Miehen entinen ei peseytynyt
Mies kertoi, entisen tyttöystävän alapää haisi. Ei pessyt kunnolla sitä. Mies jätti naisen.
Kommentit (35)
Kyselen aina mieheltä entisistä. Ehkä olen outo.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:28"]Pohjoinen vai etelä?
[/quote]Miksi kysyt?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:08"]
Olen uimahalleissa nähnyt, ei pestä kun siitä eestä. Kunnolla pitää pestä. Kylpylöissäkään naiset ei pese värkkejään.
[/quote]
Eivät kai he kehtaa kun sinä tuijotat vieressä. Yrittävät varmaan vain hoitaa pesun mahdollisimman nopeasti.
Pesu on tärkeää, ja jos alapää on posliini, niin pitää muistaa myös vahaus ja kiillotus. Ei saa kuitenkaan pestä likaa, koska muuten huulet rypistyvät.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:22"]On sulla aika moukka mies, ei muuta voi sanoa. Ei kaikkea tarvitse entisedstä suhteesta juoruta uudelle hoidolle. Niin noloo! [/quote] Minä jätän aina miehen jos alkaa juoruta exän intiimeitä yksityisasioita minulle, sillä se kertoo vain siitä, että jos joskus tulee ero niin seuraava kuule minun intiimeistä yksityisasioistani.
[/quote]
Sama homma..joillakin miehillä ei ole mitää yksityisyydentajua. (Varmaan tälläisiä naisiakin löytyy.)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:22"]On sulla aika moukka mies, ei muuta voi sanoa. Ei kaikkea tarvitse entisedstä suhteesta juoruta uudelle hoidolle. Niin noloo! [/quote] Minä jätän aina miehen jos alkaa juoruta exän intiimeitä yksityisasioita minulle, sillä se kertoo vain siitä, että jos joskus tulee ero niin seuraava kuule minun intiimeistä yksityisasioistani.
[/quote]
Sama homma..joillakin miehillä ei ole mitää yksityisyydentajua. (Varmaan tälläisiä naisiakin löytyy.)
[/quote]Kuten sanoin itse kyselen aina entisistä.
Häpyhuulten välit ja klitoriksen huppu pestävä pesuaineella sinne tulee muuten töhnää ja epämielyttävä tunkkanen haju.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:03"]Muista sä pestä tussus
[/quote]Pesen ja kunnolla pesuaineella.
[/quote]
Alapäätä ei saisi pestä pesuaineella, vain siihen tarkoitetuilla pesuainella joissa on ph sopiva. Jos peset normaalilla saippualla alapääsi ph arvot menevät epätasapainoon, josta seuraa hiivaa tai bakteeri vagionismi tai ihan vain pahaa hajua.
[/quote]
Höpö höpö. Ei sitä saippuaa ole tarkoitus sinne jalkojen väliin jättää.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:26"]Mikä kaupunki?
[/quote]En paljasta.