Ei v*ttu menee hermo tohon poikaystävään!!!!
Kalja vie nuortamiestä.. Sovittiin että menee kavereitten kanssa syömään, sitten se vaihtuikin ruokaan + pariin kaljaan, sitten hän sanoi että "kulta tuun enne puoltayötä sun viereen sitten nukkumaan!"
Äsken viestiteltiin niin tuli vastaus että ajatteli tulla kahden maissa?? Kusiainen sanon minä:D
Ja ei, en ole pirttihirmu, vtuttaa vaan kun ei voi yhden ainoaa lupaustaan pitää
Kommentit (34)
Ainahan miehet on tollasia. Ne lähtee parille ja itekin on sillä ajatuksella, mutta aina se ajatus muuttuu niiden parin myötä ja ilta menee pitkäksi. Sama juttu kuin vaatteiden riisuminen. Pakko riisua läjään sängyn viereen, eikä nostaa esim tuolille. Vaihtamalla ei parane.
Mua ei haittaa, jos mies käy yökerhoissa usein ja näkee kavereita. Mutta jos näkee minua esim. kerran kahdessa viikossa ja pahimmassa tapauksessa vain silloin, kun kömpii yökerhosta luokseni, niin suhde on ohi siinä vaiheessa. Tähän kun lisätään vielä päälle katteettomat lupaukset siitä, kuinka ensi viikolla sitten en juo ja tehdään yhdessä jotakin jne.
joskus on hyvä kaveri baarissa mukana tai naiskavereita, niitä en oo kotio päästänyt vaikka aviomies odottaa tai tyttöystävä. Eli mies voi pitää lupauksia, mutta päästäkö niitä hyviä kavereita kesken karkuun niin toinen juttu.
Mä oon ollu nyt jo kolmatta kuukautta dokaamatta :) Eli sikoja ne on, jättäkää ne ja ottakaa meikäläinen, hyvin toimeentuleva ja komeaksi haukuttu mukava mies. Meitäkin on.
M30v
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:35"]No ajattele itsesi poikaystävän tilanteeseen, raukka varmaan ei uskalla sanoa sulle että haluaa olla kavereiden kanssa ja ei nyt tiedä mitään tarkkaa kellonaikaa (kotiintuloaikaa) koska tietää että vedät herneet nenään niinkun se tais jo mennäkkin.
[/quote]
Niin, i know.. muttakun herra saa mennä kyllä ihan vapaasti, en vaan ymmärrä sitä että joka ainoa kavereiden näkeminen pitää tapahtua yökerhossa?? ja sitten sanotaan että "pari kaljaa" ja kun pilkun jälkeen kömmitään kotiin niin ei toivoakaan että herran puheesta saa selvää sanaakaan:D ja sitten alkaa se "kultssshi heiii, älä ooo vihane..!! muistatko kun v.2012 toin sulle niitä ruusujakin.....!"
[/quote] no etkö sä saa mennä vapaasti? Mikset oo nyt kavereiden kanssa bilettämässä ja tulisitte sitten yhdessä kotiin :) ole nyt mukava ja laita vaikka iltapala valmiiksi pöydälle odottamaan varmasti poikaystävä arvostaa :) eikä mitään sohvalle nukkumaan olisko susta kiva nukkua sohvalla...
[/quote]
Meillä aviomies nukkuu sohvalla, että vauva saa nukkua vieressäni. Tällöin jaksamiseni paranee kun en yöllä joudu nousta hakemaan vauvaa tissille pinniksestä ja istua nököttää sängyn reunalla. Vaan kun vauva herää, tissi suuhun ja minä jatkan unia.
Mun avopuoliso, kohta 20v, ei suostu käymään baareissa. Jos juo niin juo max.5x vuodessa. Ja minä kun yritän patistaa että mene mene. Minä saan kyllä mennä miten haluan, mutta eipä erityisen useasti tule käytyä. Toisia ei taida se alkoholi niin paljon kiinnostaa vaikka nuori onkin. Itse olen ehtinyt jo monta vuotta rellestää ihan tarpeeksi ja nyt kun toitotan miehelle että mene sinäkin vielä kun se on helppoa eikä lapsia ole niin hän vastaa että kotona on paljon tasokkaampaa seuraa, enemmän tekemistä eikä seuraavana päivänä ole huono olo. Tosin hän onkin perheestä jossa hänen 50v vanhempansa ei ole koskaan juonut alkoholia.
-
Exä taas oli juuri tuollainen joka meni ja ei paljoa kuulunut koskaan. Joskus laittoi viestiä, että sori tää oli tässä ja saan parempaa. Sitten aneli ja ryömi takaisin. Harmi kun kattelin sitä liianki pitkään.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:15"]joskus on hyvä kaveri baarissa mukana tai naiskavereita, niitä en oo kotio päästänyt vaikka aviomies odottaa tai tyttöystävä. Eli mies voi pitää lupauksia, mutta päästäkö niitä hyviä kavereita kesken karkuun niin toinen juttu.
[/quote]
En nyt ihan ymmärtänyt mitä yritit sanoa.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:11"]Ainahan miehet on tollasia. Ne lähtee parille ja itekin on sillä ajatuksella, mutta aina se ajatus muuttuu niiden parin myötä ja ilta menee pitkäksi. Sama juttu kuin vaatteiden riisuminen. Pakko riisua läjään sängyn viereen, eikä nostaa esim tuolille. Vaihtamalla ei parane.
[/quote]
Miehiltä se ei mikään onnistu... Heh heh heh...
