Huh miten seksikästä! T:mies 39v
Ihana! Kauhea heijari täällä. Ihan lumoissani olen. Ei kiinnosta millainen persoona tai minkälainen yksilö älyllisesti. On vaan liian kuuma. En voi vastustaa! (niin ja tuo on ainakin 18v)
Kommentit (27)
Olinko ainut kuka katto sen naamaa? :D eipä ollut mitenkään ihmeellisen näkönen
Minusta toi on vain naurettavaa vatkata persettä minuutteja.
Minun tietenkin pitäisi nuorena miehenä olla muna pystyssä kiimassa kuin kiimainen kolli ja huutaa kuorossa kuinka mahtavaa ja upeaa perseen vatkaaminen. Liittyä tohon juutuubin aivottomaan apinalaumakuoroon ylistämään pakaroita jolla hän vääntää paskat pönttöön tänäkin iltana.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:47"]
Ai, musta oli ihan ok. Voiku osais itteki. T.N 30 v :D Näin me naiset ollaan erilaisia.....
[/quote]
Mielenkiinnosta; mikä tuossa sinusta on hienoa ja miksi haluaisit osata täristää peppua ? :) Miten käyttäisit taitoasi?
[/quote]
Saisin paremmat fyrkat työpaikalla.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:16"]Ihana! Kauhea heijari täällä. Ihan lumoissani olen. Ei kiinnosta millainen persoona tai minkälainen yksilö älyllisesti. On vaan liian kuuma. En voi vastustaa! (niin ja tuo on ainakin 18v)
Mutta tuoltakin pyllystä tulee kakkaa..ja paljon tuleekin. Mieti sitä, mies 39v.
Tosi monet äijien kommentit täällä av:ll alkavat kuuloostaa siltä kun asuttais Saudi-Srabiassa ei Suomessa. Että nainen on vaan miehen kiimaa varten olemassa.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:47"]
Ai, musta oli ihan ok. Voiku osais itteki. T.N 30 v :D Näin me naiset ollaan erilaisia.....
[/quote]
Mielenkiinnosta; mikä tuossa sinusta on hienoa ja miksi haluaisit osata täristää peppua ? :) Miten käyttäisit taitoasi?