Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hullu, kun tykkään just tällaisestä kelistä? Tuulee, värikkäitä lehtiä lentelee joka puolella, vähän tihkuaakin. Just täydellinen ulkoilukeli!

Vierailija
10.10.2021 |

!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään myös ja koirakin tykkäsi, tehtiin pitkä metsälenkki.

Vierailija
2/18 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tästä enemmän kuin kesästä.

M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan perfecto!

Vierailija
4/18 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Ei sateesta ole haittaa ennen kuin vettä on niin paljon, että jalat kastuu.

Vierailija
5/18 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lehdet jo lennelleet ja mikään ei estä tuulen tuiverrusta oksien läpi!

Meri niin kylmä ja kolkko vaahtopäineen että oikein nautinnolla voi muistella kesän kuumimpia päiviä ja vähän vaan antaa roiskeiden osua kasvoille kun aallot lyövät rantakiviin!

Kyllä, hullua mutta onpa mukavaa kävellä syksyn pelloilla ja ihan talveen valmistautumassa metsässä!

Jostain noušee vielä sieni, yksinäinen hyttynen inisee heikosti ja saa armosta aterian!

Lammella jos heittää veteen jotain kalat tulevat heti katsomaan ja ahventen näkee kummastelevan hyönteisten vähyyttä, perholla saa hetkessä syöntikalan.

Riistapellolta löytää nauriin ja metsän reunasta koivunkantosieniä!

Vierailija
6/18 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Preppykeli. Esteettiset älyköt tykkää!

Vierailija
7/18 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kaunis syksy kaikkine keleineen!

🍂💛🍁

Tykkään niin, kun taas pitkästä aikaa näen olohuoneen ikkunasta kirkon, kun naapuritalon puut ovat menettäneet lehtensä. 💒

Vierailija
8/18 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta. Ulkoilen ennen pimeän tuloa, pimeällä sitten kotitössöttelyä ja kynttilöitä. Ensilumet tulleet eteläänkin joku vuosi näihin aikoihin, koululaisten syyslomilla. Mutta nämä kuulaat syyspäivät on ihania, vielä tarkenee ilman talvikamppeita, ei ole liukasta eikä sohjoa, kesähelteillä ei tehnyt mieli urheilla eikä pidempään kävellä. Ja tää syksyn tuoksu! Multa, sienet, marjat, kostea metsä, semmoinen puhdas tuoksu kuitenkin. Omakotitaloalueilla kun liikkuu niin tuoksuu ihan omenasiideri 😊

Vierailija
9/18 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kerrassaan ihana ilma.

Juuri niinkuin AP kuvaili ja vielä sopiva lämpötila +13°. Ei tule kuuma lenkkeillessä, eikä vilu pihahommissa.

Hyötyliikuntaa saa niin paljon kun jaksaa haravoida.

Pihalla iso vaahtera, muutamat vanhat koivut, lentäviä lehtiä ilma keltasenaan.

Naapurista lentelee vielä tammen lehtiä.😄

Vierailija
10/18 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois hyvä keli mutta ilman savuja ei huvita lähteä kävelylle.

Vierailija
11/18 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jalat ovat kuivissa sukissa ja kengissä, jos on tarpeeksi vaatetta päällä ja sateenvarjo mukana, on ihanaa mennä ulos syksyyn kävelemään. Täällä Saksassa alkavat kohta ulkokahvilat laittaa lämpölamppuja päälle, ja filtit niillä on myös, joten ulkonakin istuen voi juoda kahvinsa tai glögin.

Vierailija
12/18 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkkään myös paljon, raikasta ja värikästä ulkona. Aavistuksen verran jo ahdistun tulevasta kesästä, jos on taas kauhean kuumaa (tekisi silloin mieli matkustaa vaikka Jäämeren rannalle). Syksyllä aurinko ilahduttaa, viime kesänä se ahdisti.

Vierailija
13/18 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdet tippuivat jo ja lämpötilat ovat melko nollassa, tällä viikolla jo pakkasen puolella. Jee. t. lapin palstailija

14/18 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin. Itse vihaan syksyä ja talvea

Vierailija
15/18 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään erilaisista keleistä. Mutta yleensä se, jos jotain säätilaa kestää pitkään, siitä tulee epämiellyttävää. Esim. sade on kiva, mutta jos sataa 2 viikkoa putkeen, elämä käy hankalaksi. 

Vierailija
16/18 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kammottava keli!

Pahin mulle. Joka paikkaa särkee, ulos ei voi mennä peittämättä kasvoja kokonaan ja silti 3-hermosärky iskee kun tulen sisälle. Vaikka olisi ulkona kuinka paljon vaatteita ensin hikoaa ja sitten palelee ja sitä palelua ei saa koko päivänä pois. 

Näin sisältä katsottuna ihan kaunista nyt kun aurinko pilkottaa ja viimeiset lehdet putoilee. Pitäisi lähteä kastautumaan järveen mutta ajatuskin oksettaa.

Vierailija
17/18 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole hullu. Itse rakastan kaikkia vuoden aikojamme.On aina odotaa jotain uutta. Sateet minua ei haitaa,Satoi vettä tai lunta en masennu. Ei estä päivitäisiä ulkoilujani. On sään mukaiset vaateet joka säälle.Oikein kavahdun kun itseäni nuoremmat toki ikäisenikin: Valitaa säästä,masenuksista ja selkää , jalkaa särkee, ei tule yöllä uni. ymm.Toki olen etuoikeutettu eläkeellä, joten ulkoiluni päivitäin on mahdolista.Yksin asuvana tuo hyvän mielen ja hyvät unen lahjat!Kyllä ne säryt minulakin on nivelrikon takia kehossani,kulumat kuin pahat nivelrikot povissani,Ei estä likumista !Kipuun on lääke liiku.En vaan valita kipuni.Olen siis terve.

Vierailija
18/18 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen syksyihminen, ei kai tämä edes niin harvinaista ole? On meitä paljon. Mutta osaisiko tästä nauttia ilman muita vuodenaikoja? Tuskin.

Ihanaa, että Suomessa on kukoistaa kaikki vuodenajat niin hienolla tavalla. Kaikista otan aina ilon irti mahdollisimman täysimääräisesti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi