Tohtisikohan sitä Tallinnan risteilylle?
Kaksi koronarokotusta takana ja koronarokotustodistuskin löytyy paperimuotoisena.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mitä helkkurissa?
Minä harkitsin reissua myös, mutta siirsin juurikin koronatilanteen vuoksi tuonnemmaksi. Itselläni myös kaksi rokotusta.
Idiootit! Eivät ota rokotetta? Mitä ne oikein pelkää? Että koronarokotteissa on vakoilevat mikrosirut?
Täysin hullujen hommaa sinne nyt mennä
Miksi edes haluiasi johonkin Tallinnan risteilylle tai yleensäkään mihinkään risteilylle?
Onko kotimaan kylpylöissä paljonkin koronaa liikkeellä?
Riittää, kun katsoo ikkunasta ulos ...
Euroopan kulkutautikeskus suosittelee välttämään matkustamista Baltian koronapesämaihin.
Tallinnassa on myynnissä hyvää luumunektaria, joka alkaa olla lopussa. ap
https://lh3.googleusercontent.com/proxy/OW-uf174mjrTyiDGnNL0XLFC0RWGaXB…
Mikä ihmeen pelkurijoukko täällä kommentoi? Jos sinulla on kaksi rokotetta, olet täysin turvassa. Miksi siis et voisi lähteä jos haluat? Itse olen reissannut rokotettuna ilman huolen häivää.
Rokotteet toimivat jopa lähes 100-prosenttisesti, joten pelko pois ja reissuun!
Voi hyvin matkailla, kun on sekä 2 rokotetta että käyttää ffp2 -hengityssuojainta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen pelkurijoukko täällä kommentoi? Jos sinulla on kaksi rokotetta, olet täysin turvassa. Miksi siis et voisi lähteä jos haluat? Itse olen reissannut rokotettuna ilman huolen häivää.
Toisen rokotteenkin teho alkaa laskea nopeasti jo 2 kk päästä, eli "vapaa eläminen" kannattaa ajoittaa siihen väliin viikko rokotteen jälkeen-2 kk sen jälkeen.
3 kk päästä rokotteen suoja on enää vain noin puolet. Kun pfizerin teho deltaa kohtaan on yleensäkin vain 60-70%, niin 3 kk toisesta rokotteesta se on enää n 40%.
Sairaalahoidossa olevista neljäosa on tuplarokotettuja ja 3/4 rokottamattomia.
Minulla on tokasta rokotteesta jo aikaa 4 kk ja olen ykkösriskiryhmää. Silti uskallan matkustaa syyslomalla, kun aion käyttää joka hetki hengityssuojainta. Niin käytän täällä Suomessakin. Vasta kolmas rokote joulun alla tuo riskiryhmäläisillekin sellaisen paremman suojan, että voi alkaa harkita vapaampaa eloa.
Minä olen niin huono ihminen ettei minuun näytä iskevän edes korona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen rokotteenkin teho alkaa laskea nopeasti jo 2 kk päästä, eli "vapaa eläminen" kannattaa ajoittaa siihen väliin viikko rokotteen jälkeen-2 kk sen jälkeen.
3 kk päästä rokotteen suoja on enää vain noin puolet. Kun pfizerin teho deltaa kohtaan on yleensäkin vain 60-70%, niin 3 kk toisesta rokotteesta se on enää n 40%.Sairaalahoidossa olevista neljäosa on tuplarokotettuja ja 3/4 rokottamattomia.
Minulla on tokasta rokotteesta jo aikaa 4 kk ja olen ykkösriskiryhmää. Silti uskallan matkustaa syyslomalla, kun aion käyttää joka hetki hengityssuojainta. Niin käytän täällä Suomessakin. Vasta kolmas rokote joulun alla tuo riskiryhmäläisillekin sellaisen paremman suojan, että voi alkaa harkita vapaampaa eloa.
En minä mitään pelkää. Ajattelen muita ja noudatan suosituksia ja ohjeita myös työpaikalla. Reissu olisi aiheuttanut todennäköisesti erityisjärjestelyjä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes haluiasi johonkin Tallinnan risteilylle tai yleensäkään mihinkään risteilylle?
Tallinnasta saa kevytkannabista. Onhan sekin jotain. Mielummin kuitenkin ostan suomesta oikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun voi mököttää kotona.
Kolme viikkoa aikaa kun kävin. Tässäpä lueskelen kauhujuttuja ja kirjoittelen ilman oireita. Nykyiset oireeni ovat ollut syntymästäni saakka. Ei ole koronalla mitään tekemistä. Joten pelko pois.
Marraskuussa olisi reissu Tallinnaan :)