Kuinka monta pakkia naisena on kestettävä
Jos nainen tekee aloitteen, niin kuinka monet pakit hänen on oltava valmis kohtaamaan?
Oon kommikymppinen
Kommentit (10)
Ei ensimmäisiäkään. Varsinkin jos kommikymppinen.
Kaikkihan riippuu siitä osaatko ja satutko tuurilla lähestymään sopivaa kumppania.
Jos Tinderistä kyse ja olet yh-äiti etkä mikään todella kaunis, niin valmistaudu satoihin pakkeihin.
Riippuu. Jotkut saa pakkeja jatkuvasti ja toiset taas ei. Mä sain jatkuvasti pakkeja tavismiehiltä kunnes sitten mun pitkätummakomea tuli ja nappas mukaansa. Parempi jättää miehille noi aloitteet, etenkin jos on tavis.
Ne fiksuimmat uskovat jo kerrasta, että sitä miestä ei kiinnosta. Sinä taidat olla niitä ahdistelijoita, jotka kerta toisensa jälkeen vonkaavat, eivätkä vaan ymmärrä, ettei miestä todellakaan kiinnosta.
Riippuu siitä kuinka hyvännäköinen olet.
Koska naisen pitää olla naisten oman narratiivin mukaan aina 10 parempi kuin mies, niin kuuluu kestää 10 kertaa enemmän pakkeja kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä pelataan kolmella ketjulla ja sit on vielä seiskapakki. Jos ei tästä natsaa niin pitää vaihtaa joukkuetta.
Pitää karvata tosi tiukasti ylhäältä ja alhaalta.
Yleensä pelataan kolmella ketjulla ja sit on vielä seiskapakki. Jos ei tästä natsaa niin pitää vaihtaa joukkuetta.