Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen peräkkäiset orgasmit

Vierailija
10.10.2021 |

Kuinka yleistä/harvinaista? En ole aiemmin törmännyt. Nykyinen kuitenkin välillä jatkaa panemista ja saa aika pian uudestaan. Aiemmilla kumppaneilla on saattanut onnistua jatkaminen, mutta laukeaminen on sitten tiukassa. Ei minua tietenkään haittaa, päinvastoin. Mies on kolmekymppinen ja hyväkuntoinen kyllä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden kumppanin kanssa mahdollista. Ihailee uutta kumppania ja vartaloa. Jos tuntemus on myös tosi hyvä.

Vierailija
2/14 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tervettä tuollainen. Miksi miehen pitäisi jatkaa? Orgasmin jälkeen pitää lerpahtaa ja miehen nukahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uuden kumppanin kanssa mahdollista. Ihailee uutta kumppania ja vartaloa. Jos tuntemus on myös tosi hyvä.

No kohta vuosi ollaan jo oltu. Ekalla kerralla silloin kävi noin ja silloin arvelin johtuvan juuri tuosta että oli niin innoissaan. Mutta viimeksi eilen taas kävi, oli toki hyvin kiihottunut silloinkin. Välillä taas jatkaa vielä hetken, jos olen lähellä, mutta ei laukea uudestaan. Eilen toki minä laukesin heti hänen jälkeen ja siksikin jatkoi. Ja sen jälkeen hän tuli uudestaan. Kiihottavaa tuo minusta vain on, kiva saada kunnolla tavaraa sisään.

Vierailija
4/14 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on todella innostunut uudesta suhteesta.  Ei muuta kuin nauti täysillä.

Vierailija
5/14 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 20v muistan että kerran laukesin 4krt putkeen 20min sisällä.

Olen 45v enkä muista lauenneeni enää toista kertaa. Välillä voin kyllä jatkaa panemista pitkänkin aikaa laukeamisen jälkeen, mutten enää panemalla laukea. Jos vetäisi ulos ja runkkaisi loppuun, niin sitten varmaan onnistuisi.

Välillä kyllä runkkaan n.30min seksin jälkeen ja kakkoskerta tuntuu todella hyvälle! Ruuhkavuosina ei varsinaisesti ole tilaisuutta alkaa uudestaan panemaan 30min kuluttua.

Oikeissa olosuhteissa, sillon kun pillu alkaa tuntua parhaimmalta, niin jos on jo aikaisemmin lauennut niin sitten ehkä vois tulla toiseen kertaan. Mutta sitä parasta tuntumaa ei saa läheskään aina. Se riippuu naisella kuukautiskierrosta ja yleisestä kiihoittumisen tasosta. Pillu tuntuu parhaimmalta kun nainen on jo kerran tai kaksi lauennut. Mutta nainen ei läheskään aina halua jatkaa ekan laukeamisen jälkeen.

Vierailija
6/14 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nuorena kun ekoja kertoja pääsi hommiin niin pystyin jatkamaan heti orkun jälkeen. Ne siis ottanut edes ulos vaan jatkoin samantien panemista ja sain jonkun ajan päästä uuden orgasmin. Nykyään ei onnistu enää. Mutta jos otan ulos ihan orgasmin kynnyksellä, spermaakin voi tulla hieman. Muutaman sekunnin lepo ja taas mennään.

Olen muutenkin huomannut että jos orkun jälkeen lopetaa heti niin saa helpommin uuden erektion ja pystyy jatkamaan aika lyhyellä taolla. Jos taas jatkaa ja nauttii orkusta pitkään niin uuden erektion ja orkun saaminen kestää kauva.

Nuo erektiolääkkket ovat sitten luku sinäänsä. Niillä pystyy saamaan helpommin useita orkkuja.

Vierailija
7/14 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin on muuten paristi käynyt. Meinaa jo laueta, mutta pysäyttää liikkeen. Spermaa kuitenkin jo tulee ja tunnen sen pienen sykkeen sisälläni. Mutta ei siis vielä saa orgasmia. Ja tän pienen tauon jälkeen sitten pystyy jatkamaan. Hän itse välillä harmittelee, kun laukeaa niin nopeasti, mutta minusta ei vielä liian nopeasti kuitenkaan tule. Joitakin minuutteja kuitenkin kestää. Ja yleensä minäkin saan, tyydyttää kyllä myös minut vaikka itse olisi jo saanut. Rengasta on kokeillut nyt, mutta ei siitä apuja ole ollut.

