Miten Jenni Haukion iho on noin hehkuva ja upea?
Kommentit (25)
Meikkivoiteilla muuten oikeasti on iso ero laadussa. Sellainen lähemmäs 100 € maksava tekee ihan eri jälkeä kuin perus 10-20 euron voide.
Voi kuulkaa ei mun ihosta saisi tollasta verorahoillakaan.
Näyttäähän nyt nuori ja kaunis entistä hehkemmältä kun seisoo vanhan ja harmaan vierellä... Haukio on kyllä onnistunut
Näyttää myös sellaiselta, että menee vielä vuosia ennenkuin saa ryppyjä. Samaa mieltä: kadehdittavaa.
Koska hän on koulutettu, ei polta, tuskin käyttää alkoholia, liikkuu ja katsoo mitä syö. Ja hänellä on hyvä parisuhde sekä mielenkiintoinen työ.On siis täysi vastakohta tämän palstan keskustelijoille:)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 19:15"]
Näyttäähän nyt nuori ja kaunis entistä hehkemmältä kun seisoo vanhan ja harmaan vierellä... Haukio on kyllä onnistunut
[/quote]
Onnistunut missä? Seisomaan paikallaan, kun pukuja sovitellaan?
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 19:12"]
Rasvaiselta se näytti
[/quote]
Huomasin saman haastattelussa. Iho näytti ihan jotekin limaiselta tai jotain.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 19:24"]
Raskaus saa ihon hehkumaan :)!
[/quote]
Lähde?
Hyvät geenit ja ammattimeikkaaja.
Lienee sellaista valoa heijastavaa meikkivoidetta.
Meinasin just tehdä avauksen, miten Jenni Haukio on upea nainen! Olen itse ihan eri tyylinen nainen kuin hillitty Jenni, mutta ihailen häntä. Minä koen, että Jenni Haukion hehku tulee siitä, että hän on valovoimainen ihminen, sydämellinen ja älykäs. Ei tuollaista voi feikata.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 19:12"]
Rasvaiselta se näytti
[/quote]
Huomasin saman haastattelussa. Iho näytti ihan jotekin limaiselta tai jotain.
[/quote]
Jennin iho ei ole rasvaa nähnytkään. Hyväkuntoinen, kosteutettu, raikas, hehkuva..
rasvainen iho pitää upottaa mattapuuteriin ja on ihan toisennäköinen tunkkaisuudessaan, hmm.
Terveet elämäntavat, on mun veikkaus. Ei pala sätkä, eikä ryypiskele. Ehkä kasvissyöjä, ei ainakaan syö punaista lihaa eikä vaaleaa leipää
Kuin lumikki mustine hiuksineen ja punaisine huulineen, mekko tuo lisäefektiä. Kaunis, todella.
Hyvä meikki.