Kivat äitiysvaatteet?
Hei!
Osaisitteko auttaa mua, mistä löytyisi kivoja äitiysvaatteita? Eka raskaus meneillään ja alkaa tuntua siltä että niitä tarvitsisi pian.
Ajattelin mennä Hesaan ku siellä on luultavasti parhaimmat valikoimat..vinkkejä kaivataan!
Lilia rv 11
Kommentit (8)
Hei,
H&M ja Lindex on edullisia ja varsinkin Henkkamaukasta olen löytänyt tosi kivoja vaatteita. Kannattaa käydä useammassa keskustan liikkeessä jos et löydä heti omaa kokoa, koska tietyt koot menee aika nopeasti.
Kasarmikadulla on Belua ja Kampissa Bebes, niissä on ihania laadukkaita vaatteita, ja tosi hyvä palvelu. Tosin niistä saa sitten maksaakin maksaakin jonkun verran. Beluasta olen tehnyt parhaat hankinnat, ne kestää ja toimii raskauden alusta loppuun ja varmaan seuraavatkin odotukset. Henkkamaukka on varmaan enemmän kertakäyttökamaa, mutta piristävää sellaista.
Shoppailuonnea :-)
Jos haluaa muodikasta ja tykkää että vatsan muoto todella näkyy niin suositten menemään Onlyyn! Siellä on sellaisia pitkiä paitoja joissa rypytys sivuilla! Niitä löytyy lyhyt- sekä pitkähihaisena! Itse käytin koko viime raskauden kyseisiä paitoja! Menivät loppuun asti ja näyttävät todella hyvältä pyöristyneessä vatsassa!
Itse en myöskään ole kovin innostunut näistä mamma-mallistoista.. jotenkaan ne ei vaan istu päällä!
Itse käytin tavallisia farkkujakin viimeraskaudessa tosi paljon! Lopussa kun ei mennyt nappi kiinni niin vyö peitti senkin hyvin! =)
Näistä paidoista vielä... Niitä ilmestyi onlyyn viime alkukeväällä ja niitä on siis vieläkin siellä! Koko vuoden ollut mutta väritykset vaan muuttuneet!
Itsellä tää raskaus vielä alussa, mutta pakko mennä muutamat lisäpaidat ostamaan! On hyvän laatuisiakin! Vaikka pidin niitä PALJON ja pesin monet kerrat eivät ne menettäneen muotoaan ja joustavuuttaan! Voin siis pitää niitä vieläkin! (Ei vaan ole kauheesti innostanut pitää kun kerra koko raskausajan jo pidin!)
Mutta tulipas pitkä sepustus...
-Alpukka =)
Eli ei ole hinnalla myöskään pilattu!
...nuo Onlyn paidat kuulostaa tosi hyviltä, pitääkin mennä katsomaan kun oon kohta tulossa kaapista tämän pikku mahani kanssa :-) Itse löysin ihan ok farkut Lindexistä (jotain 39 ¿). Mitä olen katsellut niin Missy Momin mallisto on aika kivan näköinen. Nettikauppa on ja myymälä Hgin Pohjois-Haagassa.
H&M:ltä olen löytänyt kaksi kivaa paitapuseroa. Ne taisivat olla kuvastossakin myynnissä. Lisäksi olen ostanut pari t-paitaa Henkasta ja Maukasta. Lindexiltä löysin yhden t-paidan.
Mama-licious -mallistosta Helsingin keskustan Stockalta löysin kesällä yhden hihattoman, töihin soveltuvan topin ja nyt syksympänä pari pitkähihaista paitaa/toppia.
Housuissa olen pärjännyt toistaiseksi Belly Beltin kanssa. Tosin silloin täytyy yläosan pitkä, jotta se peittää viritykset. :-)
Vaatekaapista löytyy myös pari hihatonta toppia, joita voi syksyllä yhdistää neuletakin alle.
Näillä ajattelin pärjätä loppuajan.
Iituli rv 25+
leikkaa tavallisista housuista ja hameista vyötärökaitaleen pois ja laittaa tilalle masutuubin :)) ja näin minä järkeilin että sitten kun takasin normaalimitoissa niin saan ostaa uudet rytkyt :))
RauPotar ja toukka 26+3
Parin viikon päästä tulossa reissu Helsinkiin, täytyypä käydä noissa kaupoissa. Myös Onlyn paidat kuulostaa hyviltä!
Lilia rv 11-1
Kivat äitiysvaatteet tuntuu jotenkin ainakin oman kokemuksen mukaan olevan tuntematon käsite vaatevalmistajille... Tosi vaikea löytää jotain " normaaleja" vaatteita odotusaikaan, hippimallistoa kun tuntuu kyllä riittävän, mutta mulle ne ei iske...
No joo, mutta H&M:ltä voi löytää jotain ja Lindexiltä. Hesassa on tietysti myös ihan alan erikoisputiikkeja, Kampin keskuksessa on yksi ja sit on se toinen Kasarmikadulla (?). Joku viisaampi muistaa varmaan näiden nimetkin ;) Ja keskustan Stockallakin on jotain äippävatteita. Mä oon löytänyt vasta yhdet housut ja yhden kesähameen, joten toiset housut saattais olla vielä loppuajaksi tarpeen, etenkin kun ne ois kiva pestäkin välillä ;))
t. Ope rv 33+0