Pitääkö miehen maksaa puolet abortista?
Eihän siis PAKKO ole, mutta eikö se olisi reilua? Oma tilanteeni:
Tulin raskaaksi poikaystävälleni pillereistä huolimatta. Päädyttiin aborttiin. Sitten tyyppi ilmoitti, että hyvästi, ei kiinnosta äläkä enää koskaan juttele minulle. Sanoin, että selvä mutta hän saa maksaa puolet abortista. No, lääkkellinen keskeytys epäonnistui joten tehtiin kaavinta. Sairaalassa meni pari päivää ja toimenpiteen takia lasku oli parisen sataa. Olen osa-aikatyötä tekevä opiskelija joten onhan tuo iso summa! Laitoin entiselle viestin, että voisitko osallistua niin ei, asia ei hänelle kuulu. Eikö olisi reilua ettei vaan nainen joutuisi "kärsimään"? Tai ei, siksi kysynkin teiltä!
Kommentit (8)
Ihan kauhea mies. Onneksi pääsit eroon.
Olisit todennut miehelle, että jos et osallistu abortista tuleviin kuluihin pidän lapsen. Olisi tullut vipinää mieheen kun se satasen sairaalalasku olisikin ollut pientä verrattuna 18-vuoden elareihin.
Eikö se olekaan enää vain naisen keho?
Halvalla pääsit eroon miehestä :)
Toisaalta pitäisi, mutta toisaalta, sinä maksat, mutta saat myöskin täysin itse päättää, pidätkö lapsen vai et. Mies ei saa päättää siitä asiasta ollenkaan. Mieti pitäisikö miehen maksaa puolet abortista, vaikka hän olisi halunnut pitää lapsen.
Miksi hän halusi erota, vaikka yhdessä päätitte abortista?
Olihan se sen miehenkin lapsi, kyllä saa maksaa puolet.
Olisit pitänyt lapsen.