Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halailetteko lapsianne paljon?

Vierailija
09.10.2021 |

Ja halailetteko vielä kun ovat aikuisia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen lapseni on paljon innokkaampi halailemaan kuin minä . Kun oli lapsi toki halasin ja pidin sylissä. Nykyään poikani on kyllä se, joka ennemin halaa. 

Hän myös osoittaa paljon hellyyttä puolisolleen -

Vierailija
2/14 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaan aikuisia lapsiani aina kun tavataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vielä pieni joten en tiedä miten käy tulevaisuudessa. Mutta nyt halailen paljon kun se on niin suloinen.

Vierailija
4/14 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaan, pussaan, pidän sylissä ja silitän. Ovat vielä pieniä, 2- ja 4-vuotiaita, mutta ajattelin jatkaa niin kauan kun he haluavat.

Vierailija
5/14 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin!

Vierailija
6/14 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapset on pieniä, niin toki halailen heitä. Oma äitini ei halaa minua koskaan, mutta siskoani halaa aina tavatessa. En tiedä syytä, minua ja perhettäni tapaa kuitenkin useammin. Siskoakin viikoittain eli ei ole siitäkään kyse että näkisivät harvoin.

Vierailija
7/14 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti en. Lapsi on itse sanonut useaan kertaan tämän. Meillä läheisyys enemmän tyynysotaa, painimista, kilpailua parhaasta sohvapaikasta jne.

Vaimo kyllä halailee paljon meitä molempia, joten arvelisin asian olevan balanssissa.

Vierailija
8/14 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja aion jatkaa sitä elämäni loppuun saakka ellei lapset kiellä. Ovat vielä pieniä, joten ovat luonnostaankin paljon sylissä ja kyljessä kiinni.

Olen itse kasvanut kodissa jossa ei kosketettu, ja pidän huolen että hellin omia lapsiani niin paljon kuin he ottavat sitä vastaan.

Vierailija
9/14 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Aikuista lasta silloin kun tulee käymään.

Vierailija
10/14 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin paljon, ja senkin osittain velvollisuudesta. Jos saisin itse valita, en halailisi ketään. En ole kovinkaan läheisyydenkaipuinen ihminen.

Vierailija
11/14 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohta aikuiset lapset eivät halua tulla halatuiksi.

Vierailija
12/14 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja suukotan. En lopeta niin kauan kuin henki pihisee. Tytär on 20. 

Vierailija
13/14 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä halaillut lapsiani paljonkin, kun he olivat pieniä. Nyt aikuisina he suostuvat halattavaksi ja pussattaviksi silloin, kun minulla tai heillä itsellään on synttärit, tai jos ei ole nähty vähään aikaan. Eivät he kiellä halaamasta, mutta nykyisin olen siirtynyt enemmän silittelyyn. Kun he ovat kotona käymässä, niin silittelen ja paijailen aina hiukan hiuksia, poskea tai niskaa, kun menen ohi.

Meillä lapset hakevat hellyyttä paljon koiralta. Meillä on aina ollut koiria, joten hellyyden jakaminen olennon kanssa, joka näyttää tunteensa niin auliisti, on lapsilleni ehkä se kaikkein luonnollisin tapa. Minä saan sitten jämät ja se on ihan ok. 

Vierailija
14/14 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omia lapsia joten pitää halailla muiden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä