Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä reippaan kaksikymppisen poikasi äiti.

Vierailija
07.12.2014 |

Ymmärrättekö miten paljon teiltä jää piiloon, ette uskoisi korvianne. En tiedä kuinka yleistä tämä on, mutta minun on itsekin vaikea käsittää. Tahdon vain avautua toinen poskeni turvoksissa ja tunnottomana ja särky vasemman silmäni takana, kun kuuntelen poikaystäväni iloista puhelua vanhempiensa kanssa.

Sinä poikasi ylpeä äiti tai isä, opeta pojallesi arvot. Kaikki on hienosti, on tyttöystävä ja on muutettu yhteiseen kotiin. On niin komea ja rehti nuori mies, voi voi voi, on niin tempperamenttinen ja maineestansa kiinni pitävä. Minä olen se tyttöystävä joka on yksin ja pelästynyt, en uskalla hakea apua koska se poika tosiaan pitää niin tiukasti maineesta kiinni. En saa poistua kotoa muutamaan päivään, koska muuten ihmiset huomaisivat että minua on taas lyöty. Ja kun itken peloissani minua ravistetaan tukasta, ole hiljaa ettei naapurit kuule. Samaan aikaan äiti ihastelee poikansa elämää ja ahkeraa työnhakua, kunniallinen mies. En kai minä nyt lavertele, onnelliselle äidille vaikka mieli tekisi. Ei ole minun asiani. Tämä ei edes liity tähän mitenkään, ei siitä sen enempää. Opettakaa arvot. Se sinun urheilullinen poikasi on joku päivä jonkun tytön mies, ja sillä on voimaa lyödä lujaa. 

Toivoisin vain että osaisitte kyseenalaistaa vaikka ei tässäkään ole mitään järkeä näin sanoa.. Olen vain vähän katkera siitä miten minua onnitellaan, kun minulla on niin hieno kiltti mies. Ei ole kotona, suljettujen seinien sisällä. Ei minulla ole elämänkokemusta eikä ratkaisuja. Sanon vain että älä edes pyydä anteeksi, mitä se auttaa, ymmärrä vain että vittu lyöminen on väärin ja minä tiedän sen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea tilanne. Pakkaa tavarat ja lähde karkuun kun vielä pääset, ansaitset parempaa. Ja tee rikosilmoitus! Miehesi on hullu.

Vierailija
2/8 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Vain sinä itse voit nyt muuttaa oman elämäsi suunnan. Sinulla on koko elämä edessäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä reippaan kaksikymppisen tytön isä

Olisit osoittanut hiukan enemmän rakkautta ja huomiota tytöllesi niin ei tarvitsisi hakea sitä polvillaan kolmen miehen kullit suussa ja käsissä. Siinä vaan ihastellaan kun on niin nätti ja hyväitsetuntoinen tyttö!

Ymmärrätkö ap ettei kaikki täysi-ikäisten lasten asiat ja tekemiset kuulu vanhemmille? 

Vierailija
4/8 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:26"]Sinä reippaan kaksikymppisen tytön isä

Olisit osoittanut hiukan enemmän rakkautta ja huomiota tytöllesi niin ei tarvitsisi hakea sitä polvillaan kolmen miehen kullit suussa ja käsissä. Siinä vaan ihastellaan kun on niin nätti ja hyväitsetuntoinen tyttö!

Ymmärrätkö ap ettei kaikki täysi-ikäisten lasten asiat ja tekemiset kuulu vanhemmille? 

[/quote]

Mitä helvettiä?! Missä empatiakykysi?

Vierailija
5/8 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tsemppiä. Mutta alapeukutin, koska en ymmärrä mikset heti lähde lähimpään turvataloon tai sukulaisille?

Vierailija
6/8 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:26"]Sinä reippaan kaksikymppisen tytön isä Olisit osoittanut hiukan enemmän rakkautta ja huomiota tytöllesi niin ei tarvitsisi hakea sitä polvillaan kolmen miehen kullit suussa ja käsissä. Siinä vaan ihastellaan kun on niin nätti ja hyväitsetuntoinen tyttö!   Ymmärrätkö ap ettei kaikki täysi-ikäisten lasten asiat ja tekemiset kuulu vanhemmille?    [/quote] Mitä helvettiä?! Missä empatiakykysi?

[/quote]

Ei missään. 

Mutta se ei paskan vertaa ole äitini vika tai asia, mitä esim. minä teen elämässäni. Turha siitä hänelle on sössöttää. 

Vierailija
7/8 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa linkkejä turvataloihin tms, te paremmin tietävät. Teksti vaikuttaa aidolta ja ihminen on siinä tilassa, että ei pysty enää auttamaan itseään.

Vierailija
8/8 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lähde. HETI. TÄNÄÄN.

Ja jos viestisi pitäisi jollekin osoittaa, niin se on pikkupoikien ja -tyttöjen äidit ja isät: 2-kymppinen ei enää vanhemmiltaan paljon opi. Vanhempien on opetettava lapsilleen että lyöminen on väärin. Ja että jos tulee lyödyksi, ei ole sitä koskaan ansainnut. Pitää olla niin rohkea että lähtee pois. Se on SINUN elämäsi, ja siinä ei kumppanin tai kumppanin perheen maineet ja mielipiteet saa paljon painaa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän