Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten kiinnostava mies, mutta sillä on 10-v poika

Vierailija
10.10.2021 |

Hyvä kroppa, fiksu, taiteellinen ja hauska.
Ainoa vika, että hänellä on lapsi.
Parisuhde olis ollut ihan kiva, mutta en taida vakipanoa kummempaa tuosta ottaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko takakireä maisteri?

Vierailija
22/23 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tuosta mitään tule. Kokemuksesta tiedän: yritin seurustella eronneen miehen kanssa, jolla oli kaksi lasta. Ensin ajattelin, että eihän tässä mitään, sopeudun kyllä. Todellisuudessa miehen puheet lapsista tympäisivät ja ärsyttivät minua, enkä osannut teeskennellä kiinnostunutta. Mies myös lähetteli minulle lastensa kuvia, en tiedä miksi. Odotti kai ihasteluja tai kehuja. Joku lapsirakas olisi kai sopeutunut tilanteeseen ja halunnut tavata nuo lapset. Minä en halunnut enkä voinut jatkaa suhdettakaan. Haluan kahden aikuisen välisen suhteen ilman mitään mukana tulevia pikkuihmisiä. En halua asua lasten kanssa enkä halua äitipuoleksi. En myöskään halua lasten tavaroita kotiini enkä halua jutella lapsiin liittyvistä asioista. Minua ei vain kiinnosta.

Kuulostan varmaan ihan kauhealta ihmiseltä, mutta näin nyt vain on. Ihmisillä oli erilaisia prioriteetteja, eikä siinä ole mitään pahaa. Lapsettomat ja lisääntyneet elävät osittain ihan eri maailmoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että mt-ongelmat ovat räjähtämässä käsiin kun parisuhteetkin on nykyään tällaista "vakipano"- tasoa. Varmaan on ihmiset sekaisin tunteidensa ja elämänsä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän