Tuleeko muilla koskaan yksinäinen olo etätyössä?
Ikävä työkavereita, iski ihan yllättäen . Käyn kattoon niitä perjantaina varovasti mutten kyllä ole kun päivän vaan.
Sitten palaan luolaani etänä piileskelemään. Olen tehokkain ilman ympäristön häiriöitä ja ääniä ja pohjimmiltani erakko
Kommentit (5)
Eipä juurikaan. Välillä ikävä sitä kun sai pukeutua siististi ja käyttää korkkareita ja laittaa tukkaa.. nykyään se tuntuu turhalta kun kotona vain olen. Hienot vaatteet mätänee kaapissa :D muuten en kaipaa kiirettä töihin, kiirettä kotiin ja yleistä hälinää.. sekä että kahvipannu oli aina tyhjä tai joku keittänyt hirveät sumpit….
Tässä on niin paljon positiivisia puolia kuitenkin. Saa nukkua pidempään. Koiran ei tarvi olla yksin päivää. Tulee tehtyä työ huolellisemmin ja keskittyneemmin. Saa levittäytyä työpöydälle laajalle ja pukeutuakin voi ihan miten vaan
Vierailija kirjoitti:
Eipä juurikaan. Välillä ikävä sitä kun sai pukeutua siististi ja käyttää korkkareita ja laittaa tukkaa.. nykyään se tuntuu turhalta kun kotona vain olen. Hienot vaatteet mätänee kaapissa :D muuten en kaipaa kiirettä töihin, kiirettä kotiin ja yleistä hälinää.. sekä että kahvipannu oli aina tyhjä tai joku keittänyt hirveät sumpit….
Meillä on töissä ihan ok kahvi eli pari automaattia, mutta pannukahvi kotona on kuitenkin parempaa
Kyllä. Mytta myös siellä työpiaikalla jossa on muita ihmisiä ympärillä koen itseni oisinaan yksinäiseksi.
Pää levisi jo, joten en ole enää (etä)töissä.