Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellekään muulle käynyt niin, että on tajunnut olevansa ruma vasta aikuisiällä?

Vierailija
11.10.2021 |

Mulle kävi niin. Luulin nuorempana olevani kaunis, sitten parikymppisenä ajattelin olevani ruma koska minulla oli mm. huono iho ja kamalat kulmakarvat. Mutta aloin hahmottamaan vasta aikuisiällä, että kasvonihan ovat ihan epäsymmetriset. Toinen puoli kasvoista on alempana kuin toinen ja myös kapeampi kuin toinen puoli. Silmätkin on kooltaan eri. En tajua, että miten en ole aikaisemmin tajunnut. Varsinkin kuvissa näkyy niin selkeästi. En tosiaan tiedä olenko aina ollut muka tämän näköinen vai kasvoiko kasvojen luusto tällaiseksi vasta joskus teinivuosien jälkeen, sillä en ainakaan koulukuvissa näyttänyt näin epäsymmetriseltä kasvoista. Olen kyllä ihan ihmeissäni, että miten voin näyttää näin kamalalta!? Todella masentavaa ja haluan vain piilottaa naamaani.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin tuon parikymppisenä. Itse asiassa lapsena olinkin ihan nätti, mutta murrosiän koittaessa tapahtui jotain joka muutti kaiken. Kesti vaan tosiaan hetken tajuta, että lapsuuden nätti naama oli muisto vain. Nyt viisikymppisenä muistutan lähinnä suohirviötä, mutta kukaan ei enää katso tämänikäistä muutenkaan kasvoihin, niin eipä haittaa. Arkun kansi peittää sitten loput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi