Olen N30 ja olen mielestäni kaunis ja hauska.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä niin, miesten silmissähän olet jo auttamattomasti liian vanha.
Mulla on jo kumppani. Mutta en muutenkaan elä miehiä varten. Joskus menen peilin eteen ja ajattelen mite kaunis olenkaan. Saatan myös ostaa vaatteita vain koska ne näyttää nätiltä päälläni. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Optikolla käynti auttaa
Auttaa mihin?
"kaunis ja hauska". Näitä on Tinderi pullollaan, tosin monilla ei vaan kuvat täsmää tähän kuvaukseen. Ihan tavallisia naamoja.
Vierailija kirjoitti:
Saako sua tuikata kakkoseen`?
Minki homopoika nyt koskisi naiseen?
Hauskuus on suhteellista, hyvä että koet noin. Itse tiedän vain yhden hauskan naisen ja hän on Hannele Lauri. Mutta kyllä on hyvä että sinulla on terve itsetunto!
Hyvä, että pitää itseään kauniina. Toivottavasti ap näkee myös muut ihmiset kauniina.
Suomalaisten perisynti: turha vaatimattomuus.
Helpommin hyväksytään, jos vihaa itseään, kuin jos rakastaa itseään. Selittää itsemurhatilastot.
Ei siinä ole mitään väärää. You go girl!
Tästä tuli mulle hyvä mieli ja olen aivan vakavissani. M32
Ei ole kyllä ihme, että naisista miehet ovat usein aivan sietämättömiä ääliöitä. Mitä muuta nuo kommentit 3-5 ovat kuin sietämättömien ääliöiden tekstiä.
Miksei nainen saisi sanoa olevansa kaunis ja hauska ilman että alkaa mauton solvaaminen ja päänauonta? Minä uskon, että ap pystyy arvioimaan ominaisuutensa paremmin kuin anonyymit tollot täällä palstalla.
Mies
Vierailija kirjoitti:
"kaunis ja hauska". Näitä on Tinderi pullollaan, tosin monilla ei vaan kuvat täsmää tähän kuvaukseen. Ihan tavallisia naamoja.
Onneksi ei tarvitse tinderöidä kun löysin jo rakkaan mieheni 25-vuotiaana. =) Saan perheeni ja ystäväni usein nauramaan ja mieheni. ja sitten nauran myös itsekseni omille jutuilleni. kai vähän sekopää
Rohkeaa sanoa tuollaisia vanhana. Arvostan. Mies24
Olet siis mielestäsi hauska ja kaunis. Tunnen myös henkilöitä, jotka ovat omasta mielestään hauskoja ja kauniita. Tunnen myötähäpeää heidän seurassaan. Oletko myös fiksu?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä ihme, että naisista miehet ovat usein aivan sietämättömiä ääliöitä. Mitä muuta nuo kommentit 3-5 ovat kuin sietämättömien ääliöiden tekstiä.
Miksei nainen saisi sanoa olevansa kaunis ja hauska ilman että alkaa mauton solvaaminen ja päänauonta? Minä uskon, että ap pystyy arvioimaan ominaisuutensa paremmin kuin anonyymit tollot täällä palstalla.
Mies
Kyllä suakin joku varmaan haluaa tuikata kakkoseen, turhaan sä siellä kiukuttelet
Vierailija kirjoitti:
Rohkeaa sanoa tuollaisia vanhana. Arvostan. Mies24
Oikeastaan kauneuteni kumpuaa ihanasta luonteestani. Jos olisin kamala ämmä niin en pitäisi itseäni niin kauniina. Kun herään niin menen peilin eteen aamulla niin alkaa hymyilyyttää kun olen niin ihana ja kaunis. t. ap
Kuitenkin olet leveä perseinen suokurppa
Vierailija kirjoitti:
Olet siis mielestäsi hauska ja kaunis. Tunnen myös henkilöitä, jotka ovat omasta mielestään hauskoja ja kauniita. Tunnen myötähäpeää heidän seurassaan. Oletko myös fiksu?
en, vaan omasta myös mieheni ja ystävieni ja perheeni mielestä. Mutta saan myös itseni nauramaan kun olen yksin. En tiedä mistä tämä hyvänolon mieli kumpuaa, hymyilen aina yksikseni ja ihmiset ovat sanoneet minulle usein "Miksi hymyilet tai mikä naurattaa?" t. ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että pitää itseään kauniina. Toivottavasti ap näkee myös muut ihmiset kauniina.
kyllä, =) t. ap
Toivottavasti olet sitä meidän muidenkin mielestä. Hauskuuttasi et vain saanut avauksessasi oikein esille, eikä ulkonäöstäsikään voi mitään sanoa, kun kuvat puuttuvat.
Hyvä niin, miesten silmissähän olet jo auttamattomasti liian vanha.