Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulukiusaaminen mennyt liian pitkälle

Vierailija
05.12.2014 |

lukekaa, jakakaa, auttakaa <3
http://nurkkaanhuudettu.blogspot.fi/

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä kirjoitan........

Olen järkyttynyt

Vierailija
2/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamalaa! Tavallinen ihminen on täysin voimaton koulumaailma vastaan.
Miksi veljesi ei ole vaihtanut koulua? Tai paikkakuntaa, jos asuinpaikkakunnalla on vain yksi koulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin ihan kaikkeni, jos omaa lasta kiusattaisiin, eikä sitä saisi loppumaan. Muutettaisiin vaikka Timbuktuun asti ja voisin tehdä koko loppuelämäni ihan mitä paskaduunia tahansa siellä, kunhan lapsella olisi kaikki hyvin.

Minuakin kiusattiin koulussa muutamaan otteeseen ja sekin tuntui tosi pahalle, voin vain kuvitella, mitä se tekee kehittyvän lapsen ja nuoren mielelle, jos se on jatkuvaa.

Vierailija
4/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus, ei se koulu niitä oppilaita kiusaa vaan ne toiset oppilaat!! 

Vierailija
5/10 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Tämän tekstin pitäisi kaikki lukea

Vierailija
6/10 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
7/10 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi HETI kotiopetukseen. (olisi pitänyt ottaa jo ajat sitten) ja mahdollisimman pian muutto kokonaan muualle. Mieluummin vaikka vanhemmat jää työttömäksi ja perhe vuokralle asumaan. Lapsen koko elämä on vaarassa.

Kantelu eduskunnan oikeusasiamiehelle ja ilmoitus rehtorin esimiehelle jne.

Vierailija
8/10 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää rikosilmoitus myös kiusaajasta rehtorin lisäksi. Soittakaa tiukka puhelu sivistysjohtajalle, joka on rehtorin esimies. Vaatikaa muutosta ja apua. Kannattaa harkita myös siirtoa toiseen kouluun. Onhan se väärin, että kiusattu joutuu siirtymään, mutta ehkä uusi alku olisi kiusatun lapsen kannalta parasta.

Ja dokumentoikaa KAIKKI. Puheluiden ajat ja kestot muistiin, samaten keskustelut ja niiden sisällöt. Jos vielä menette keskustelemaan koululle tai joudutte samanlaiseen tilanteeseen rehtorin kanssa, ottakaa joku todistaja mukaan jos vain mahdollista.

Vierailija
9/10 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku mainitsi aiemmin Silminnäkijän dokumentin Kouluampujaksi leimattu. Katsoin sen ja olin enemmän kuin järkyttynyt. Suomessa ilmeisesti voi tänäpäivänä tapahtua aivan käsittämätömän kauheita asioita ja aikuiset, jopa rehtori, ovat niissä mukana.. :(

Vierailija
10/10 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli itku. Kokeneena tiedän mistä tekstissä on kyse. Todella paljon voimia teille sinne, anna halaus veljellesi minun tuntemattoman puolesta.