Mitä miehet ajattelee rumista naisista?
Mitä miehen päässä liikkuu, kun näette vaikka kaupassa tai kadulla ruman naisen? Mitä jos joudut vaikka töissä olemaan paljon tekemisissä ruman naisen kanssa? Hävettääkö teitä tulla nähdyksi ruman naisen seurassa?
Kommentit (19)
En ajattele mitään erityistä. Harvaa edes pidän rumana. Vasta sisältö tekee ihmisestä ruman. En ymmärrä, miksi mua haittaisi tulla nähdyksi jonkun kanssa, jota joku pitää jostain syystä rumana. Ei ole mun ongelma.
Tunnen sääliä ja yritän välttää rumaa naista. Minulla on todella ruma serkku ja aina kun näemme jossain, hän tulee juttelemaan, vaikka olisi kavereita ympärillä. Kaverit sitten kuittailee ja hävettää ihan törkeästi. Onneksi hän sentään on sukulainen!
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:33"]
Tunnen lievää inhoa ja nolottaa, jos joku kaveri näkee. Karua, mutta en halua olla tekemisissä rumien naisten kanssa.
[/quote]
Ja ikää oli...?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:00"]
Millainen on ruma nainen?
[/quote]
Minua on haukuttu rumaksi lapsesta saakka. Minulla on aika outo kasvojen muoto, pienet silmät ja pieni suu ja huono iho.
Ihminen, joka kuluttaa aikaa toisten rumuuden pohtimiseen ja vielä jakaa asiaan liittyviä ajatuksiaan on turha ja ruma. En ole montaa rumaa naista nähnyt ja silloinkin on ollut kyse omasta ulkosusta piittaamattommudesta.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:13"]
[/quote]
Minua on haukuttu rumaksi lapsesta saakka. Minulla on aika outo kasvojen muoto, pienet silmät ja pieni suu ja huono iho.
[/quote]
Huonon ihon voi peittää tai mahdolisesti hoitaa hyväksi. Kasvojen muoto tekee ihmisestä persoonallisen ja kampauksen valinta voi vaikuttaa paljon siihen, minkämuotoisilta kasvot näyttävät. Pieni suu on naisellinen ja mahdollistaa kirkkaanväristenkin huulipunien käytön. Itsellä iso suu ja näytän pelleltä jos on punaista huulipunaa : )
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:13"]
[/quote]
[/quote]
Huonon ihon voi peittää tai mahdolisesti hoitaa hyväksi. Kasvojen muoto tekee ihmisestä persoonallisen ja kampauksen valinta voi vaikuttaa paljon siihen, minkämuotoisilta kasvot näyttävät. Pieni suu on naisellinen ja mahdollistaa kirkkaanväristenkin huulipunien käytön. Itsellä iso suu ja näytän pelleltä jos on punaista huulipunaa : )
[/quote]
ja monella suomalaisella on pienet silmät ja niissä ei ole mitään vikaa.
No ei se hyvä asia ole, mutta ei niin kauheakaan. Mieluummin sitä tietysti on niiden kanssa tekemisissä, joita on kiva katsella, mutta esim. työkavereita ei voi valita. En seurustelisi tai ystävystyisi ruman naisen kanssa, mutta ei minua muuten heidän olemassaolonsa haittaa.
Naurattaa nämä miesten kommentit. Suoraan sanoen aika harvoin kadulla tulee vastaan komea suomalainen mies. Jos suomalaiset naiset välttelisivät suomalaisia rumia miehiä, niin eihän suomalainen mies voisi pariutua suomalaisen naisen kanssa.
Btw. Tehokkain keino suomalaisen geeniperimän kaunistamiseen on valita komea mies.
Niitä hävetään. Ei liikuta yhdessä, arjessa ei avata ovea tai olla peruskohteliaita, pääasiassa ruma nainen on miehille ilmaa ja olematon, ellei lasketa niitä kohtia kun saadaan nautintoa niiden haukkumisesta.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:24"]No ei se hyvä asia ole, mutta ei niin kauheakaan. Mieluummin sitä tietysti on niiden kanssa tekemisissä, joita on kiva katsella, mutta esim. työkavereita ei voi valita. En seurustelisi tai ystävystyisi ruman naisen kanssa, mutta ei minua muuten heidän olemassaolonsa haittaa.
[/quote]
Et ystävystyisi ruman naisen kanssa??? Luulisi että ystävyydessä on ihan muusta kyse..
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:31"]
Naurattaa nämä miesten kommentit. Suoraan sanoen aika harvoin kadulla tulee vastaan komea suomalainen mies. Jos suomalaiset naiset välttelisivät suomalaisia rumia miehiä, niin eihän suomalainen mies voisi pariutua suomalaisen naisen kanssa.
Btw. Tehokkain keino suomalaisen geeniperimän kaunistamiseen on valita komea mies.
[/quote]
en usko, että nämä edes ovat miesten kommentteja, vaan mieleltään täysin häiriintyneiden mammojen. Olen miesvaltaisella alalla ja ihan tavallinen ylipainoinen mamma, joka viis veisaa itsensä laittamisesta. Hyvin olen menestynyt urallani.
Riippuu siitä miten on "ruma". Väkivaltaisen ryyppyremmiläisen kanssa en halua olla missään tekemisissä.
En mitään tai joskus käy sääliksi jos on joku oikein läski ja ruma. Ei niitä sillä tavalla katso, kauniita katsoo hymyssä suin. Oikein kaunis nainen saa hymyn suupieleen pelkällä olemuksellaan ja vaikka kauniilla perseellään.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:43"]
[/quote]
en usko, että nämä edes ovat miesten kommentteja, vaan mieleltään täysin häiriintyneiden mammojen. Olen miesvaltaisella alalla ja ihan tavallinen ylipainoinen mamma, joka viis veisaa itsensä laittamisesta. Hyvin olen menestynyt urallani.
[/quote]
Mutta onko sinulla miehiä ystävinä tai oletko kysytty seksikumppani? Minäkin pärjään ihan ok töissä rumuudestani huolimatta, mutta muuten miehet karsastaa.
Niitä hävetään. Ei liikuta yhdessä, arjessa ei avata ovea tai olla peruskohteliaita, pääasiassa ruma nainen on miehille ilmaa ja olematon, ellei lasketa niitä kohtia kun saadaan nautintoa niiden haukkumisesta.
[/quote]
Oivoi, täällä ei selkeästi ole rumia. Noi kaikki on mun omia kokemuksia ja tiedän hyvin, että esim. noi ovien avaaminen on täysin riippuvaista siitä, että onko se takana tuleva parikymppinen nainen kaunis vai ruma. Pinnallista ja surullistahan se on.
No minä ajattelen asiaa niin, että en vain halua harrastaa seksiä tai ruveta seurustelemaan susiruman ihmisen kanssa. En koe, että minulla on mitään velvollisuutta siihen, muuten voin pitää ihmisestä vaikka kuinka paljon, hän ei vain sytytä minua seksuaalisessa mielessä.
Minkä ihmeen takia minä edes harrastaisin seksiä susirumien ihmisten kanssa, jos koen se vain epämielyttävänä asiana. Ei se minun suhtautumiseen millään muulla tavalla vaikuta kuin tähän seksi/ryhtyisinkö suhteeseen.
Tunnen lievää inhoa ja nolottaa, jos joku kaveri näkee. Karua, mutta en halua olla tekemisissä rumien naisten kanssa.