todennäköisesti lelun tulevaisuutta ajatellen kirpparilta. Lisäksi laitan pojalle avatulle tilille rahaa.
Ap, kuinka luojan tähren sulla VOI olla 27 kpl kummilasta?!?
Mulla 2.
Siis mitä? Jotain erityistä sinussa ainakin on, jos noin moni haluaa sinut kummiksi. Minulla on laaja ystäväpiiri, mutta vain neljä kummilasta. Niistäkin kolme on sukulaislapsia.
Ei yhtään, ei minua ole koskaan kukaan pyytänyt. En kuulu nykyisin kirkkoon, mutten usko kenenkään siitä tietävän.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:43"]
Ap, kuinka luojan tähren sulla VOI olla 27 kpl kummilasta?!? Mulla 2.
[/quote]
Mä olen lestadiolaisesta perheestä ja mulla on esimerkiksi n.100 serkkua ja pikkuserkkuja kai satoja. Mun lapsilla on 31 serkkua joista 8 kummi olen ja loput on serkkujen lapsia... t:ap
5 lasta. 9- ja 10-vuotiaille rakennussarjaa, 2-vuotiaalle palapeli, vauvalle potkupuku ja 16-vuotiaalle leffalippuja.
Seitsemän on. Se on vähän liikaa kyllä. Onneksi ikähaarukka on sellainen, että vanhin on jo 20+, sitten väliin tulee pari varhaisteini-ikäistä, joilla on omat odotuksensa, ja loppukatras onkin 3-5-vuotiaita, joille lahjat ovat tärkeitä, mutta niiden laatu yhdentekevää.
Yritän keksiä aina jotain kummilasteni harrastuksia tukevaa, tai jos en sellaista keksi, niin vien heidät kirjaostoksille, koska lukuharrastus on aina hyvä harrastus. Saatanpa ostaa lipun teatteriin/musikaaliin tai oopperaan/balettiin, ja käyttää lahjaksi siellä. Tämä toki koskee vain näitä jo toiselle kymmenelle ehtineitä.
Mutta samaa on tiedossa aikanaan nuoremmillekin.
1 kummipoika. Ehkä toiselle voisin ruveta kummiksi, mutta en useammalle. Ihan siksi että voi niihin pariin keskittyä sitten kunnolla :)
8 kummilasta. Kaikki saavat syntymäpäivälahjoiksi leluja tai muuta ikätason mukaista mieleistä juttua. Jouluna jokainen saa aina kirjan. Sovin sopivasta kirjasarjasta vanhempien kanssa. Olen kerännyt kummilapsille mm. Lindgrenin kirjoja, muumeja, Ella-sarjaa, Kunnaksen tuotantoa yms.
5 kummilasta. Kahdelle en laita muuta kuin kortit (jo täysi-ikäisiä), kahdelle annan vaateliikkeen lahjakortin ja yhdelle cd:n.
Minulle tulossa yksi kummilapsi ja ostettuna on jo nalle sekä villapaita, ja ensikengät :)
2lasta. toiselle en mitään on 16v ja toiselle kirjan ja dvd:n on 5v