Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten deitt- ilmoitusten top 3 turn- offit?

Vierailija
10.10.2021 |

Vastaavan ketjun innoittamana haluan aloittaa vastaavan miehistä

1. Kamalat kuvat: kalja- tupakka, auto, moottoripyörä, kala, hirvi, wc- kaakeli
2. Etsitään vain nuorempaa naista ( suurin osa miehistä)
3. En ole tullut tänne kirjekaveria etsimään

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäselvät kuvat yleensä ovat luonnossa tosi rumia

Vierailija
42/57 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä selviää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen, että miten voi olla mahdollista, että samat miehet roikkuvat tindetissä vuodesta toiseen?!?!

Itse pidän pitkiäkin välejä ja suhteitakin ollut, mutta aina, kun palaan, niin nämä samat ukot siellä!!!

Sinne kertyy niitä pershäröisiä, jotka eivät koskaan tule saamaan mitään.

Tai sitten heillä on pätkiä yhtä lailla kuin sinulla ja olette sattumalta samaan aikaan.

Vierailija
44/57 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymällä selviää

Vaihdoin työpaikkaa (ennen koronaa) ja siellä oli yksi sinkku, joka valitteli juuri tuota. "On tosi ärsyttävää, kun lukee vaan 'kysymällä selviää'!"

Mites tämä neitokainen sitten perehdytti uuden työntekijän? "Kysy vaan, vastaan mielelläni! :) <3"

Vierailija
45/57 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ketjuissa menee aina sekaisin kaksi asiaa:

1. Se, mitä mies etsii tai mitä on/harrastaa.

Esimerkkinä: itselleni olisi paha turn off, jos mies harrastaisi metsästystä tai bodaamista tai hänellä olisi ns. muskelikoira. Sen takia haluaisin todellakin, että nämä asiat näkyisivät heti hänen profiilissaan. Eli niiden kertominen ei olisi turn off.

2. Se, miten mies on tehnyt profiilinsa / ilmaisee siinä itseään

Esimerkkinä: itselleni turn off olisit kirjoitus- ja kielioppivirheet, vessanpeiliselfie, "ota selvää" -tasoinen teksti

Vierailija
46/57 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymällä selviää

Tämä on vielä huonompi kuin että kuvaus on tyhjä.

Vierailija
47/57 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksena hevosurheilu (= pelaa totoa).

Vierailija
48/57 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö vaniljajäätelöä.

Nautin seksistä, oikeestaan kaikki seksiin viittava. Ei mun mielestä tarvii olla profiilissa nää mieltymykset. Sellainen too much information-olo.

Vierailija
49/57 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salikuvat

Vessanpeiliselfie ilman paitaa. Usein myös ilman päätä, ettei vaimo tunnista.

Maailmanvalloittajat. On vuorikiipeilyä, sukellusta, laskettelua Mount Killyourselfin huipulla. Hohhoijjakkaa, näillä miehillä tuskin on edes aikaa suhteelle.

Hevimörkö/petsinalle/pleikkariplösö/Erilainen Nuori. Nämä ei kelpaa kenellekään ja ovat katkeria kun 22-vee instamisut ei heille lämpene. Palsta ulimiehet löytynee tästä joukosta.

Mua taas ei yhtään haittaisi nuo vuorikiipeilely-, sukellus- ja laskettelukuvat, koska olen itsekin kiinnostunut tuollaisesta ja nimenomaan haluan rinnalle kumppanin, jota kiinnostaa samankaltaiset asiat.

Vierailija
50/57 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö vaniljajäätelöä.

Nautin seksistä, oikeestaan kaikki seksiin viittava. Ei mun mielestä tarvii olla profiilissa nää mieltymykset. Sellainen too much information-olo.

Mä laitan mieluusti että tykkään minttujäätelöstä ja juustokakuista.

Siinähän sitten ihmiset ihmettelee että tarkoittaako nämä jotain merkillistä koodia vai ei...

Vierailija
51/57 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen, että miten voi olla mahdollista, että samat miehet roikkuvat tindetissä vuodesta toiseen?!?!

Itse pidän pitkiäkin välejä ja suhteitakin ollut, mutta aina, kun palaan, niin nämä samat ukot siellä!!!

Niin no, mihinkä sitä parisuhdetta tarttis jos irtonumeroita saa aina kun haluaa?

Osasta näkee että ovat täysiä plejereitä, ja osa sitten ulkonäöllisesti ja tyylillisesti semmoisia että on hyvin vaikea löytää naista ikinä.

Vierailija
52/57 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö vaniljajäätelöä.

Näitä "muuta kuin vaniljaa" -tyyppejä on tosi paljon, samoin subia etsiviä, nää kaikki lentää välittömästi vasemmalle. Aika hyytävä oli myös tyyppi, joka mainosti tykkäävänsä koskettaa myös vähän kovempaa. Just.

Vierailija
53/57 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haetaan vain nuorempaa seuraa, ei edes oman ikäistä ( suurin osa miehistä). Sitten ihmetellään, kun naiset ei kiinnostu. Miksi naisen pitäisi kiinnostua itseään vanhemmasta, jos miehellekkään ei kelpaa.

Profiilissa ei kerrota mitään, siis ei mitään. Tulee mieleen, että joko ovat salaseuraa etsimässä tai eivät kykene minkälaiseen sosiaaliseen kontaktiin- tai molempia.

10 vuotta vanhat kuvat. Surprise- treffeille tuleekin pöhöttynyt puolikalju silmäpussimies.

naiset ja miehet haluavat samoja asioita hyvin eri ikäisinä ja siksi myös erotaan siinä 30v ikäisinä

Vierailija
54/57 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"39-vuotias reipas nuorimies."

Ei, et ole. Eikä tarvitse olla.

Vierailija
55/57 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu kun siellä on myös samat akat.

Vierailija
56/57 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai sinäkin etsisit kunnes löydät seuraa, mutta ne miehet kun eivät kelpaa kellekään. Hyvä kun normaalina miehenä saa edes tykkäyksiä, mätseistä voi vain unelmoida.

Vierailija
57/57 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Järkyttävä alhaalta päin otettu nenäkarvakuva kera seitsemän leuan. Muuta naamaa ei sitten näykään. 

2. Kuvailee itseään sanalla "herrasmies", mutta samalla jatkaa olevansa varattu ja etsivänsä salaista (pano)seuraa. Jep, herrasmiespä hyvinkin...

3. Normaalipainoinen = lihava, nallekarhu = erittäin lihava, ei mikään pulkannaru = järisyttävän lihava, miehenkokoinen mies = adjektiivit loppuu -lihava.

4. Puhuu ja pussaa. Tämä yltiökulunut turhaakin turhempi lausahdus vähintään joka toisella niin vihaisen ja pelottavan näköisellä kammotuksella, että tuskin kukaan haluaa sellaisen kanssa puhua ja vielä vähemmän pussata. Hyi olkoon! 

Ja näillä meriiteillä pitäisi sitten se KAUNIS NAINEN löytyä, ja jos ei, niin kaikki kauniit nyt ovatkin niin leuhkoja akkoja, etteivät huolisikaan. :D 

Tuo puhuu ja pussaa on yksi hyvin yleinen teksti naisilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä