Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei hei, korona rokote vastustelijat. Korona passi tulee käyttöön jo perjantaina!

Vierailija
11.10.2021 |

Eli emme tapaa enää, sillä te ette pääse niihin tapahtumiin missä itse aion käydä. Lisäksi väläytellään sitä että joudutte itse maksamaan kulunne jos sairastutte. Siinä ei maakunnissa olevan omakotitalon myyntirahatkaan riitä, kun pari viikkoa makaa tehohoidossa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008324978.html

Kommentit (314)

Vierailija
1/314 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos rokotetut maksavat omat rokotehaitta hoitonsa! Sitten sopii!

Vierailija
2/314 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit provostasi liian läpinäkyvän tekemällä liikaa yhdyssanavirheitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/314 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei hei, onneksi ei enää nähdä. Ei tule ikävä sua.

Vierailija
4/314 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tehohoidossa? Sairastin koronan alta pois kotona. Ei tullut mitään haittoja. Työnnä AP se koronapassisi persiiseesi.

Vierailija
5/314 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä saa enemmistön tajuamaan, että kaikki terveyspalvelut on parasta maksaa itse ja lopettaa ilmainen terveydenhuolto.

Vierailija
6/314 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että tästä asiasta keskustelevat muutkin kuin tavalliset tallaajat. Tehohoito on todella kallista eikä ole reilua kuluttaa yhteiskunnan ja henkilökunnan voimavaroja ihmisten totaalisen piittaamattomuuden ja itsekkyyden takia. Koronapassi on myös erittäin hyvä juttu!

Tarkoitatko, että itsemurhaa yrittäneitä ei enää yritetä pelastaa? Oma valinta, tervemenoa?

Vierailija
7/314 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, en ottanut rokotetta ja nyt saan lopettaa veronmaksun, koska en saa julkisia palveluja.

Vierailija
8/314 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaan on keksitty rokote, joka toimii erittäin hyvin. Itsemurha ei ole sairaus, jonka voi parantaa rokotteella.. stu… id.

Vierailija
9/314 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjoittamaan! PÖLÖ!

Vierailija
10/314 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä saa enemmistön tajuamaan, että kaikki terveyspalvelut on parasta maksaa itse ja lopettaa ilmainen terveydenhuolto.

Lopetetaan vaan. Jokaiselle sitten vaan syanidipilleri ja kun tulee vaivoja niin nappi huuleen. 

Vierailija
11/314 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatettava suuntaus, että ihmiset maksavat kulunsa itse. Myös aloittaja.

Vierailija
12/314 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii oikein hyvin, jos itse maksat haimatulehduksesi ja keuhkoemboliasi tehohoidot.

Vierailija
13/314 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että tästä asiasta keskustelevat muutkin kuin tavalliset tallaajat. Tehohoito on todella kallista eikä ole reilua kuluttaa yhteiskunnan ja henkilökunnan voimavaroja ihmisten totaalisen piittaamattomuuden ja itsekkyyden takia. Koronapassi on myös erittäin hyvä juttu!

Koronarokote jos se edes auttaa, niin auttaa vain yhteen miljoonista viruksista. Että tervemenoa vaan jos kohdallesi osuu joku muu virus...

Vierailija
14/314 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että itsemurhaa yrittäneitä ei enää yritetä pelastaa? Oma valinta, tervemenoa?

Tarkoitatko, että rokotteen ottamatta jättäminen on tekona samanlainen kuin itsemurhayritys...?

Vierailija
15/314 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tämähän on oikea ilon ja onnen päivä!

Vierailija
16/314 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

We will meet again, dont know where, don't know when...

but we will meet again.

Vierailija
17/314 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata koronapassia, vaikka olen rokotteeni ottanut. Ei demokraattisessa ja vapaaksi itseään pitävässä yhteiskunnassa tule olla perusoikeuksia rajaavia toimia.

Toki ymmärrän, miksi tätä vaaditaan, mutta tulisi ymmärtää myös millaiset vaikutukset sillä voi olla tulevaisuudessa. Mitä ja millä syyllä rajataan seuraavaksi? Entä, jos itse päätät olla vastoin yleistä suositusta ja siksi sinulta rajataan osa perusoikeuksista esim. työssä käymiseen tai vapaa-ajan viettoosi.

Jääkö se tähän, minkä puolesta vielä olet vai käytetäänkö oikeutta perusoikeuksien rajaamiseen jossain muussa asiassa, jota vastaan tulevaisuudessa olet. Kannattaisi miettiä, mitä toivoo, se voi toteutua.

Vierailija
18/314 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava asia tuon koronapassi, mahdollistaa nyt suurempien tapahtumien järjestämisen ja ihmiset sitten jopa menevät niihin. . 

Vierailija
19/314 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rai rai.

Vierailija
20/314 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono perustelu, koska meillä ei ole sellaista aiheuttamisperiaatteen mukaista terveydenhuollon maksuvelvoitetta. Muutenhan ei maksettaisi mitään elintapasairauksien tai kännissä kolaroineiden hoitoja.

Ja maksoivathan ne rokotuksetkin jotain.

Rokotteen ottamiselle on kyllä silti monta hyvää syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi