Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lastenne parhaat tokaisut

Vierailija
11.10.2021 |

Kertokaa hauskoja juttuja, joita lapsenne ovat sanoneet :)

En suostunut kertomaan mun 4-v. tytölle mitä saa joululahjaksi, niin tämäpä lausahti nasevasti siihen, että
"Julkilausumattomat totuudet muuttuvat myrkyksi." :D

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun taapero kiukuspäissään tiuskaisi et "Miesten mieli marmoria, naisten vahaa."

Vierailija
2/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveli pikkuveljelle mandariinin palasista: ”En minäkään tykkää vitamiineista mut nämä on kyllä aika helppo vain nielaista!”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun jälkeen kaupan kassalla lapseni spaghettipaketista kassahihnalla: ”Ai tehdäänkö me taas himmeleitä?”

Vierailija
4/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja :)

Vierailija
5/44 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi elokuussa: Musta tulee isona ammatilta eläinten suojelija ja harrastukselta ampiaisten tappaja!

Vierailija
6/44 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikouluikäinen tyttäreni kertoi että tällä on poikaystävä. Tämä poika vaan ei vielä tiedä asiasta. (Söpöä lapsen viattomuutta, aikuisen suusta olisi stalkkeriainesta)

Vierailija
7/44 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 4-v. tytär ei sanonut mitään mutta sanoja ei tarvittukaan. Olin ollut tupakkalakossa reilun kuukauden ja meinasin kauppareissulla repsahtaa. Kaupan pihalla olin sytyttämässä tupakkaa kun vilkaisin takapenkille. Tytär teki etu- ja keskisormellaan sellaisen Watching You -eleen tuimalla ilmeellä ryyditettynä. Jäi tupakka polttamatta enkä ole sen jälkeenkään enää polttanut!

Vierailija
8/44 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ekaluokkakaista eilen harmitti, kun ei päässyt ulos leikkimään kavereiden kanssa. Sanoi mulle: "Äiti mä inhoon sua. Sun vanhemmatkin inhoo sua."

Sama tyttö tänään kömpi kainaloon ja sanoi: "Sä olet maailman paras äiti." Tuli ihan tippa linssiin liikutuksesta mulle. Sitten tyttö jatkoi: "Vaikka sä oletkin välillä Rasittava Urpo."

Vierailija
9/44 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 v lapsenlapseni oli juuri kuullut isoveljeltä, että peppua sanotaan hanuriksi.

Hän oli vähän aikaa hiljaa ja tokaisi: Talvella ei kannata muuten mennä kuuntelemaan hanuriorkesteria( luova tauko) silloin ei voi pitää ikkunoita auki.😂

Vierailija
10/44 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikettiin 5-vuotiaan kanssa maanantain kauppareissulla Alkossa, jo ovella lapsi kailotti, että "äiti, miksi sä taas ostat viinaa". Olin juuri perjantaina ostanut muutaman saunaoluen ja sillä kertaa jo valmiiksi seuraavan viikonlopun ruokaviinit. Harvoin on nolottanut niin paljon, mutta myyjää tuntui vain hymyilyttävän.

Vierailija
11/44 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapariskunnan mies on hoikka ja urheilullinen, ja hänen kroppansa ei siedä yhtään alkoholia.

Heillä oli kolme lähes vuoden välein syntynyttä poikaa.

Mies oli työn vuoksi edustustilaisuudessa, jossa oli pakko ottaa ainakin vähän alkoholia.

Aamulla kolme vintiötä olivat tapansa mukaan iskän kimpussa, vaatimassa leikkimään.

"Isi on nyt kipeä,  ei jaksa".

2-vuotiaan diagnoosi:  "tullon valmaan nuha ja yhkä"

Vierailija
12/44 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksivuotias tivasi, mitä saa syntymäpäivälahjaksi. En suostunut paljastamaan, joten hän tokaisi "Vapauden salaisuus piilee ihmisten sivistämisessä, kun taas itsevaltiuden salaisuus piilee sinä, että heidät pidetään tietämättöminä."

Vierailija
13/44 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikettiin 5-vuotiaan kanssa maanantain kauppareissulla Alkossa, jo ovella lapsi kailotti, että "äiti, miksi sä taas ostat viinaa". Olin juuri perjantaina ostanut muutaman saunaoluen ja sillä kertaa jo valmiiksi seuraavan viikonlopun ruokaviinit. Harvoin on nolottanut niin paljon, mutta myyjää tuntui vain hymyilyttävän.

Hyi hitto. Mua ällöttää toi tapa, että ruoankin kanssa pitää olla alkoholia lasissa. Ja ei siitä näköjään pidä lapsesikaan. Hauskuus kaukana.

Vierailija
14/44 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heti tule mieleen mitään hassumpaa tokaista (vaikka niitä on päivittäin). Äsken iloitsin kuinka 6 v ja 4 v olivat ottaneet 2 v pikkuveljensä mukaan leikkeihin. Kuuntelen välillä sivukorvalla miten leikit sujuu ja äsken esikoinen houkutteli pienempiä "Tulkaa kaverit. Jos tahdotte saada ikuisen elämän, teidän pitää vain koskettaa tätä taikakorua" Pikkuset kipitti pehmojen kanssa sipaisemaan taikakorua. :D

Eiliseltä muistan kuinka podin huonoa omatuntoa kuinka joskus on vaikea olla nauramatta lasten vakaville asioille. 2-vuotias rakensi dubloista jäätelöitä ja tarjoili niitä muille. Sitten lähti kolistelemaan keittiöön tiskikonetta ja tuli takaisin "äiti, eikö meillä ole lutikoita? Minä tahdon lutikan jäätelöön".

Vierailija
15/44 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on lähtenyt hallinnasta. Suosittelen seuraavaksi käyntiä AA:ssa.

Vierailija
16/44 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksivuotias tivasi, mitä saa syntymäpäivälahjaksi. En suostunut paljastamaan, joten hän tokaisi "Vapauden salaisuus piilee ihmisten sivistämisessä, kun taas itsevaltiuden salaisuus piilee sinä, että heidät pidetään tietämättöminä."

Tää oli hyvä! 😉

Vierailija
17/44 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto. Mua ällöttää toi tapa, että ruoankin kanssa pitää olla alkoholia lasissa. Ja ei siitä näköjään pidä lapsesikaan. Hauskuus kaukana.

Sulla siis tapana että silloin kun otetaan niin otetaan kunnolla, turha siihen mitään ruokia sekoittaa?

Vierailija
18/44 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa oli joitain ihan hauskoja. Miksi ne iltapäivälehtien vastaavat jutut ovat niin suunnattoman noloja, ja lisäksi toistavat itseään. Ne saisi lopettaa. Vai onko jo lopetettu, en tiedä.

Vierailija
19/44 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli kolmannella tai neljännellä luokalla. Valitti koulun ruuasta ja huomautan ettei poika ole nirso. Ne sanat vaan saa repeilemään vieläkin. "Se on kyllä kunnian päivä jos koulun lasange ei ui öljyssä". Niin erikoisesti sanottu että naurattaa. 

Vierailija
20/44 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolmevuotias juuri äsken tokaisi että "Isi, taasko se iltapaskan toimittelija kalastelee aineksia uuteen tyhjäpäiseen klikkijuttuunsa"