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:31"]Mun avopuoliso, kohta 20v, ei suostu käymään baareissa. Jos juo niin juo max.5x vuodessa. Ja minä kun yritän patistaa että mene mene. Minä saan kyllä mennä miten haluan, mutta eipä erityisen useasti tule käytyä. Toisia ei taida se alkoholi niin paljon kiinnostaa vaikka nuori onkin. Itse olen ehtinyt jo monta vuotta rellestää ihan tarpeeksi ja nyt kun toitotan miehelle että mene sinäkin vielä kun se on helppoa eikä lapsia ole niin hän vastaa että kotona on paljon tasokkaampaa seuraa, enemmän tekemistä eikä seuraavana päivänä ole huono olo. Tosin hän onkin perheestä jossa hänen 50v vanhempansa ei ole koskaan juonut alkoholia.
-
Exä taas oli juuri tuollainen joka meni ja ei paljoa kuulunut koskaan. Joskus laittoi viestiä, että sori tää oli tässä ja saan parempaa. Sitten aneli ja ryömi takaisin. Harmi kun kattelin sitä liianki pitkään.
[/quote]
Ihan kauhea eksä! onneksi pääsit eroon..
Kannattaa laittaa välit poikki jo nyt. Parempaa ei nimittäin ole luvassa jatkossakaan.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 23:12"]Kannattaa laittaa välit poikki jo nyt. Parempaa ei nimittäin ole luvassa jatkossakaan.
[/quote]
Meinaatko tosiaan että tää ei ole pelkkää nuoruuden dokaushalua? Että oikeasti kannattais olla odottamatta mitään suurempia..?:p
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:31"]Mun avopuoliso, kohta 20v, ei suostu käymään baareissa. Jos juo niin juo max.5x vuodessa. Ja minä kun yritän patistaa että mene mene. Minä saan kyllä mennä miten haluan, mutta eipä erityisen useasti tule käytyä. Toisia ei taida se alkoholi niin paljon kiinnostaa vaikka nuori onkin. Itse olen ehtinyt jo monta vuotta rellestää ihan tarpeeksi ja nyt kun toitotan miehelle että mene sinäkin vielä kun se on helppoa eikä lapsia ole niin hän vastaa että kotona on paljon tasokkaampaa seuraa, enemmän tekemistä eikä seuraavana päivänä ole huono olo. Tosin hän onkin perheestä jossa hänen 50v vanhempansa ei ole koskaan juonut alkoholia.
-
[/quote]
Ihan kauhea eksä! onneksi pääsit eroon..
[/quote]
Parasta siinä ehkä on se , että kun ero tuli niin pitkään exä itki ettei koskaan saa parempaa. Eikä muuten saanut...siis ketään!
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:35"]No ajattele itsesi poikaystävän tilanteeseen, raukka varmaan ei uskalla sanoa sulle että haluaa olla kavereiden kanssa ja ei nyt tiedä mitään tarkkaa kellonaikaa (kotiintuloaikaa) koska tietää että vedät herneet nenään niinkun se tais jo mennäkkin.
[/quote]
Niin, i know.. muttakun herra saa mennä kyllä ihan vapaasti, en vaan ymmärrä sitä että joka ainoa kavereiden näkeminen pitää tapahtua yökerhossa?? ja sitten sanotaan että "pari kaljaa" ja kun pilkun jälkeen kömmitään kotiin niin ei toivoakaan että herran puheesta saa selvää sanaakaan:D ja sitten alkaa se "kultssshi heiii, älä ooo vihane..!! muistatko kun v.2012 toin sulle niitä ruusujakin.....!"
[/quote]alkkis, jätä se.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:35"]No ajattele itsesi poikaystävän tilanteeseen, raukka varmaan ei uskalla sanoa sulle että haluaa olla kavereiden kanssa ja ei nyt tiedä mitään tarkkaa kellonaikaa (kotiintuloaikaa) koska tietää että vedät herneet nenään niinkun se tais jo mennäkkin.
[/quote]
[/quote] no etkö sä saa mennä vapaasti? Mikset oo nyt kavereiden kanssa bilettämässä ja tulisitte sitten yhdessä kotiin :) ole nyt mukava ja laita vaikka iltapala valmiiksi pöydälle odottamaan varmasti poikaystävä arvostaa :) eikä mitään sohvalle nukkumaan olisko susta kiva nukkua sohvalla...
[/quote]
mulla ei oo tällähetkellä mitään korttia millä pääsiin baariin:( muuten menisin kyllä.. se tässä ehkä vituttaakin että ite istun kotona tällä hetkellä.. enkä varmasti pistä mitään leipiä, mies sai kunnon riidan nyt aikaiseksi..
[/quote] No kuulostatkin aika nuorelta :) heh enkä ole minkään hellan ja nyrkin välissä :) mulla on omakin elämä poikaystävän lisäksi. Omanikin on nyt baarissa enkä ole tivaamassa moneltako tulee kotiin tulee sittenkun tulee. Ja ei haittaa vaikka olisi kuinka kovassa kännissä, koska olen itsekin ollut kovassa humalassa joskus kun olen tullut kotiin.
[/quote]
Tässä ei edes alkuun ollut kyse siitä baariin menemisestä eikä siitä kellonlyömästä kun mies tulee kotiin. Vaan siitä, ettei pidetä lupauksia:)
[/quote] no ei mua ainakaan haittaa jos mies sanoo ekä että tulee klo 12 ja sitten tuleekin viesti että meneekin pidempään. Mitäs sitten laita vaikka joku kiva leffa pyörimään :)