Sirpa Selänne
Minä en ymmärrä miksi Sirpa Selännettä mollataan täällä. Ok, ylen haastattelussa hän ehkä puhui vähän liikaa ja liian kovalla äänellä, mutta olisiko jännittänyt? Esim. Iltasanomien haastattelussa molemmat esiintyivät jo paljob luontevammin ja sirpasta etityisesti jäi avoin ja lämmin kuva.
Upean miehen on saanut, miksi ei saisi pitää kynsin hampain kiinni?
Itse en jaksaisi miestä, jolle joka kerta kotoa lähtiessä kaverit ja alko on ykkönen. Been there, done that. Mutta jaksiaisnko kuitenkin paremmin jos se olisi Teemu Selänne :D
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:55"]Noloa kehua presidentin pukua,olisi mielummin kehunut jennin asua ! [/quote] Noloa olla työtön nolla
[/quote]
Sirpahan on varsinainen Hannu Hanhi! Ilman omia ponnistuksia erittäin hyvä elintaso lämpimässä Kaliforniassa. Töitä ei tartte tehdä, kun mies kantaa miljoonia kotiin. Mitä nyt joutuu antamaan seksiä Teemulle, mikä ei sekään ihan hirveen vastenmielistä puuhaa liene. Kun mies on upeessa kuosissa ja vaan paranee vanhetessaan. Kyllä mä tän työssäkäyvän äidin roolini vaihtaisin vaikka heti huomenna kauneushoitoihin ja omaan uima-altaaseen ja kuntosaliin. Voin tulla tuuraamaan, jos Sirpa väsyt joskus.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:54"]
Taitaa Sirpa olla peruspeesaaja. Teemu sitä ja Teemu tätä, mennen tullen ja palatessa...
[/quote]
Ja Sirpan viskibassoista ääntä ihmettelin. Olisiko johtunut flunssasta, mutta ei rouva flunssaiselta vaikuttanut. Herra oli todella epäsiistin näköinen. Aivan toista maata oli Koivun pariskunta.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:30"]
Ei mokannut yhtään mitään! Kyllä presidentille voi vähän läppää heittää, varsinkin kun suurin osa vieraista toteutti suomalaista jäyhää etikettiä ja lyhyesti vain sihahti sen hyvää itsenäisyyspäivää. Hauska tyyppi, rento ja oma itsensä!
[/quote]
Ei siinä kättelyssä mitään ylimääräisiä höpistä, muutenhan kättely venyisi tuntien mittaiseksi, tosin eilen se meni liiankin nopeassa tahdissa.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:31"]
Huulet ja rinnat täytetty.
[/quote]Ihan sama, et pääse niihin kuitenkaan käsiksi.
No il ja is julkaisi ei niin edustavia kuvia Koivun pariskunnasta ja jo pelkistä kuvista näkee, että alkoholia on tullut nautittua liikaa. Että se siitä. Ehkä olivat paremmin pukeutuneita, mutta kyllä Selänteet osaavat käyttäytyä loppuun asti! Ja oikein ihania ovat muutenkin!
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:29"]Mikäs siinä, kun on kuntosali omassa kodissaan.
[/quote]
Ei kai pelkkä sali ketään kuosissa pidä, tärkeämpää katsoa mitä kitaansa ahtaa. Sirpalla on itsekuria, mikä monelta äitiyden myötä haihtuu. Kyllä kenen vaan on helppo lenkkeillä ja vaikka treenata kahvakuulilla kotona, rikkaan kadehtiminen on säälittävää ja pelkkä tekosyy oikeuttaa oma laiskuus.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:56"]
No il ja is julkaisi ei niin edustavia kuvia Koivun pariskunnasta ja jo pelkistä kuvista näkee, että alkoholia on tullut nautittua liikaa. Että se siitä. Ehkä olivat paremmin pukeutuneita, mutta kyllä Selänteet osaavat käyttäytyä loppuun asti! Ja oikein ihania ovat muutenkin!
[/quote]
Joo, tää oli varmaan vitsi.
Miten niin Sirpa hyvässä kunnossa? Aika pullottava vatsa ja leveähkö lantio. Korostuivat vielä tuossa iltapuvussa. Koivun vaimo paljon tikimmässä kunnossa ja Kiikko ja rouva Haukiokin.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:29"]
Mikäs siinä, kun on kuntosali omassa kodissaan.
[/quote]
Valtaosa palstamammoista ei saisi persettä ylös sohvalta ja kättä pois sipsipussista, vaikka olisi viisi personal traineria ja 10 kuntosalia kotona.
Olen akateemisesti koulutettu nainen eikä elämässäni ja elämäntavassani ole juuri mitään yhteistä Sirpa Selänteen kanssa. Aika vainoharhainen saa olla epäilläkseen minua Sirpan ystäväpiirin jäseneksi. Mutta inhottaa nämä pikkumaiset Selänteiden haukkujat. Teemun sänki ja epäsiistit hiukset nyt vain kuuluvat hänen tyyliinsä, Sirpa oli sievä ja hyväntahtoisen oloinen. Olen Sirpalle kateellinen ainakin äteemun sängestä, oma mieheni nyrhii partansa aina heti pois.
Ei aina tarvitse olla niin negatiivinen. Eläkää ja antakaa muiden elämää. Kippis, Sirpa ja Teemu!
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:03"]
Minä en jaksaisi tuollaista miestä. Tietysti, jos ainoa motiivi yhteiselolle olisi raha, niin sitten ehkä.
Ei se riitä, että on hauskaa yhdessä silloin, kun toinen suvaitsee olla kotona.
Mikä ero, kun vertasi Koivun ja Selänteen pariskuntaa: Enpä muista Sakusta juttuja, että olisi aina riekkumassa radalla ja kuljettaisi 'hovia' mukana.
Olkoon Teemu mitä on, mutta puolisona sellainen olisi katastrofi.
[/quote]
Mun mies on paljon menossa työnsä puolesta ja mun ei tarvitsisi tehdä töitä. Teen niitä silti omasta halustani. Vaikka onkin paljon pois kotoa, pyyhkii meillä hyvin. En kaipaa jatkuvaa yhdessäoloa, mulla on muutakin elämää kyin mies. Eivät kaikki tatvitse jikapäiväistä yhdessäoloa ja silti osataan ottaa ilo yhteisistä hetkistä irti.
Mä ainakin kuuntelin mielelläni Sirpaa, eihän hän paljoa ole esillä ja äänessä. Teemustahan me kuullaan aina. Sirpa oli kyllä pikku päissään ja vaikutti tosi innostuneelta juhlista. Teemu oli aika elahtanut, eikä oikein edukseen. Mutta ihan hauskan oloinen pari kun jotkut jäykät Koivut...
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:55"]Noloa kehua presidentin pukua,olisi mielummin kehunut jennin asua !
[/quote]
Noloa olla työtön nolla
[/quote]
Niin tarkoititko nyt Sirpaa?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:29"]
Mikäs siinä, kun on kuntosali omassa kodissaan.
[/quote]
ei se pelkkä kuntosali kroppaan vaikuta. Sirpa selkeästi pitää huolta itsestään.
Haastattelussa kertoi, että nautitaan täysin....RINNOIN. Piti oikein korostaa sitä :D
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:12"]
Jostain syystä Selänteet herättävät keskustelupalstoilla enemmän pahansuopaisuutta ja ärtymystä kuin muut lätkäpariskunnat esim. Koivut ja Kurrit. Ehkä johtuu siitä, että ovat eniten julkisuudessa. Koivut selvästi pitävät julkisuuteen etäisempää linjaa. Tuomo Ruudussa olisi ainesta ulkonäkönsä puolesta kiiltokuvapojaksi, mutta näyttää suorastaan inhoavan julkisuutta.
[/quote]
No ehkäpä siksi, että esim. Koivut ja Kurrit osaa käyttäytyä tilanteen vaatimalla tavalla ja heillä on tilannetajua. Vertaa esim. Saku Koivun ja Teemu Selänteen eillisiä haastatteluja: Selänteet on valovuosien päässä Koivuista mitä tulee tilannetajuun tai käytöstapohin.