Miehen mielestä tämä vitsi on ihan paras!
Mies kertoo nähneensä ilmoituksen "Wanted woman with boat and motor. Please send photo of boat and motor".
Se on nyt kertonut tuota joka päivä ja käkättää joka kerta sille. Mua ei ole vielä naurattanut eikä oikein aukee koko vitsi.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:01"]
Mies kertoo nähneensä ilmoituksen "Wanted woman with boat and motor. Please send photo of boat and motor".
Se on nyt kertonut tuota joka päivä ja käkättää joka kerta sille. Mua ei ole vielä naurattanut eikä oikein aukee koko vitsi.
[/quote]
Miehet... :D
Naisen ulkonäöllä ei ole väliä, kun sitä tarvitaan vain yhteen tarkoitukseen, mutta veneen ja moottorin tulee olla hyvät?
Naisen ulkonäöllä ei ole väliä, kun sitä tarvitaan vain yhteen tarkoitukseen, mutta veneen ja moottorin tulee olla hyvät?
Joo ei aukea ja vähän tönkkö englanti. Vai sekö se vitsi onkin? En tajua.
Mun mies käkättää kerta toisensa jälkeen vitsille
"Mustanaamio meni nakkikioskille:
-Laitetaanko kaikki mausteet?
-Ei, sanoi mustanaamio"
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:15"]
Mun mies käkättää kerta toisensa jälkeen vitsille "Mustanaamio meni nakkikioskille: -Laitetaanko kaikki mausteet? -Ei, sanoi mustanaamio"
[/quote]
tämä oli parempi
Mun mies käkättää kerta toisensa jälkeen vitsille "Mustanaamio meni nakkikioskille: -Laitetaanko kaikki mausteet? -Ei, sanoi mustanaamio"
[/quote]
En tajua tuotakaan. Enkä pidä itseäni edes järin huumorintajuttomana... Tai pitänyt...
Mies haluaa kuvan tisseistä.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:15"]
[/quote]
tämä oli parempi
[/quote]
Mulle taas toi nyt ei vaan aukee. Joko oon liian fiksu tajutakseni tota tai sit vaan ihan liian tyhmä. :D Veikkaan vahvasti jälkimmäistä, mut tiiä sitä sit.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:25"]
[/quote]
En tajua tuotakaan. Enkä pidä itseäni edes järin huumorintajuttomana... Tai pitänyt...
[/quote]
En minäkään :D Vai onko tämä niitä vitsejä joissa ei ole mitään oikeasti hauskaa? Tyyliin: "Mies meni kauppaan, lapio"
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:01"] Mies kertoo nähneensä ilmoituksen "Wanted woman with boat and motor. Please send photo of boat and motor". Se on nyt kertonut tuota joka päivä ja käkättää joka kerta sille. Mua ei ole vielä naurattanut eikä oikein aukee koko vitsi. [/quote] Miehet... :D
[/quote]
Onx hiukset hyvin?
Pistäpä pari kissavideota jakoon, jookos?
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:25"]
[/quote]
[/quote]
En minäkään :D Vai onko tämä niitä vitsejä joissa ei ole mitään oikeasti hauskaa? Tyyliin: "Mies meni kauppaan, lapio"
[/quote]
Juu, noissa vitseissä se huumori on siinä yllätyksellisyydessä vrt. Mustanaamio olisi vastannut, että "jätetään vähän muillekin".
Sairaalaan oli saatu uusi analyysitietokone. (tämä tapahtui siis kauan sitten). Koneelle annettiin vain koeputkessa pari tippaa verta ja hetken mieitittyään kone tulosti paperille diagnoosin. No vanha ylilääkäri ei oikein tällaisista nykyajan vekottimista tykännyt, ja päätti laittaa koneelle jauhot suuhun.
Ylilääkäri otti tipan tyttärensä virtsaa, tipan autonsa moottoriöljyä ja tipan omaa siemennestettään, sotki ne koeputkeen ja lykkäsi koneen analysoitavaksi. Kone mietti hetken ja vastasi: Tyttäresi on raskaana tummaihoiselle miehelle, autosi tarvitsee kolmossylinteriin uudet männänrenkaat ja jos sinä et lopeta tuota runkkaamista tenniskyynärpääsi ei parane ikinä.
Ei aukee ei