Mitkä autot ovat premium -autoja?
Minusta BMW, MB, Audi ja ehkä Volvokin, riippuen vähän mallista.
Kommentit (66)
Markkinointiterminä monikin. Todellisuudessa BMW ja MB koska niistä ei ole olemassa edullisempia painoksia.
Vierailija kirjoitti:
Markkinointiterminä monikin. Todellisuudessa BMW ja MB koska niistä ei ole olemassa edullisempia painoksia.
Mulla molemmat. Eli taidan olla premium mies, itsekin. Tai sitten vaan av mammojen mielestä ihan täys mulkku, paitsi jos oon niistä kiinnostunu niin sit oon kultivoitunut herrasmies, jolla hyvä maku. Vaikeeta.
Tesla, Lexus, Jotkut bemarin ja mesen mallit, suuri osa niistäkin alkaa olla vanhanaikaisia ja yleisiä kansan autoja. Ferrari, lamborghini, porsche, rangerover.
Vierailija kirjoitti:
Volvo on kyllä ihan kansanauto.
Volvo asettuu samaan sarjaan skodan, opelin, wolkkarin, rellun ja fiatin kanssa. Paitsi volvokuskien mielestä.
Eiköhän mersu luonut tuon käsitteen ja edelleen sitä ylläpitää.
Omassa takalasissa lukee "Best or nothing"...
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän mersu luonut tuon käsitteen ja edelleen sitä ylläpitää.
Omassa takalasissa lukee "Best or nothing"...
Premium-käsite luotiin kun ei ollut enää samaa laadullista eroa autojen välillä kuin ennen, vaan kyse oli enemmän laatuvaikutelmasta.
Uudet mazdat on japseista parasta laatua.
Teslat kyllä turhan karun pelkistettyjä sisältä ja mitään premiumia ulkoisestikaan.
Eihän Skoda nyt premium -auto ole, vaikka täälläkin väitetään! Hyvä kansanauto, mutta ei Premium-merkkejä. Premiumia on ainakin Mersu ja Bemari.
Tiepalvelussa tiedetään pahimmat premijumit. Kysy sieltä.
Teslan materiaalit on halvat, vain brändätty laatu autoksi.
Tesla. Itse luen autopilotin premium-ominaisuudeksi. Vegaaninahkainen sisusta aivan ehdoton plussa, ärsyttää kun vaihtoehtoina kangaspenkeille on yleensä vain epämukava nahka tai vielä kamalampi vinyyli.
Onko se peräisin vapaasti kasvaneista vegaaneista?
Volvo on kyllä ihan kansanauto.