Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sirpa Selänne

Vierailija
07.12.2014 |

Minä en ymmärrä miksi Sirpa Selännettä mollataan täällä. Ok, ylen haastattelussa hän ehkä puhui vähän liikaa ja liian kovalla äänellä, mutta olisiko jännittänyt? Esim. Iltasanomien haastattelussa molemmat esiintyivät jo paljob luontevammin ja sirpasta etityisesti jäi avoin ja lämmin kuva.
Upean miehen on saanut, miksi ei saisi pitää kynsin hampain kiinni?
Itse en jaksaisi miestä, jolle joka kerta kotoa lähtiessä kaverit ja alko on ykkönen. Been there, done that. Mutta jaksiaisnko kuitenkin paremmin jos se olisi Teemu Selänne :D

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana hössö :) sen kanssa olis varmaan hauskaa juoda gin toniceja uima-altaalla. Vähän harmitti kun Teemu oli niin epäsiistin ja pahoinvoivan oloinen.

Vierailija
2/60 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Sirpa olla peruspeesaaja. Teemu sitä ja Teemu tätä, mennen tullen ja palatessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksaisi tuollaista miestä.  Tietysti, jos ainoa motiivi yhteiselolle olisi raha, niin sitten ehkä.

Ei se riitä, että on hauskaa yhdessä silloin, kun toinen suvaitsee olla kotona.  

Mikä ero, kun vertasi Koivun ja Selänteen pariskuntaa: Enpä muista Sakusta juttuja, että olisi aina riekkumassa radalla ja kuljettaisi 'hovia' mukana. 

Olkoon Teemu mitä on, mutta puolisona sellainen olisi katastrofi.

Vierailija
4/60 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisi, mutta heistä saa jotenkin sellaisen kuvan, että heillä on keskenäänkin hauskaa. Teemu on aikuinen lapsi, mutta jos Sirpa tykkää niin ei se ole meiltä pois. Ihanan lämmin, jotenkin lapsellinen pariskunta, joka elää omaa unelmaansa. Jos se unelma ei ole ihan sama kuin mulla, ei se haittaa. Kohteliaita ja avoimia ihmisiä.

Vierailija
5/60 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju. Kiitos.

hyvä nainen ja hänellä hyvä mies.

Vierailija
6/60 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meinannut antaa Teemulle suunvuoroa, vaikka toimittaja ja katsojat olisivat varmaan mieluummin kuulleet Teemun mielipiteitä.. Mut samapa mulle. Monella muulla ulosanti oli jäykkää/töksäyttelevää. Jännittivät varmasti. Sirpan jännitys tai mikä lie näkyi vähän eri tavoin.

Vierailija
7/60 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä akka.

Vierailija
8/60 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan Teemulla pahemman laatuinen hang over? Jos rouva ehti kampaajalle, niin olisi luullut herrankin ehtivän parturiin. Herra oli ruokkoamattoman näköinen, sanottaisiin meillä päin.

Luulen, että rouvan puheen säksätys tervehtimisen yhteydessä - kehui sitä vielä haastattelussa - oli se, mikä korvensi monen mieltä. Keikisteli ja kikatteli. Olikohan rouvallakin pohjia herran tavoin?

Puku oli kyllä kaunis, samoin vartalo. Ajatelkaa, neljä lasta pusannut maailmaan ja kuitenkin kroppa varsin hyvässä kuosissa.

Vierailija
9/60 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, kun on kuntosali omassa kodissaan.

Vierailija
10/60 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mokannut yhtään mitään! Kyllä presidentille voi vähän läppää heittää, varsinkin kun suurin osa vieraista toteutti suomalaista jäyhää etikettiä ja lyhyesti vain sihahti sen hyvää itsenäisyyspäivää. Hauska tyyppi, rento ja oma itsensä!

Vierailija
11/60 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulet ja rinnat täytetty.

Vierailija
12/60 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Sirpa! Vähän oli hiprakassa mut mitä sitten, tervetuloa suomeen :)

Vierailija
13/60 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä se jäi siihen pullonkaulaksi? Kättelyn on tarkoitus mennä tosi nopeasti kun jonossa on yli 2000 ihmistä. Käsittämätöntä käytöstä nobodylta!

Vierailija
14/60 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ja miehellänikin on hauskaa ja kivaa yhdessä.  Olen spontaani ja puhelias ja mies tykkää kovasti, vitsaillaan toisillemme hyväntahtoisesti ja meillä nauretaan paljon.  Rahastakaan ei ole puutetta; taloudellinen elämä turvattu viimeiseen hengenvetoon asti.

Tämä onnellinen elämä katkeaisi kyllä siihen, jos elämä olisi aina epävarmaa miehen menojen takia.

En osaa kuvitellakaan tilannetta, että mies olisi aina menossa milloin missäkin iänikuinen mielistelijälauma perässä. Kännisiä kuvia keski-ikäisestä miehestä nuorten naisten ympäröimänä. Huh, ihan puistattaa moinen..

Minä en tuollaista elämää jaksaisi, mutta ei se ole minulta pois, että joku toinen jaksaa :)

Vierailija
15/60 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:37"]

Kyllä minulla ja miehellänikin on hauskaa ja kivaa yhdessä.  Olen spontaani ja puhelias ja mies tykkää kovasti, vitsaillaan toisillemme hyväntahtoisesti ja meillä nauretaan paljon.  Rahastakaan ei ole puutetta; taloudellinen elämä turvattu viimeiseen hengenvetoon asti.

Tämä onnellinen elämä katkeaisi kyllä siihen, jos elämä olisi aina epävarmaa miehen menojen takia.

En osaa kuvitellakaan tilannetta, että mies olisi aina menossa milloin missäkin iänikuinen mielistelijälauma perässä. Kännisiä kuvia keski-ikäisestä miehestä nuorten naisten ympäröimänä. Huh, ihan puistattaa moinen..

Minä en tuollaista elämää jaksaisi, mutta ei se ole minulta pois, että joku toinen jaksaa :)

[/quote]

Komppaan täysillä!

Vierailija
16/60 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa kehua presidentin pukua,olisi mielummin kehunut jennin asua !

Vierailija
17/60 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanoen en usko, että Selänne kestää himassa enää kovin montaa kuukautta tuon räpätyksen keskellä. Jos ei lähde KHL:ään, niin jonnekin ihan varmasti.

Vierailija
18/60 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:55"]Noloa kehua presidentin pukua,olisi mielummin kehunut jennin asua !
[/quote]
Noloa olla työtön nolla

Vierailija
19/60 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:30"]

Ei mokannut yhtään mitään! Kyllä presidentille voi vähän läppää heittää, varsinkin kun suurin osa vieraista toteutti suomalaista jäyhää etikettiä ja lyhyesti vain sihahti sen hyvää itsenäisyyspäivää. Hauska tyyppi, rento ja oma itsensä!

[/quote]

Kuule, se kättely jatkuis vielä nyt aamullakin jos kaikki 2000 vieraista "jäis heittää läppää" ja kälättämään miten mukavaa on olla täällä. Isäntä sitten lausahtaa jotain heille kenelle haluaa.

Vierailija
20/60 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä Selänteet herättävät keskustelupalstoilla enemmän pahansuopaisuutta ja ärtymystä kuin muut lätkäpariskunnat esim. Koivut ja Kurrit. Ehkä johtuu siitä, että ovat eniten julkisuudessa. Koivut selvästi pitävät julkisuuteen etäisempää linjaa. Tuomo Ruudussa olisi ainesta ulkonäkönsä puolesta kiiltokuvapojaksi, mutta näyttää suorastaan inhoavan julkisuutta.