Brittiäiti käytti lähes 30 000e näyttääkseen hehkeältä nelikymppiseltä
Kommentit (30)
Ai mä sain tästä otsikosta nyt ihan väärän käsityksen ja mietin, että ei toi yli nelikymppiseltä näytä. Kun video jatkui pyörimisellä, arvelin kyseessä olevan myös laihdutus.
Todella hieno laihdutustulos, mutta valitettavasti samalla vanheni naamasta tosi paljon. Roikon leikkaaminen on ehdottomasti oikein, ei kukaan halua suunnattoman laihdutuksen jälkeen näyttää noin rumalta.
Vierailija kirjoitti:
Ai mä sain tästä otsikosta nyt ihan väärän käsityksen ja mietin, että ei toi yli nelikymppiseltä näytä. Kun video jatkui pyörimisellä, arvelin kyseessä olevan myös laihdutus.
Todella hieno laihdutustulos, mutta valitettavasti samalla vanheni naamasta tosi paljon. Roikon leikkaaminen on ehdottomasti oikein, ei kukaan halua suunnattoman laihdutuksen jälkeen näyttää noin rumalta.
Niin, hänellehän oli tehty lihavuusleikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, hänellehän oli tehty lihavuusleikkaus.
Ei ollut tekstitetty, katsoin vain kuvia.
Minä olen 55v ja vieläkin kysytään paperit joka kerta. Kannattas vaan käyttää niveaa ja aurinkosuojaa eikä syödä kuin possu.
Vierailija kirjoitti:
Lopputulos oli nälkiintyneen noidan näköinen, joten sanoisin että rahat meni hukkaan.
Mielestäsi sillä löysällä nahalla oli joku nuorentava vaikutus?
No onhan normaalipainoisena selvästi paremman ja terveemmän näköinen kuin ylipainoisena. Hurjan näköinen tuo kaikki ylimääräinen iho ennen leikkausta. Hieno juttu hänelle jos onnistuu pysymään jatkossa normaalipainoisena!
Nuo britit on kyllä outoja. Siinäkin ohjelmassa vanhat akat käyttäytyy typerästi - oliko ohjelman nimi jotain 'Olen kuumempi kuin lapseni'?
Sitten sekin Sinkkuillallinen -ohjelma. Herraisä mitä kottaraisia siinä oli.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 55v ja vieläkin kysytään paperit joka kerta. Kannattas vaan käyttää niveaa ja aurinkosuojaa eikä syödä kuin possu.
Uskoo ken haluaa. Hyvä silti, jos itse uskot.
Ihoon vaikuttaa ihmisen ikä ja geneettiset ominaisuudet. Nuori voi laihtua kymmeniä kiloja ja iho kiinteytyy. Siinä vaiheessa kun ihmisen kollageeniverkko alkaa heiketä ja muodostua ryppyjä ei kannata odottaa mitään ihon ihmekiinteytymistäkään.