Katsoin juuri tämän kuuluisan somevaikuttaja Sara Siepin instagramin ja ihmettelen
miksi kukaan haluaa seurata tällaista saatikka sitten maksaa somehuomiosta tilillä jossa jokainen kuva on toistensa kopio. Ehkä olen liian vanha ymmärtämään tällaista mutta näen noissa kuvissa naisen joka poseeraa lähes aina samassa asennossa ja samoilla ilmeillä. Ei tämä nainen myöskään vaikuta mitenkään erityisen älykkäältä. Mielenkiinnot elämässä näyttäisivät julkisuuskuvan perusteella olevan sisustaminen, bilettäminen ja matkustelu.
Kommentit (49)
Minusta hän on omalla tavallaan älykäs, jos tienaa paljon rahaa noin tyhjäpäisellä sisällöllä. Luulen kuitenkin, että "influenssaaja-markkinoinnin" kupla puhkeaa jossain kohtaa. Minua eivät nämä "omg, mun superihana luksuselämä on niin kiinnostavaa!"-neitoset eivät saa ostamaan yhtään mitään. Eivät saa edes seuraamaan heitä.
Sieppi on ollut minusta kuitenkin ihan hyvä juontaja, mitä olen nähnyt, eikä tuo juontotöissään itseään jatkuvasti esille, kuten vaikka Vappu Pimiä. Sieppi on jotenkin sellainen glamuröösimpi naapurintyttö, josta on helppo pitää.
Hyvin on ylähampaat kyllä esillä kuvissa.
Kauneus. Siksi seuraan. Ei kai kukaan rumaa ihmistä seuraa?
Sieppi on tosi nätti, mutta mikä lienee ammattina parinkymmenen vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Sieppi on ollut minusta kuitenkin ihan hyvä juontaja, mitä olen nähnyt, eikä tuo juontotöissään itseään jatkuvasti esille, kuten vaikka Vappu Pimiä. Sieppi on jotenkin sellainen glamuröösimpi naapurintyttö, josta on helppo pitää.
Jännittäjä.
Toisaalta kun mietin omaa nuoruuttani niin Janina Frostel oli viikoittain iltapäivälehtien kannessa ja ilmeisesti elätti itsensä tällä. Mikään ei siis ole muuttunut vain formaatti on vaihtunut.
Arvostan jokaista joka osaa työllistää itsensä. Markkinataloudessa mikään ylempi taho ei päätä, kuka saa menestyä ja millä perusteilla.
Kuvat ovat tosiaan vähän tylsiä ja laadultaan ja valokuvaustekniikaltaan vaihtelevia, en itsekään tällaisia tilejä seuraa, paitsi yhden kaverin, joka on melkein yhtä kaunis. Hällä myös ihan sama tyyli. Ei ainutta kuvaa, missä itse ei olisi. No joskus harvoin on kuva kissasta ehkä.
Ymmärrän silti oikein hyvin asian kaupallisen idean ja kuvat sinällään oikein kivoja mielestäni, ei ole mitään väärää käyttää kaunista ulkonäköä siistin asiallisesti hyväksi
Sää vaan oot kateellinen vaikka sitä ikinä et myönnäkkään. Mutta sen tietää silti jopa naapurin Seppo.
Vierailija kirjoitti:
Sää vaan oot kateellinen vaikka sitä ikinä et myönnäkkään. Mutta sen tietää silti jopa naapurin Seppo.
Voi olla, että olen myös kateellinen mutten siltikään ymmärrä miksi joku seuraa näitä
ap
Minäkin olen liian vanha ymmärtämään.
ettekö tiedä miten some toimii? Jos haluaa oman tilinsä nousevan rankkauksissa, ja elättelee toiveita tuhansista seuraajista, jotta voisi joskus elättää itsensä somella, on ihan pakko seurata niitä toisten tieljä. Sehän somessa niin "hauskaa" onkin, että ei ne seuraajat ole siellä seuraamassa seurattavaa koska hän olisi mielenkiinotinen, vaan siksi että oma tili saisi buustia. Sitten normikäyttäjät luulee että näin on, ksooa eivät ymmärrä miten some toimii.
No varmaan seuraajina on niitä, jotka tuollaista ihannoivat. Siis sitä, että laitetaan paljon meikkiä, vähän tissivakoa esille ja sitten niillä kuvilla käärityillä rahoilla harrastetaan sitä sisustamista ja matkailua 🤷
On paljon ihmisiä, jotka mieluusti toimisivat samoin.
Itse kaipaan myös someseurattavilta jotain muutakin sidältöä, kun vain niitä kiiltokuvia.
Lakkasin seuraamasta yhtä työkaveria juuri sen takia, kun ei kerrassaan mitään muuta sisältöä ollut, kuin se oma naama. Yleensä pää samassa asennossa ja se typerä töröhuuli ilme. Ainoa mikä muuttui, oli meikki ja tukan väri. Kyllä oli mielenkiintoista, voi jumaliste. Mutta just tämmöset tyhjäpäät niitä sieppejäkin seuraa.
No huh huh. Tuli katsottua Saran kuvat ja johan alkoi vanhallakin...........tulemaan nuoruus mieleen.
Tämä on jännä ilmiö, kun jotku menevät vartavasten tutkimaan asiaa mikä heitä ei kiinnosta ja sen jälkeen tekevät vielä aloituksen siitä, kuinka heitä ei kiinnosta.
Ei minuakaan kiinnosta esim. jalkapallo, joten en sitä seuraa. Pidän sitä jopa melko tyhmänä touhuna. Silti ymmärrän, että vaikkei se minua kiinnostakaan, montaa muuta voi silti kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että olen myös kateellinen mutten siltikään ymmärrä miksi joku seuraa näitä
ap
Siepin seuraamisessa on enemmän järkeä kuin Katiska-morsiammen seuraamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jännä ilmiö, kun jotku menevät vartavasten tutkimaan asiaa mikä heitä ei kiinnosta ja sen jälkeen tekevät vielä aloituksen siitä, kuinka heitä ei kiinnosta.
Ei minuakaan kiinnosta esim. jalkapallo, joten en sitä seuraa. Pidän sitä jopa melko tyhmänä touhuna. Silti ymmärrän, että vaikkei se minua kiinnostakaan, montaa muuta voi silti kiinnostaa.
Tämä. Aloittajan motiivi on haukkua Sieppiä.
Hyvä tiivistys. En seuraa näitä jotka kuvaa vain itseään. En jotenkin ymmärrä mitä saisin seuraamisesta, iloako? Tuskin.