Minkälaisia päihderiippuvaiset ovat selvinpäin?
Miten päihderiippuvaiset alkavat käyttäytyä vieroitusoireiden aikana?
Kommentit (25)
Lisääntyvässä määrin täysi ku*ipää. Kroonisesti masentuneen oloinen, ilkeä, äreä, mykkä, ym. Normaalit hetket vähenevät koko ajan. Ja tiedän kokemuksesta, kun olen juovan pa*kan vaimo. Vielä.
moni on peitellut juomisella narsistista ilkeää luonnetta,moni luulee et alkoholistin ongelma pelkkä alkoholi niin saattaakin olla luonne.
toisaalta jos alkoholil on peitellyt ujoutta ja yksinäisyyttä tms. voi raitistuttuaan olla normaali. yleensä päihde on jokin peite tai lääkitys yritys.
Alkoholisteissa on monenlaisia.
Varsin moni humalassa seurallinen on selvänä hiljainen ja varautunut.
Komppaan edellisiä,nähty niin paljon.Ei puhu.Masis,kylpee itsesäälissä.Ei halu lähtee mihkään neljän seinän sisältä.Juoppohullut.Narkit taas säälittäviä haisevia masis,makoilee.Tarkkana ettei ole shokissa.Täriseviä tutiseva,laihoja ruoka kun ei maistu.Heti muuttuu käytös kun saa päihteensä.Ihan oma valinta ja asia.
Aijaa. En mä kyllä tuosta tunnista itseäni yhtään. Vieroitusoireiden päätyttyä olo ei ollut tyhjä vaan aivan mahtava, mutta sitä oli vähän herkkä kaikille tunteille jotka piti ottaa vastaan raakana. Ja toki siihen piti sitten saada muuta sisältöä ja muita tunteiden säätelykeinoja päihteiden tilalle. Mutta ei se mulle mitään kauheaa selviytymistä ollut.
Oltuani noin puoli vuotta ilman päihteitä koen että mulla oli yhtä levollinen ja hyvä olo kuin nytkin, kun on mennyt nelisen vuotta.