Mieheni ilmaisee ilmein häpeänsä muille, kun olemme kutsuilla ja tarinoin...
Hänellä on sellainen vähättelevä tapa. Olen vain koriste ja koristeet ovat hiljaa ja hymyilevät.
Kommentit (36)
Miksi olette yhdessä, mikäli hän näyttää julkisesti, ettei arvosta sinua?
Keskusteleeko miehesi itse muiden kanssa vai onko hän se juhlien mykkä murjottaja, joka vain vääntelee naamaansa vaimollensa?
No oletko kysynyt, miksi hän tekee noin? Tuohan on noloa paitsi sinulle, myös miehellesi, koska useimpien mielestä on tosi epämukavaa todistaa ihmisten parisuhdeongelmia julkisesti, ja tuo miehesi ilveily nyt on ihan samaa tasoa kuin jos jatkuvasti kinaisitte jostain vieraiden nähden. Miehesi pitää lopettaa se, ja kertoa sulle että mikä niissä sun jutuissa hävettää. Vai onko miehelläsi vaan niin huono itsetunto, että hän kroonisesti häpeää toistenkin puolesta?
5
Mikäli näyttää julkisesti ettei arvosta.....eiköhän se oo tärkeetä että arvostas julkisesti sekä ihan vaikka kotonakin. Mä en arvosta minkäänlaisia kulissi-ihmisiä.
Idiootti mies? Käytöstapoja omaava herrasmies ei tee noin. Joko hän ei arvosta sinua pätkääkään tai sitten itse kuvittelet nuo hänen ilmeilynsä. Naisilla on tunnetusti hyvät "hoksottimet." :)
Silloin kun ei ole puolisoa kohtaan enää kunnioitusta, niin silloin jo rakkaus mennyttä.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 09:57"]5
Mikäli näyttää julkisesti ettei arvosta.....eiköhän se oo tärkeetä että arvostas julkisesti sekä ihan vaikka kotonakin. Mä en arvosta minkäänlaisia kulissi-ihmisiä.
[/quote]
Nimenomaan. Miksi olla suhteessa, jossa ei arvosteta?
Mies perheoloissa antaa ymmärtää että rakastaa minua ja jumaloi, mutta julkisesti pyörittelee silmiä ja pullistelee niitä. Tekee ihmeellisiä eleitä. Etenkin anoppilassa käy usein näin. Tulee ristiriitainen tunne että rakastaako hän minua sittenkään :(
ap
No minkälaisia juttuja tarinoit? Kerro meille, niin tiedetään, onko silmien pyörittely aiheellista vai aiheetonta.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 10:38"]
Mies perheoloissa antaa ymmärtää että rakastaa minua ja jumaloi, mutta julkisesti pyörittelee silmiä ja pullistelee niitä. Tekee ihmeellisiä eleitä. Etenkin anoppilassa käy usein näin. Tulee ristiriitainen tunne että rakastaako hän minua sittenkään :(
ap
[/quote]
Mieti että mitä olet siellä kertomassa. Ehkä miehesi ei pidä siitä, että kerrot teidän elämästänne ihmisille joille miehesi ei siitä kertoisi normaalisti. Voi olla ihan tottumiskysymyskin, eli miehesi ei ole oikein tottunut tuollaiseen eikä osaa reagoida "ilmeettömästi".
ps. itsekään en pidä siitä, että elämästäni kerrotaan pitkin ja poikin muiden toimesta. Olen kuitenkin oppinut pitämään pokerinaaman. Toiset on luonnostaan avoimempia, toiset sitten taas ei. Turha siitä miestäsi on haukkua, jos kyse on tästä.
Voi tietty olla, että ukkosi oikeasti häpeää sinua tai jotain, jolloin suosittelen että haette onneanne erikseen eri suunnista.
Tuo on julkista nolaamista ja henkistä väkivaltaa. Kukaan itseäänkunnioittava ja arvostava ihminen ei siedä hetkeäkään keltään tuollaista käyttäytymistä.
Ja ei, ei sun äijäs sua rakasta kun sulle noin tekee. Rakastamaansa ihmistä ihaillaan ja arvostetaan - se näytetään myös kodin ulkopuolella.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 10:38"]Mies perheoloissa antaa ymmärtää että rakastaa minua ja jumaloi, mutta julkisesti pyörittelee silmiä ja pullistelee niitä. Tekee ihmeellisiä eleitä. Etenkin anoppilassa käy usein näin. Tulee ristiriitainen tunne että rakastaako hän minua sittenkään :(
ap
[/quote]
Miehesi käyttäytyy nolosti itse. Hyvinkäyttäytyvät ihmiset eivät pyörittele silmiään tai ilveile, kun joku puhuu. Sanohan seuraavalla kerralla anoppilassa, että "Make, yritähän nyt käyttäytyä, kun kerran äitisi luona ollaan".
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 10:41"]
No minkälaisia juttuja tarinoit? Kerro meille, niin tiedetään, onko silmien pyörittely aiheellista vai aiheetonta.
[/quote]
Ihan normaaleita asioita. Työasioita ja lapsista.
ap
Mieheni saattaa ilmeillä myös muiden jutuille. Pelkään monesti että muut näkevät hänen silmiensä pyörittelyt ja muljauttelut.
ap
Mulla oli sama ongelma. Häpesin mieheni juttuja ihmisten ilmoilla ollessamme. Tajusin kuitenkin että ongelma on minun, eikä miehen, ja olen opettelemalla opetellut siihen että mieheni saa olla oma itsensä. Minä olen eri persoona, ja jos hän sanoo jotain mielestäni noloa niin se en ollut minä vaan hän. Rakastn kyllä miestäni.
Noin niin kuin yleisellä tasolla, jos ruvetaan hakemaan vikoja partnerin mikroilmeistä tai äänensävyistä, niin kannattaisi erota suosiolla heti ennen kuin homma menee siihen paskanheittoon, suoraan vittuiluun ja muuhun henkiseen tappelluun johon se luultavasti tulee ennen eroa menemään.
Miehesi pitää itseään muita fiksumpana, eikä pysty peittämään sitä.
Kerropa sille että tuo on tosinuija käytöstä ja noloa. Kyllä se sua rakastaa mutta sillä on sellainen "myötähäpeäongelma", tuntee jatkuvasti myötähäpeää ihmisten puolesta muttei tajua että sen näyttäminen vasta noloa onkin.
Ehkei se halua kuulla sitä hassua tarinaa siitä, kun se pilvipäissään teki alastomana helikopteria autotallin katolla aamuneljältä lehdenjakajan iloksi tms.