Miksi annat koirasi ulostaa jalkakäytävälle?
Eikö sinua pelota, että joku "hullu" saattaa pakottaa sinut syömään koirasi jätökset?
Kommentit (27)
Kertokaa nyt jalkakäytävälle paskattavat että miksi ette kerää niitä jätöksiä?
Miksi en? Kun kuitenkin korjaan ne siitä pois.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:43"] Miksi hullu on sitaateissa? Kyllä saa olla umpihullu, että saisi tuosta asiasta noin kauhean raivarin [/quote] Jossain vaiheessa kamelin selkä napsahtaa kun saa joka helvetin päivä väistellä jalkakäytävällä isoja paskakasoja ja pestä kengänpohjia, auton polkimia ja mattoja välinpitämättömien kusipäiden takia. Itse asiassa paskan syönti olisi vain alkusoittoa tulevasta. [/quote] Saa kyllä tarkistaa lääkityksensä, jos alkaa noin kyrsiä. Ja ei, minulla ei ole koiraa.
[/quote]
Ai sinua ei kyrsi pestä paskaa kengistä, auton polkimista ja matoista?
[/quote]
No enpä kyllä muista kuin yhden kerran, että olisin joutunut pesemään paskaa pois kengästä ja tästäkin on aikaa vuosia.
Oikeestiko jonkun mielestä on ok antaa koiran paskantaa keskelle jalkakäytävää? Mun poika aikoinaan eräs ilta pimeällä sadekelillä pienenä, n. parivuotiaana liukastui, en nähnyt mihin, kaatui ja alkoi itkeä, tykkäsi kävellä itse siihen aikaan joten ulkoiltiin paljon ilman rattaita. Otin syliin. kotona tajusin, että me ollaan molemmat ihan koiranpaskassa. Hajua oli, mutta luulin siellä ulkona, että pojalla oli kakat housussa. Tuollekin jalkakäytävälle kakattajalle olisi ollut metsää sadan metrin päässä. Mulla meni takki pilalle, kun se oli villakangastakki. Mä toivon, että jokainen jonka mielestä siinä ei ole mitään pahaa paskattaa koiraa keskelle jalkakäytävää, joku päivä liukastuu sellaiseen itse, niin että on paskassa koko akka/ukko.
12 lisää, että pari viikkoa sitten ihmettelin, mitä paskaa on työpaikan lattialla. Tarkempi tutkimus selvitti, että joku oli paskattanut rakkinsa suoraan meidän uloskäynnin kohdalle ja paska tuli sisälle kengissäni. Pari kertaa olen siitä paskattajan käynyt häätämässä, kun olen huomannut. Meillä ei ole mitään vihamiehiä eikä mitään riitoja naapureiden kanssa, vaan jostain syystä se meidän firma on hyvä paikka paskattaa siinä kerrostaloalueen keskellä.
No koiran paska haisee kyllä ihan erilaiselta kuin ihmisen, joten kiva tarina 12, mutta tuskin totta.
mitäs pahaa siinä on jos siivoa ne?