Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sinua ällötä likaiset ostoskärryt?

Vierailija
07.12.2014 |

Tai korit joita potkitaan pitkin lattiaa, ja sitten pinotaan päällekkäin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ällötä yhtään.

Vierailija
2/5 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaakohan ap nyt sellaisia kärryjä, joissa on ohjeen vastaisesti säilytetty lasta kuraisissa talvikengissään vaiko ihan vaan niitä ostoskärryjen ja -korien kahvoja, joita jokainen räkää juuri nenästään kaivanut ja kouriinsa aivastellut ostoksilla kävijä pitää paljaassa kädessään?

Jos kyse on jälkimmäisestä, vaihtoehdot ovat seuraavat: a) Et käy kaupassa b) Käyt kaupassa, mutta otat desinfiointiaineen mukaan ja hinkkaat jokaisen kahvan ja muun esineen, johon sinun on pakko koskea. Muista myös sirukorttilaite, jonka näppäimiä joudut painelemaan, jos maksat kortilla   c) Kestät tilanteen ja ymmärrät, että joudut suureen vaaraan myös availlessasi kahvallisia ovia, maksaessasi missä tahansa muualla kortilla, asioidessasi pankkiautomaatilla ja kulkiessasi julkisilla kulkuvälineillä ym. ym.

Bakteerit kuuluu elämään. Aika paljon itseäsi (ja perhettäsi) autat, kun peset saippualla kädet heti kaupasta kotiin tultuasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällöttää. siksi kannankin koria yleensä hihan päällä ja kärryt pyrin antamaan mieheni työnnettäväksi.

ällöttää myös korttimaksupääte, kassalla olevat kapulat, irtokarkkikauhat, vaa-at yms.

Vierailija
4/5 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut että täällä on pari kauppaa joissa kärryjä ei ole koskaan varmaan pesty. Tavaraosa on täynnä jotain töhkää, jopa käytetyn purukumin olen nähnyt.
Toisessa on kärryissä selvästi pihan rakentamisajalta olevat pölyt, tai ainakin jalkaosissa vielä jäljellä, jos päällimmäisiltä pinnoilta onkin kulunut pois.
Ei paljon ole vaihtoehtoja, kuin yrittää käydä näissä kaupoissa.

Vierailija
5/5 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää. Joskus korit ovat niin likaisia, ettei kehtaisi laittaa sinne kuin käytetyt kumisaappaat. Yleensä olen sanonut tällaisessa tilanteessa asiasta henkilökunnalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi