Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En päässyt inssista läpi

11.10.2021 |

Tänään mulle oli inssi ja en päässyt läpi , mun mielestä mulle meni kaikki hyvin mutta ajokokeen vastaanottajan ei ollut sama mieltä . Ihan sama vaikka 100 kertaa en menee läpi koska haluan oppia ihan täydellistä ajamaan mutta se on liian kallista . Motivaatio lähtee että jokaiseen pikku virheetkin lasketaan .

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja mopokortti ja hjommaa Piggio Ape jos olet juniori .

Vierailija
2/7 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokeilin inssi ajoa 5 kertaa. Kaikki hylätty. Sen jälkeen lopetin ei tullut mitään, ei rahatkaan enään riittänyt kokoajan uuteen inssiin.

Ajo tunneilla ajoin hyvin opettaja sanoi että osaan ajaa. Mutta inssissä jännitti ihan liikaa ja paineet kasvoi joten joka kerralla epäonnistuin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ajossa tökki? Tottakai sait palautetta.

Vierailija
4/7 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin inssin läpi vasta neljännellä kerralla.

Vierailija
5/7 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattikortti? Silloin ei toki saa ajaa manuaalilla mutta onpahan jonkinlainen kortti.

Vierailija
6/7 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se sitten kaatui? Parista pikkuvirheestä ei pitäisi inssin jäädä kiinni, vasta sitten jos ajo on täynnä pikkuvirheitä tai sitten yksikin isompi, vaaratilanteen aiheuttava virhe. Itse pääsin kolmannella, silloin vitutti ja itketti, mutta jälkeenpäin ei ole ollut mitään merkitystä vaikka en ekalla päässytkään.

Vierailija
7/7 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hätää! Et ole ainoa. Itse en päässyt ensimmäisellä kerralla läpi ja nyt 30-vuotiaana ajan paljon ja ihan hyvin. Ihmiset on erilaisia ja inssi voi jännittää niin paljon, että kokelaat oikeat taidot ei tule esiin. Kertaile ja ole rohkea seuraavalla kerralla, tiedät jo mitä tuleman pitää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi