Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teille tulee mieleen 50 vuotiaasta naisesta?

Vierailija
11.10.2021 |

Eli, mikä kuva on päällimmäisenä, kun teette oletuksen ?

Kommentit (181)

Vierailija
161/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän paras aika takana. Lapset aikuisia, ydinperhe hajonnut tästä syystä. Mikään ei oikeasti innosta eikä tunnu miltään. Olin onnellisempi nuorempana.

Nainen kohta 50

Vierailija
162/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 vuotiaan miehen ja naisen erottaa siitä, että naisilla on kovempi hinku vakituiseen lähiparisuhteeseen. On todella vaikea löytää sellaista 50+ naista, joka suostuisi sellaiseen ystävät, matkat, ravintolat, seksi suhteeseen, jossa taustalla ei koko ajan kummittele  varautuminen omaishoitajuuteen. Itse lähden siitä, että jos uussuhteessa tällaiseen tilanteeseen joudutaan, naisen pitää jatkaa omaa elämäänsä. Se on eri asia, jos olisi tunnettu vuosikymmeniä. M58

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffipalstojen perusteella tuon ikäiset naiset hakee 30-40 vuotiaita miehiä. Mistähän sekin kertoo? Yritetään elää elämää jonkun toisen kautta?M58

Johtuu varmaan siitä että sinun ikäinen mies elää pitkälti sohvan ja jääkaapin välillä.

Kun en kerkiä treffikiireiden takia!

Kerkeät kuitenkin roikkumaan täällä.

Vierailija
164/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä ja lajitoveri. Mielelläni tutustuisin jos on niinku fiiliksiä läheiseen olemiseen. Yhtä hullun kanssa voitaisi vaikka ällöttää naapureita. Valot päällä ja ihan oma vika jos katsot.

M.50

Ohhoh tätä ei ole poistettu. Peukkuja ylös ja alas. Siitä tietää että osuin johonkin hermoon kun jakaa mielipiteitä aika tasan. Tietenkin haaveilen että yläpeukkujen antajissa on naisiakin. Vanhuuden harvoja hyviä puolia on se ettei tod kiinosta mitä muut ajattelee. 

Edelleen M.50

Yläpeukutin ja olen nainen.

Kommenttisi hymyilyttivät hyvällä tavalla. Ainoa asia mistä olen eri mieltä, on se, että ei tässä vielä vanhoja olla.

Keski-ikäisiä kyllä, mutta siihen kuuluu itsetunto ja itsevarmuus.

En tiedä uskaltaisinko oikeasti järkyttää naapureita, mutta mies, jolla on pilkettä silmäkulmassa ja seksihalut tallessa voisi vedota minuun kovastikin.

Samalla kun kommentoimaan ryhdyin, 50-vuotiaat naiset eivät vielä ole vanhoja.

Ja ovat monipuolisia monitaitureita.

Työpaikkojen moniosaajia, perheen äitejä, jotka pitävät pakan kasassa kotona, lapset voivat olla vielä pieniäkin, tai teinejä, tai jo aikuisia.

Monet ottavat vastuuta omista vanhenevista vanhemmistaan ja se on kova homma kaiken muun lisäksi.

Olen 'vasta' 44, mutta aika tuntuu kuluvan siivillä. Lapset olivat vasta ihan pieniä, nyt ovat minua päätä pitempiä teinejä.

Tykkään työstäni, olen sairaanhoitaja sisätauti-kirurgian osastolla, mutta totta on sekin, että työtahti, vastuu ja palkkaus eivät ole kohdillaan.

Oma mieheni on sairastanut vakavasti ja omaishoitajuuttakin olen jo kokenut.

Ehkä siksikin ajatus huolettomasta seksistä ( jota meillä ei enää ole) sellaisen miehen kanssa, joka ymmärtää, että elämä on elämistä varten ja hyvät ja hauskat hetket auttavat jaksamaan ne kovemmat rastit.

Tähän ikään kuuluu myös tieto siitä, että elämä ei ole musta-valkoista.

Mieheni tarvitsee paljon apua ja tukea, mutta muille ei pysty sitä antamaan, ei millään tasolla.

En voi kuvitella eläväni koko loppuelämääni näin.

Tässä yksi kuvaus viittäkymppiä lähestyvän naisen elämästä.

Sympatiaa sinulle täältä. Olen sinua 10 vuotta nuorempi, ja kertaalleen eronnut. Nykyään pidämme onnellisesti yhtä ikäiseni miehen kanssa, jonka kanssa meillä on juuri tuollaista kerran täällä vain ollaan -kivaa.

Vierailija
165/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffipalstojen perusteella tuon ikäiset naiset hakee 30-40 vuotiaita miehiä. Mistähän sekin kertoo? Yritetään elää elämää jonkun toisen kautta?M58

Johtuu varmaan siitä että sinun ikäinen mies elää pitkälti sohvan ja jääkaapin välillä.

Lasken tämänkin treffialueeksi! ;)

Vierailija
166/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 54-vuotiaana näen tuon ikänä, jolloin alkoi tiedostaa, että jonain päivänä todella kuolee, ja alkaa arvostaa enemmän sitä, että on elossa ja ylipäätään enimmäkseen terve. Ulkonäköasiat alkavat tuntua naurettavalta huolenaiheelta, kun näkee vaikka oman äitinsä  sairaalassa viimeisillään happinaamari päällä, ja tajuaa, että itsellä on sama joskus edessä. Tämä on saanut minut ainakin entistä positiivisemmaksi, olen lempeämpi vanhuksia kohtaan, vaikka olisivat hitaita tai muuten hassuja. Kysyn myös itseltäni joka päivä: "elinkö todella tänään". Ja jos vastaus on ei, yritän seuraavana päivänä yrittää elää täydemmin.

Vierailija
167/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä ja lajitoveri. Mielelläni tutustuisin jos on niinku fiiliksiä läheiseen olemiseen. Yhtä hullun kanssa voitaisi vaikka ällöttää naapureita. Valot päällä ja ihan oma vika jos katsot.

M.50

Ohhoh tätä ei ole poistettu. Peukkuja ylös ja alas. Siitä tietää että osuin johonkin hermoon kun jakaa mielipiteitä aika tasan. Tietenkin haaveilen että yläpeukkujen antajissa on naisiakin. Vanhuuden harvoja hyviä puolia on se ettei tod kiinosta mitä muut ajattelee. 

Edelleen M.50

Kommenttisi hymyilyttivät hyvällä tavalla. Ainoa asia mistä olen eri mieltä, on se, että ei tässä vielä vanhoja olla.

En tiedä uskaltaisinko oikeasti järkyttää naapureita, mutta mies, jolla on pilkettä silmäkulmassa ja seksihalut tallessa voisi vedota minuun kovastikin.

Työpaikkojen moniosaajia, perheen äitejä, jotka pitävät pakan kasassa kotona, lapset voivat olla vielä pieniäkin, tai teinejä, tai jo aikuisia.

Monet ottavat vastuuta omista vanhenevista vanhemmistaan ja se on kova homma kaiken muun lisäksi.

Olen 'vasta' 44, mutta aika tuntuu kuluvan siivillä. Lapset olivat vasta ihan pieniä, nyt ovat minua päätä pitempiä teinejä.

Tykkään työstäni, olen sairaanhoitaja sisätauti-kirurgian osastolla, mutta totta on sekin, että työtahti, vastuu ja palkkaus eivät ole kohdillaan.

Ehkä siksikin ajatus huolettomasta seksistä ( jota meillä ei enää ole) sellaisen miehen kanssa, joka ymmärtää, että elämä on elämistä varten ja hyvät ja hauskat hetket auttavat jaksamaan ne kovemmat rastit.

Mieheni tarvitsee paljon apua ja tukea, mutta muille ei pysty sitä antamaan, ei millään tasolla.

Sympatiaa sinulle täältä. Olen sinua 10 vuotta nuorempi, ja kertaalleen eronnut. Nykyään pidämme onnellisesti yhtä ikäiseni miehen kanssa, jonka kanssa meillä on juuri tuollaista kerran täällä vain ollaan -kivaa.

Ääk siis kymmenen vuotta *vanhempi*!

Vierailija
168/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasken tämänkin treffialueeksi! ;)

Jos kiirettä pitää treffimaailmassa, niin muuta selitystä ei ole kun se, että taidat olla aika varakas.

Vierailija
169/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M.50

Edelleen M.50

Omaishoitajakivaa?????

Vierailija
170/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Kukkohovi.

Vierailija
171/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu tämä "Elämän paras aika takana". Vanheneminen tuntuu kurjalta ja ahdistaa. Onneksi lapsia asuu vielä kotona. Minua pelottaa jo etukäteen tyhjän pesän syndrooma ja lasten muuton aiheuttama yksinäisyys.

Olen huomannut, että nuorimman lapsen muutto pois kotoa tarkoittaa monelle pariskunnalle eroa. Huono parisuhde alkaa ahdistaa, kun lapset muuttavat pois kotoa.

Vierailija kirjoitti:

Elämän paras aika takana. Lapset aikuisia, ydinperhe hajonnut tästä syystä. Mikään ei oikeasti innosta eikä tunnu miltään. Olin onnellisempi nuorempana.

Nainen kohta 50

Vierailija
172/181 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippa Laukka. Nam

Vierailija
173/181 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tukka, ylipaino, nalkutus.

Vierailija
174/181 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Lopez nuorena.

Vierailija
175/181 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryppyinen vanheneva akka, kiukkuinen keskivartaloläski jolla on kittana toppi päällä ja liikaa meikkiä, tupakkaa kiskoo posket lommolla ja käyttää aikansa muiden haukkumiseen, töistä sairauslomalla "ahdistuksen" ja "burniksen" vuoksi

Vierailija
176/181 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuma kuoriutuu aikuisten lasten äitistä. Lähtee saalistamaan nuorempia lajitovereita etenkin pikkujoulu aikaan.

Vierailija
177/181 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä katsoo rento ja iloinen nainen, jolla on pitkä, punertavan vaalea (about sävy ruusukulta) tukka ja normaalipainoinen, voimakas kroppa. Aika hyvä, on oma arvio ulkonäöstä.

Töissä uransa huipulla ja pahin suorittaminen on jo alaisilla.

Paljon onnellisempi nainen kuin oli 20-30 -vuotiaana. Kolmenkympin jälkeen elämä on tuntunut aina vaan paremmalta.

Vierailija
178/181 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 nainen, eronnut, uudestaan aviossa ikäiseni ihanan itseään - ja minua kunnioittavan miehen kanssa. Seksi on upeaa, samoin muu yhdessäolo. Elämämme parasta aikaa!

Vierailija
179/181 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen jalka haudassa

Elämä ohi

N36

Vierailija
180/181 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottava ruskea peräaukko, joka päräyttelee rohkeasti ja häpeilemättä kunnon pieruja terskaani vasten. Aahh!!

M50