Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin juuri tämän kuuluisan somevaikuttaja Sara Siepin instagramin ja ihmettelen

Vierailija
11.10.2021 |

miksi kukaan haluaa seurata tällaista saatikka sitten maksaa somehuomiosta tilillä jossa jokainen kuva on toistensa kopio. Ehkä olen liian vanha ymmärtämään tällaista mutta näen noissa kuvissa naisen joka poseeraa lähes aina samassa asennossa ja samoilla ilmeillä. Ei tämä nainen myöskään vaikuta mitenkään erityisen älykkäältä. Mielenkiinnot elämässä näyttäisivät julkisuuskuvan perusteella olevan sisustaminen, bilettäminen ja matkustelu.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs nyt kateilko.

Vierailija
42/49 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieppi on tosi nätti, mutta mikä lienee ammattina parinkymmenen vuoden päästä.

Ei ole meidän murhe. Hyvä että nyt tienaa hyvin pahanpäivän varalle ja nauttii elämästään. Näin mekin teemme. 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet tosiaan vähenee tai tulee itkuklippi = lisää klikkauksia. Kyl nää konstit osaa.

Vierailija
44/49 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se mökkeröinen🙈🙈

Ai, sinäkin katsoit sitä. Kiva mökki omilla rahoilla ostettu ja sistettu.. olisipa minullakin...

Vierailija
45/49 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän mennyt sisältö tylsäksi nykyään Saralla.

Onneksi on vielä 219k seuraajaa että leivässä pysyy ja maksaa meille verorahoja....

Vierailija
46/49 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sää vaan oot kateellinen vaikka sitä ikinä et myönnäkkään. Mutta sen tietää silti jopa naapurin Seppo.

Voi olla, että olen myös kateellinen mutten siltikään ymmärrä miksi joku seuraa näitä

ap

Ei sun tarrvitsekkaan.. Hyvä että pärjää ja elättää itsensä. Nauttii omista rahoistaan....

Vierailija
47/49 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Saran nyt pakko olla näissä lounge underwear yhteistyökuvassa aina farkut auki ? Seisoo siis farkut auki niin että rintsikat ja alushousut näkyy .. Miksi? Olisko kuitenkin parempi olla esim sängyssä, maaten ? Että se peppukin näkyisi..

Vierailija
48/49 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos, poistoon.

Vierailija
49/49 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen liian vanha ymmärtämään.

Minä olen vanha ja hyvin ymmärrän.. Eikä kaikkien tarvitse ymmärtääkään, ei sitä kukaan toivokkaan. Olen iloinen että hänellä menee hyvin... on asunto, mökki ja kiva elämä.