Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brittiäiti käytti lähes 30 000e näyttääkseen hehkeältä nelikymppiseltä

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen ero voi olla ulkonäössä vaatteet päällä vs ilman vaatteita.

Sopivat vaatteet päälle niin voi näyttää kivalta ja hoikalta, naisilla on keinonsa.

Alusvaatteissa näyttää 80-vuotiaalta.

Kuten olen aina sanonut, kannattaa välttää lihomista alun perinkin. Ja jos on lihomaan päästy, kannattaa laihduttaa luonnollisin keinoin, unohtamatta treenin merkitystä.

Ei treeni ihoon vaikuta eikä laihtumis nopeuskaan. Iho asettuu dieetin jälkeen parissa vuodessa, mutta se on hyvin vähäistä. Se ei kuroudu ja häviä useita kiloja ihmisen ympäriltä.

Ihoon vaikuttaa ihmisen ikä ja geneettiset ominaisuudet. Nuori voi laihtua kymmeniä kiloja ja iho kiinteytyy. Siinä vaiheessa kun ihmisen kollageeniverkko alkaa heiketä ja muodostua ryppyjä ei kannata odottaa mitään ihon ihmekiinteytymistäkään.

Vierailija
22/30 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä sain tästä otsikosta nyt ihan väärän käsityksen ja mietin, että ei toi yli nelikymppiseltä näytä. Kun video jatkui pyörimisellä, arvelin kyseessä olevan myös laihdutus.

Todella hieno laihdutustulos, mutta valitettavasti samalla vanheni naamasta tosi paljon. Roikon leikkaaminen on ehdottomasti oikein, ei kukaan halua suunnattoman laihdutuksen jälkeen näyttää noin rumalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mä sain tästä otsikosta nyt ihan väärän käsityksen ja mietin, että ei toi yli nelikymppiseltä näytä. Kun video jatkui pyörimisellä, arvelin kyseessä olevan myös laihdutus.

Todella hieno laihdutustulos, mutta valitettavasti samalla vanheni naamasta tosi paljon. Roikon leikkaaminen on ehdottomasti oikein, ei kukaan halua suunnattoman laihdutuksen jälkeen näyttää noin rumalta.

Niin, hänellehän oli tehty lihavuusleikkaus.

Vierailija
24/30 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, hänellehän oli tehty lihavuusleikkaus.

Ei ollut tekstitetty, katsoin vain kuvia.

Vierailija
25/30 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 55v ja vieläkin kysytään paperit joka kerta. Kannattas vaan käyttää niveaa ja aurinkosuojaa eikä syödä kuin possu.

Vierailija
26/30 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopputulos oli nälkiintyneen noidan näköinen, joten sanoisin että rahat meni hukkaan.

Mielestäsi sillä löysällä nahalla oli joku nuorentava vaikutus?

Vierailija
27/30 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan normaalipainoisena selvästi paremman ja terveemmän näköinen kuin ylipainoisena. Hurjan näköinen tuo kaikki ylimääräinen iho ennen leikkausta. Hieno juttu hänelle jos onnistuu pysymään jatkossa normaalipainoisena!

Vierailija
28/30 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira oli söpö.

Vierailija
29/30 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo britit on kyllä outoja. Siinäkin ohjelmassa vanhat akat käyttäytyy typerästi - oliko ohjelman nimi jotain 'Olen kuumempi kuin lapseni'?

Sitten sekin Sinkkuillallinen -ohjelma. Herraisä mitä kottaraisia siinä oli.

Vierailija
30/30 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 55v ja vieläkin kysytään paperit joka kerta. Kannattas vaan käyttää niveaa ja aurinkosuojaa eikä syödä kuin possu.

Uskoo ken haluaa. Hyvä silti, jos itse uskot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän