Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tässä mielestäsi sopivasti, liikaa vain vähän lahjoja?

Vierailija
06.12.2014 |

11-vuotiaalle pojalle. 50 euron kortti, jolla voi ostaa netistä pleikkaripelejä, kuulokkeet ja mikki pleikalle, kilo karkkia, 3 kirjaa, dvd, pieni legopaketti, super park lahjakortti. Muilta tulee n. 3 lahjaa :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortit ovat aika tylsiä lapselle.

Vierailija
2/12 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aika vähän ja tylsiä lahjoja. Mitä muut ostavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 12:35"]Mun mielestä aika vähän ja tylsiä lahjoja. Mitä muut ostavat?

[/quote] Lapsi on itse toivonut noita. En tiedä mitä muilta saa.

Vierailija
4/12 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 12:04"]Lahjakortit ovat aika tylsiä lapselle.
[/quote] Tykkää käydä Superparkissa.

Vierailija
5/12 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvät lahjat on ja varmasti riittävästi! Meidän kymmenvuotias poika saa lahjaksi uudet skuutin renkaat (60€), legopakkauksen (17€), guinness world records - kirjan, simpsons-kirjan, dc-hupparin ja snapbackin, parit housut + karkkia. Ja on takuulla tyytyväinen. Jotain yllätystä voi jostain ehkä vielä tulla, mutta aikalailla tuossa on hänen lahjansa :)

Vierailija
6/12 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hyvät lahjat! Sopiva määrä, ei kannatakaan ostaa iPhoneja ja pelikonsoleita kun niitä odotetaan sitten joka vuosi.. Ja toiveet senkun kallistuu vuosien varrella.

Vierailija
7/12 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa... tuossahan on kaiken kaikkiaan 13 lahjaa ?  Itse en kyllä antaisi noin monta. Meilläkin on tuttuja joiden lapset saa n. 20 lahjaa ja mielestäni se on silkkaa hulluutta.

Kun lapsi on 15v niin saatte antaa lahjakortin etelän matkaa varten, mopokorttirahat ja mopon yms. En ymmärrä miksi pitää kyllästää lapset lahjoilla ....  Jouluhan pitäisi olla rentoa yhdessä oloa perheen parissa eikä kilpailua lahjojen määrästä tai hinnasta :)

Vierailija
8/12 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:48"]Liikaa... tuossahan on kaiken kaikkiaan 13 lahjaa ?  Itse en kyllä antaisi noin monta. Meilläkin on tuttuja joiden lapset saa n. 20 lahjaa ja mielestäni se on silkkaa hulluutta.

Kun lapsi on 15v niin saatte antaa lahjakortin etelän matkaa varten, mopokorttirahat ja mopon yms. En ymmärrä miksi pitää kyllästää lapset lahjoilla ....  Jouluhan pitäisi olla rentoa yhdessä oloa perheen parissa eikä kilpailua lahjojen määrästä tai hinnasta :)
[/quote] Meillä vietetään muutenkin paljon aikaa yhdessä,joulu ei siinä mielesä ole "erityistä laatuaikaa" niin kuin monissa työkeskeisissä perheissä. Pitkin vuotta ei ostella leluja tms. Oikeastaan ollenkaan. Olisi poika halunnut uuden kännykän, mutta ei saa :) Mopon ja kortin kyllä tulee halutessaan saamaan :)

Vierailija
9/12 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse antaisin vielä satasen kirjekuoressa.

Vierailija
10/12 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:58"]

No itse antaisin vielä satasen kirjekuoressa.

[/quote]

Tosi tylsää antaa rahaa lahjaksi :(((

Vierailija
11/12 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oikein sopivalta määrältä. Meidänkin lapset saavat kumpikin suunnilleen tuon verran.

Vierailija
12/12 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä lahjoja ja sopiva määrä. Lapsi ilahtuu varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme