Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin juuri tämän kuuluisan somevaikuttaja Sara Siepin instagramin ja ihmettelen

Vierailija
11.10.2021 |

miksi kukaan haluaa seurata tällaista saatikka sitten maksaa somehuomiosta tilillä jossa jokainen kuva on toistensa kopio. Ehkä olen liian vanha ymmärtämään tällaista mutta näen noissa kuvissa naisen joka poseeraa lähes aina samassa asennossa ja samoilla ilmeillä. Ei tämä nainen myöskään vaikuta mitenkään erityisen älykkäältä. Mielenkiinnot elämässä näyttäisivät julkisuuskuvan perusteella olevan sisustaminen, bilettäminen ja matkustelu.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan jokaista joka osaa työllistää itsensä. Markkinataloudessa mikään ylempi taho ei päätä, kuka saa menestyä ja millä perusteilla.

Sehän riittää että joku maksaa touhusta,sponsorisopimuksia mainostetuille tuotteille. Siepin firmakin teki hyvää tulosta.

Vierailija
22/49 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo yhdenlaista ajanvietettä. En ymmärrä, miksi joku haluaa alistaa itsensä lööpeille, kuten ”Nyt on kuumaa”, ”Huh, mikä paita” jne.

Tämä maailma on hyvin erilainen omastani, siksi käyn yleensä kohuotsikon perusteella katsomassa kuvat.

Olin joskus 20-vuotiaana hiukan samanlainen kun menin baariin: tissitoppi, runsas meikki ja keimailua. Sitten vuosien saatossa lopetin tuon, koska koin, että en itse saa siitä mitään. Jos kymmenen epäkiinnostavaa miestä kehuu illan aikana kauniiksi, sillä ei ole minulle mitään merkitystä. Päinvastoin tuli tyhjä tyytyväisyys, jolla ei ollut perusteita.

Sara saa rahaa tuosta, joten se on varmasti syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sää vaan oot kateellinen vaikka sitä ikinä et myönnäkkään. Mutta sen tietää silti jopa naapurin Seppo.

Voi olla, että olen myös kateellinen mutten siltikään ymmärrä miksi joku seuraa näitä

ap

Onhan Siepillä upeita kuvia esim järjestämistään juhlista. Vieraiden eteen on nähty paljon vaivaa ja tarjoilut ovat kekseliäitä ja esteettisiä.

Jos on vähänkään jouluihminen niin ymmärrän hyvin, että tuo sivusto kiinnostaa. Jouluteema alkaa aikaisin ja taas on nähty vaivaa ja käytetty kekseliäisyyttä.

Kyllä minua ja monia muita kiinnostaa sisustaminen, matkustelu, vaatteet ja meikkaaminen vaikka en Saraa varsinaisesti seuraa. Joskus klikkaan jotain ip-lehden linkkiä.

Vierailija
24/49 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara ei kai hirveästi käytä eri kuvaajia. Sillä saisi visuaalisesti kiinnostavamman instan. Ehkä toi on juuri sitä, mitä mainostajat ja seuraajat haluavat. Silloin se riittää.

Vierailija
25/49 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se mökkeröinen🙈🙈

Vierailija
26/49 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sää vaan oot kateellinen vaikka sitä ikinä et myönnäkkään. Mutta sen tietää silti jopa naapurin Seppo.

Voi olla, että olen myös kateellinen mutten siltikään ymmärrä miksi joku seuraa näitä

ap

Onhan Siepillä upeita kuvia esim järjestämistään juhlista. Vieraiden eteen on nähty paljon vaivaa ja tarjoilut ovat kekseliäitä ja esteettisiä.

Jos on vähänkään jouluihminen niin ymmärrän hyvin, että tuo sivusto kiinnostaa. Jouluteema alkaa aikaisin ja taas on nähty vaivaa ja käytetty kekseliäisyyttä.

Kyllä minua ja monia muita kiinnostaa sisustaminen, matkustelu, vaatteet ja meikkaaminen vaikka en Saraa varsinaisesti seuraa. Joskus klikkaan jotain ip-lehden linkkiä.

Minulle tulee jostain juhlista mieleen, että ne on sponsoroitu ja saatu mainosmielessä ilmaiseksi. Persoonattomia. Ainakaan kuvista ei välity itsetehty. Skumppaa jollain vuokraveneen kannella yms. Nyt on tämä uusi mökki, niin siellä varmasti saa helpommin oikean elämän makuisia kuvia.

