Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä olette maustetytöistä;

xperee
10.10.2021 |

lyriikat ja kaikki.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh...

Vierailija
2/6 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeidaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania.

Vierailija
4/6 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vähän naisten Gösta Sundqvist mieleen, sellainen matkittu juttu, joka ärsyttää.

Silti: lajityypissään taitavaa lyriikkaa, mä tavallaan tykkään siitä maailmasta ja sellaisesta vieraantunut maalaiskaupunkityttö matalalla sosiaalistatuksella -angsti meiningistä. Lukisin mielelläni romaanin, joka on kirjoitettu tolla otteella

Joten lopputulema positiivisen puolella. Vähän riski heillä, että ovat sellainen yhden tempun poni. Vaikka sanoitukset hyviä, melodiat veteliä, ja musiikissa antaa sanoille paljon anteeksi, jos melodiat hyvät. Sama ei ainakaan mulla toimi toisinpäin.

Vierailija
5/6 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee vähän naisten Gösta Sundqvist mieleen, sellainen matkittu juttu, joka ärsyttää.

Silti: lajityypissään taitavaa lyriikkaa, mä tavallaan tykkään siitä maailmasta ja sellaisesta vieraantunut maalaiskaupunkityttö matalalla sosiaalistatuksella -angsti meiningistä. Lukisin mielelläni romaanin, joka on kirjoitettu tolla otteella

Joten lopputulema positiivisen puolella. Vähän riski heillä, että ovat sellainen yhden tempun poni. Vaikka sanoitukset hyviä, melodiat veteliä, ja musiikissa antaa sanoille paljon anteeksi, jos melodiat hyvät. Sama ei ainakaan mulla toimi toisinpäin.

Mulla taas juuri toisin päin :D maustetytöistä en tykkää. Juurikin tuollaista laiskasti kopioitua Leeviä lähinnä. Muttei lähellekään yhtä hyvää.

Vierailija
6/6 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä analyysi, josta samaa mieltä. Tavallaan virkistävää nykyisen ulkonäön muokkauksen aikakautena on myös tyttöjen laittamaton ulkonäkö. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme