mielipiteenne miehen käytöksestä! tänään tapahtunut
Eilen aloitti mykkäkoulun,syytä en tiedä. Tosta noin vain muuttuu ihan oudoksi,eikä enää puhu mitään. Huomaan selkeän eron aina kun tätä tapahtuu.
Tänään aamulla oli taas tiuskiva kun tulin kotiin,kuittailee joka asiasta ja tuli keskustelu raskauteen liittyvästä asiasta (raskausaikana mitataan verenpainetta siis) johon sanoin oman mielipiteen ja hän omansa, tästä alkoi kauhea väittely ja tuumasin vain lopuksi että ehkä se neuvola täti on sitten kahden lapsen aikana aina mitannut väärin ja vielä kaksi eri neuvolatätiä ja sinun kantasi taas on oikea että ihan sama. Piti lähteä kaupoille viettämään päivää tämän jälkeen ja hän huusi että helvetti lähde minun kanssani mihinkään. No minä lähdin yksin.Tulin kahden tunnin päästä kotiin ja sama jatkui.
Mies huusi,huusi ja huusi. Haukkuu mut ihan lyttyyn,pakkas kamansa jätesäkkiin ja uhoo kaksi tuntia että lähtee. En noteeranut mitenkään vaan sanoin että siinäpä lähdet jos haluat koska en voi estää. kaikki vaatteet ynmt oli jätesäkeissä ja lopuksi huutaa että mitä nyt tehdään? Lähdenkö vai? Sanoin että sun päätös kun itse oot halunnut lähteä,mä en ole käskenyt. Jätesäkit oli jo hänen autossa ja silloinkin hän tuli vielä huutamaan ja uhkaamaan että kaksi vaihtoehtoa jos mä jään ni purat heti kaikki jätesäkit tai sit mä lähden jos et pura. En enää purkanut,pari kertaa olen purkanut mutta nyt riitti. Alkaa olemaan ihan loppu tuohon mieheen,ahdistaa ja raivostuttaa.
Riidan aikana puristi kurkusta, lämäytti päähän,istuin pöydän ääressä läppärillä ja potkaisi mun edessä pöytää todella kovaa ja sattui helvetisti,tuntui kuin ilmat olisi tullut pihalle..haukkui mun kaksi lasta,uhoo aina että jos lapseni eivät muutu kilteiksi eli mä en saa heitä muutettu niin hän lähtee menemään tai toinen joutuu muuttamaan pois, haukkuu muutenkin mut aina joka asiassa, on kotona päivät ja ei silti tee mitään kotityötä eikä myöskään maksa mitään enemmän vaikka saa tuplaten enemmän rahaa kuin minä, koska mulla on kaksi pientä lasta niin joudun tästä lähin maksamaan enemmän vesilaskustakin. Hän alkaa ostamaan omat ruoat ja pesee omat pyykit. Ikinä ei ole pyykkiä pessyt eikä koskaan siivonnut mitään lasteni jälkiä mutta en ole edes pyytänyt.
Jos ja kun eroamme niin en ikinä ota enää miestä jolla ei ole lasta itsellään. Minusta olisi reilua jos katan pyödän niin kuin joka päivä monta kertaa teen niin mies voisi edes yhden kerran siivota koko pöydän eikä vain oman lautasen vie pois,aina kaikki jää mulle. Nyt hän makaa makkarissa ja uhosi kun tänne jäi että hänelle ei saa mitään puhua eikä lapsetkaan. Aika rankkaa ja masentaa. Tekis mieli vain lähteä lasten kanssa mutta meillä ei ole mitään paikkaa. Huomaan kuinka hän inhoaa lapsiani koska on aina niin tyly heille eikä koskaan puhu mitään, ainoa mitä heille välillä kiljaisee on kielto tai rangaistus.
Olen alkanut inhoamaan elämääni,en jaksa oikein mitään. Masentaa miehen ainainen outo käytös. menis vaikka kaverilleen mutta haluaa AINA olla kotona..
Anteeksi jos on kirjoitusvirheitä.
Kommentit (54)
Nyt etsit ihan hiljaa uuden asunnon ja sitten pakkaset parin viikon sisällä omat tavarat ja lähdet. Käyt myös lääkärissä ja teet rikosilmoituksen pahoinpitelystä.
Voi raukka sua! Kuulostaa tosi ikävältä. Kannattaa todella miettiä nyt elämää ilman tätä miestä, varmasti tulet onnellisemmaksi ja tyytyväisemmäksi. Ja lapsesi ansaitsevat elämän ilman häntä. Tiedän, että aina ei ole helppoa tehdä muutoksia, mutta koeta järjestää asiasi niin että voit erota ja ole rohkea!
Miksi et voisi lähteä? Etsit uuden kodin ja muutat. Ihan tuosta vaan. Jos nimesi on vuokrasopimuksessa, niin irtisanot vuokrasopimuksen, kun olet löytänyt uuden.
Nyt on aika mietti oikeasti niitä lapsiakin ja minkälaisen kuvan heille annat parisuhteesta.
Lapsesi kärsivät suunnattomasti tilanteestanne.
Eroa edes heidän takiaan - jos et arvosta itseäsi riittävästi, että eroaisit jo itsesi vuoksi. Sinäkin ansaitset parempaa. Mutta VELVOLLISUUTESI äitinä on suojella lapsiasi tuonkaltaiselta käytökseltä.
Kuulostaa siltä, että lähdet nyt. Heti. Ei se siitä paremmaksi muutu. Sinun tehtäväsi on pelastaa itsesi ja lapsesi. Miehiä on maailma täynnä ja niitä ilmankin pärjää.
Kai sen nyt itsekin tiedät, että miehen käytös on todella epänormaalia. Miksi olet sen kanssa? Älä helvetissä jatka enää sekunttiakaan.
Miksi vihaat lapsiasi? Jos et kestä elää ilman seksiä niin hanki lapsilta salassa joku vakipano äläkä altista lapsiasi tuollaiselle miehelle. Jos taas haluat elää miehen kanssa niin vaadi että lapsesi huostaanotetaan sillä et ole hyvä äiti.
"Masentaa miehen ainainen outo käytös. "
ja kuitenkin lapsia pukkaa??
Seksiä meillä on usein,välillä neljä päivää putkeen ja välillä päivän kaksi tauko. Monta kertaa viikossa kuitenkin.
Olemme n. 30 vuotiaita.
Ketään ei uskoisi suhteestamme tälläistä,hyvät on kulissit. Kukaan ei tiedä millainen mies on oikeasti.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:02"]
"Masentaa miehen ainainen outo käytös. "
ja kuitenkin lapsia pukkaa??
[/quote]
Lapsia pukkaa??
Ap, MITEN joku mies voi olla tärkeämpi kuin omat lapset? Eihän ko. äijä ole edes lastesi isä?
Kenen nimissä asunto on? Ettekö voi käydä asiallisesti keskustelua siitä, kannattaako yhdessä enää jatkaa? Siis itse en missään tapauksessa jatkaisi väkivaltaisen miehen kanssa. Mutta miksi siis miehesi haluaa jatkaa, mitä hänkään tuollaisesta suhteesta saa, jos se tekee hänet noin vihaiseksi? Minkä ikäisiä lapsesi ovat? Voisitteko muuttaa edes tilapäisesti jonnekin muualle, jotta tilanne rauhoittuisi? Ovatko esim. vanhempasi elossa? Turvakoti on myös yksi vaihtoehto. Aika turvattomaltahan tuo teidän kotinne vaikuttaa. Miten itsenäinen olet taloudellisesti, missä lasten isä on? Voisiko hän ottaa lapset vähäksi aikaa? Mielestäni sinun tulee asettaa lapsesi etusijalle ja miettiä, mikä on heidän hyvinvointinsa kannalta paras ratkaisu. Tuskin ainakaan asuminen noin aggressiivisen ja hermoheikon miehen kanssa.
Väkivaltainen paska. Lähde. Hän ei rakasta sinua. Sinun on parempi yksin, ja olet vielä nuori, ehdit tavata jonkun paremman.
Ihan kauheaa lapsillesi, miksi pakotat heidät asumaan isäpuolen kanssa joka on noin hirveä? Oma isäpuoleni ei ollut väkivaltainen tai raivonnut, mutta inhosi meitä lapsia. En koskaan ymmärtänyt miksi äitini otti sen miehen meille asumaan. Aikuisena äitini on sanonut että onnellisin aika oli silloin kun asuimme nelistään äidin kanssa, vaikka taloudellisesti olikin tiukkaa, siis aika ennen isäpuolta.
Kaada ne kulissit, ihan itsesi ja lastesi takia. Eikö noita pahoinpitelyjä ja perhesurmia ole jo ihan riittävästi? Tuollainen mies ei koskaan muutu miksikään, lupasipa vaikka kuun taivaalta. Miehet osaavat näytellä katuvaa, itkevät anteeksiantoa polvillaan ja lupaavat, ettei enää koskaan toistu. Se koskaan on vain hirveän lyhyt aika. Ja taas ollaan lähtöruudussa. Miksi monet naiset ovat niin hyväuskoisia? Älä ajattele, mitä muut sanovat, jos lähdet, vaan ajattele, että pelastat ehkä henkesi ja lasten hengen, kun lähdet tuhoisasta suhteesta. Ei se seksi suhdetta pelasta.
Ihan oikeasti. Nyt pois sieltä. Mä en näe yhtään syytä, miksi jäisit. Ajattelisit edes kuinka onnettomassa tilanteessa lapsirukat joutuvat elämään ja minkälaisen kuvan rakastavasta ja tasa-arvoisesta parisuhteesta annatte heille.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 15:53"]minkäikäisiä olette, koulutustaso ? muuta taustaa?
[/quote][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 15:53"]minkäikäisiä olette, koulutustaso ? muuta taustaa?
[/quote]Koulutustaso? Koulutustaso vaikuttaa siihen miltä näytetään kriisin päälläollessa ulospäin.
Tohtoreilla on omien seinien sisäpuolella samanlaiset jätesäkkirallit kuin duunareillakin.
minkäikäisiä olette, koulutustaso ? muuta taustaa?