Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haataisen mukaan 70 miljoonalla eurolla pystytään lisäämään 40 prosentilla te-toimistojen työntekijöitä. Haataisen mukaan tavoitteena on päästä nopeammin kiinni ongelmakohtiin. Aluksi työnhakija tapaisi 2 viikon välein te-toimiston virkailijan.

Vierailija
10.10.2021 |

Ainakin työvoimatoimisto työllistää.

Muuten en osaa sanoa mitään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskunta käsittelee lakiuudistusta syksyn aikana. Muutosten on tarkoitus tulla voimaan 2.5.2022.

Vierailija
2/7 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ei työllistä, nuo virkailijat ovat jo työkkärissä ns. koronatuella eli kun lomautukset alkoivat, palkattiin työkkäriin suunnilleen tuon verran määräaikaisia ja nyt he hakevat uutta pestiä. Väkimäärä ei kasva nykyisestä, se kasvaa vuoden 2019 tasosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ei ole tietokonetta eikä sähköpostia? Eikä puhelinta?

Vierailija
4/7 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ei työllistä, nuo virkailijat ovat jo työkkärissä ns. koronatuella eli kun lomautukset alkoivat, palkattiin työkkäriin suunnilleen tuon verran määräaikaisia ja nyt he hakevat uutta pestiä. Väkimäärä ei kasva nykyisestä, se kasvaa vuoden 2019 tasosta.

Tämäkin vielä. Rahaa kumminkin palaa.

Vierailija
5/7 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon välein tapaaminen olisi sinänsä ihan järkevää. Ei pelkkä puhelinsoitto mutta ehkä joku Teams-palaveri fyysisen tapaamisen vaihtoehtona.

Mutta riittääkö niillä virkailijoilla oikeasti ammattitaito ja aika "valmentaa" työnhakijaa siihen kuinka vaativaa se työnhaku itse asiassa nykyisin voi olla. Tätä hieman epäilen.

Vierailija
6/7 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa mulle siitä 70 millistä jokunen kymppitonni palkkatukea seuraavat 5 vuotta, niin ei tarvitse minun asioita siinä officessa enää leipoa.!!!

Vierailija
7/7 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos myy autonsa pois? Silloinhan on vaikea työllistää jos asuu syrjäseudulla. Mä olen suunnitellut tällaista kun olen asuntonikin maksanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi