Että sellaiset kihlajaiset...
Tulevan puolisoni kanssa pidettiin tänään illalla kihlajaisia. Ei mitään suurempia pippaloita vaan ystävämme ja perheemme oli paikalla. No sitten alkaa jäätävänä huuto, kun mieheni sisko riitelee poikaystävänsä kanssa. Kaikki ihmettelee mistä moinen riita ja hän sitten huusi kurkku suorana, että löysi poikaystävänsä sängystä minun veljeni kanssa. Miehen siskon poikaystävä vannoo rakastavansa häntä ja se oli vahinko, sitten siinä samalla veljeni huuta, että sanoit mulle rakastavasi minua.
Siinä, kun kolmikko riitelee keskenään alkaa sitten minun ja mieheni vanhemmat ottamaan yhteen. Miehen vanhemmat riitelevät vanhempieni kanssa, että heidän siskon elämä on piloilla koska minun sairas homo veljeni. (Veljeni on avoimesti homo). Ihmisiä liittyy riitaan mukaan ja loput koittavat mennä väliin. Mieheni alkoi muiden riidellessä ryypätä ja minä lähdin pois. Pienet häät vissiin tiedossa tämän päiväsen jälkeen. Oli kyllä kaikinpuolin ihana päivä.
Kommentit (16)
Eikös täällä ollut joku päivä sitten samantapainen juttu, tosin ilman kihlajaisia. Loppuuko jo mielikuvitus?
Me homoveljet osataan olla julmia. :)
siis kuka enää nykyaikana viettää kihlajaisia?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 23:35"]
Tulevan puolisoni kanssa pidettiin tänään illalla kihlajaisia. Ei mitään suurempia pippaloita vaan ystävämme ja perheemme oli paikalla. No sitten alkaa jäätävänä huuto, kun mieheni sisko riitelee poikaystävänsä kanssa. Kaikki ihmettelee mistä moinen riita ja hän sitten huusi kurkku suorana, että löysi poikaystävänsä sängystä minun veljeni kanssa. Miehen siskon poikaystävä vannoo rakastavansa häntä ja se oli vahinko, sitten siinä samalla veljeni huuta, että sanoit mulle rakastavasi minua.
Siinä, kun kolmikko riitelee keskenään alkaa sitten minun ja mieheni vanhemmat ottamaan yhteen. Miehen vanhemmat riitelevät vanhempieni kanssa, että heidän siskon elämä on piloilla koska minun sairas homo veljeni. (Veljeni on avoimesti homo). Ihmisiä liittyy riitaan mukaan ja loput koittavat mennä väliin. Mieheni alkoi muiden riidellessä ryypätä ja minä lähdin pois. Pienet häät vissiin tiedossa tämän päiväsen jälkeen. Oli kyllä kaikinpuolin ihana päivä.
[/quote]
Heidän tyttären elämä siis piloilla
Ja sitten sä heräsit ja tulit av:lle.
Mahtavan värikästä meininkiä. Ihan valheen vangit -osastoa. Meillä vain tylsää kahvittelua, ja säästä puhumista.
Voi itku. Olen pahoillani puolestasi. Muista että syy ei ole sinussa ja sinun ei tarvitse pyydellä keltään anteeksi. Odota mieluummin kaikilta muilta anteeksipyyntöä. Todella loukkaavaa käytöstä aikuisilta ihmisiltä toisten juhlapäivänä.
Ohhoh! Olen pahoillani puolestasi.
NO OHHOH!!!!! Sitähän sää kysyit.
Elokuvassa sinua esittää nuori Renee Zellwegger. Ketkä muihin rooleihin?
Älkääs nyt :D esikoiseni ristiäisissä melkein sama homma paitsi kukaan ei ollut nussinut kenenkään veljeä..
:D
Pic it or it didnt happen.
Ai niin, onneksi olkoon kihlajaisten johdosta :)