Vierailija
27/49 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se mökkeröinen🙈🙈

Se on just hyvä 👍 Joulukuvia sieltä katson mielelläni. Toivottavasti olisi oikein runsasta koristelua, erilaisia käsitöitä yms.

Vierailija
28/49 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites se mökkeröinen🙈🙈

Se on just hyvä 👍 Joulukuvia sieltä katson mielelläni. Toivottavasti olisi oikein runsasta koristelua, erilaisia käsitöitä yms.

Sinne voisi tehdä ”Lapin joulun”, se olisi hieno.

Vierailija
29/49 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus. Siksi seuraan. Ei kai kukaan rumaa ihmistä seuraa?

Kai jotain sisältöäkin kauneuden lisäksi löytyy? Lasten kautta tullut katsottua esim. paria tubettajaa. Ihan sisällötöntä höpötystä. Tubettajan suosio tuntuu perustuvan suosioon. Jotain halutaan tubesta tai instasta katsoa, niin valitaan se suosittu vaihtoehto riippumatta onko asiassa mitään ideaa.

Vierailija
30/49 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Siepin seuraamisessa on enemmän järkeä kuin Katiska-morsiammen seuraamisessa.

No tästä asiasta tuskin on kukaan eri mieltä

Vierailija
31/49 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minulle tulee jostain juhlista mieleen, että ne on sponsoroitu ja saatu mainosmielessä ilmaiseksi. Persoonattomia. Ainakaan kuvista ei välity itsetehty. Skumppaa jollain vuokraveneen kannella yms. Nyt on tämä uusi mökki, niin siellä varmasti saa helpommin oikean elämän makuisia kuvia.

Olemme varmaan katselleet eri kuvia. Juhlatarjoilukuvat saavat minut haluamaan juuri noihin juhliin persoonallisuutensa takia. Jos ja vaikka tuotteet on sponsoroitu niin ei se näy lopputuloksessa. Täytyy myöntää, että omassa tuttavapiirissäni kukaan ei tee noin upeita tarjoiluja mutta tuo onkin Saran ammatti tällä hetkellä.

Vierailija
32/49 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jännä ilmiö, kun jotku menevät vartavasten tutkimaan asiaa mikä heitä ei kiinnosta ja sen jälkeen tekevät vielä aloituksen siitä, kuinka heitä ei kiinnosta.

Ei minuakaan kiinnosta esim. jalkapallo, joten en sitä seuraa. Pidän sitä jopa melko tyhmänä touhuna. Silti ymmärrän, että vaikkei se minua kiinnostakaan, montaa muuta voi silti kiinnostaa.

Jalkapallohan on parhaimmillaan kuin shakkia joten sen kiinnostavuuden kyllä ymmärtää. Toki asiasta ymmärtämätön näkee vain joukon miehiä juoksemassa epämääräisesti pallon perässä. Näillä suun mutrustelijoillakin on ilmeisesti jokin syvempi taso jota ei vain kaikki ymmärrä ;)

Vierailija
33/49 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

219k seuraaja ei kai ole väärässä.

Tuolla määrällä seuraajia saa jo mahdollisesti €10k yhdestä stoorista, jossa jotain ohimennen mainostaa!

Vierailija
34/49 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän mennyt sisältö tylsäksi nykyään Saralla.

Vierailija
35/49 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan tyypilliseltä naisen faceprofiililta. Kuvagalleria täys kuvia jotka toistensa kopioita kun kuvat otetaan aina siitä "parhaaksi todetusta" asennosta ja kulmasta.

Vierailija
36/49 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nää Siepit ja Sabinat jaksaa bilettää joka viikko monta päivää? Nytkin pahimpaan korona-aikaan 2-4 bileet viikossa. Missä elämän sisältö? Missä järki?

Vierailija
37/49 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvista tulee väkisinkin vähän yksitoikkoisia poseerauskuvia kun suosio eli liiketoiminta perustuu kuvattavan ulkonäköön ja sitä muokkaavat aplikaatiot on saatava toimimaan parhaalla mahdollisella teholla. Saran tekstit on monesti humoristisia vaikka kieliasu onkin vähän turhaan nykyistä somekieltä.

Vierailija
38/49 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vaan niin turha julkkis 🤣

Vierailija
39/49 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea ketjua mutta seuraisiko ap Saran instaa jo siinä olisi hänelle suunnattu sisältöä eli sipsien mussuttamista lihavana sohvalla?

Vierailija
40/49 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieppi on tosi nätti, mutta mikä lienee ammattina parinkymmenen vuoden päästä.

Johtaja, sikäli kun osaa hoitaa yrityksensä strategisesti hyvin.