Vierailija
8/14 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuokin on muuten paristi käynyt. Meinaa jo laueta, mutta pysäyttää liikkeen. Spermaa kuitenkin jo tulee ja tunnen sen pienen sykkeen sisälläni. Mutta ei siis vielä saa orgasmia. Ja tän pienen tauon jälkeen sitten pystyy jatkamaan. Hän itse välillä harmittelee, kun laukeaa niin nopeasti, mutta minusta ei vielä liian nopeasti kuitenkaan tule. Joitakin minuutteja kuitenkin kestää. Ja yleensä minäkin saan, tyydyttää kyllä myös minut vaikka itse olisi jo saanut. Rengasta on kokeillut nyt, mutta ei siitä apuja ole ollut.

Miehesi siis käyttää tuota taktiikkaa saadakseen uudestaan ja sinäkin saat nauttia pidempään. Mietin että pystyyköhän ne miehet joilla tulee nopeasti helpommin saamaan monta orgasmia kun ne joilla kestää kauvan?

Tiesitkö muuten että siemensyöksy ja orgasmi ovat eri asia. Mies voi saada orgasmin ilman siemensyöksyä jolloin erektio pysyy ja mies pystyy saamaa useita ns kuivia orgasmeja.

M52

Vierailija
9/14 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laukean noin 3 minuutissa ja siitä voi suoraan jatkaa ja se kestää pitkään, voi panna niin kauan kuin nainen jaksaa.

Vierailija
10/14 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä kävi usein niin että sain orkut mutta kulli pysyi kovana ja jatkoin suoraan panemista kunnes tulin uudestaan. Kyky siihen loppui joskus päälle kolmekymppisenä. Nykyisin (60) voi vain runkkaamalla tulla kolme kertaa päivässä mutta sekin vaatii pitkiä  (tunti) taukoja. Panemalla vain harvoin kaksi kertaa päivässä. 

Vierailija
11/14 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen neljää kymppiä sattui muutaman kerran, että naitiin kaksi kertaa heti peräkkäin. Useimmiten vaimo ei halunnut kuin kerran, mutta joskus vaan kävin niin kuumana, että jotenkin vain ajauduttiin saman tein uudestaan naimaan. Välissä saattanut käydä kusella ja kalu noussut uudestaan. Vaimo saanut ja halunnut yleensä vain kerran, mutta noina kertoina hänkin lauennut yleensä toisen kerran.  Sen ainoan kerran kun uusinnassa vaimo antoi naida anukseen, vaimo sai silloinkin. Voi olla, että olisin pystynyt naimaa useimminkin toisen kerran, koska aina välillä kaluni jäänyt laukeamisen jälkeen kovaksi ja kestänyt aika pitkään, että löystynyt.  Nyt ikää yli 60v, joten ei toivoakaan. Eikä näytä jäävän puolikkaan 50mg sildenkään jälkeen.  Tosin ei anna vaimokaan naida toista kertaa. 

Vierailija
12/14 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole koskaan onnistunut minulta.

Voisi kokeilla jos taas joskus on seksiä.

Vierailija
13/14 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole paljoa kokemusta kun vaimolla on kiire pesulle ettei vaan tule sotkua. Todellinen syy taitaa olla, että vastenmielinen toimitus loppuu ja nopeasti pois.

Vierailija
14/14 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole paljoa kokemusta kun vaimolla on kiire pesulle ettei vaan tule sotkua. Todellinen syy taitaa olla, että vastenmielinen toimitus loppuu ja nopeasti pois.

Meillä "ongelma" on se ettei kumpikaan puhu suoraan seksistä. Vaimo ei koskaan kiirehdi pesulle, mutta seksin jälkeinen tilanne on aina vähän outo. Koskaan ei olla otettu puheeksi seksiä seksin jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä