Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska kihloihin?

Vierailija
05.12.2014 |

Kauanko olitte seurustelleet, kunnes menitte kihloihin? Oletteko jo naimisissa, kauanko tässä välissä vierähti aikaa/on suunnitelmissa?
Vielä se, minkä ikäisiä olitte tuolloin? :)

Joo, mulla olis kova kuume sitoutua, poikaystävä ennemminkin säikähtää aihetta, haluaa edetä rauhassa vaikka onkin suhteesta varma.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteltiin pari vuotta, mentiin sitten kihloihin, kihloissa oltiin 3 vuotta ennen kuin mentiin naimisiin. Nyt ollaan naimisissa oltu 5 vuotta ja yhteensä 10 vuotta yhdessä. Minä nyt 29 ja mies 33.

Vierailija
2/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yllättävän nopeasti ovat ihmiset edenneet. Tai ehkä minä olen hidasliikkeinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloihin 7v seurustelun jälkeen :D 

Vierailija
4/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut parisuhteessa nyt 7,5v eikä kihloja näy eikä kuulu. Mun on hyvä näin. :) 

Vierailija
5/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kaksi vuotta olleet yhdessä kun mies kosi, naimisiin menimme kosinnasta kahden vuoden päästä. Olemme 26 & 27 nyt.

Vierailija
6/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun päätätte mennä joskus keskenänne naimisiin, olette kihlautuneet. Me mentiin kihloihin parin kuukauden päästä seurustelun alkamisesta, ja siitä parin kuukauden päästä mentiin naimisiin.

Vierailija
7/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu viis vuotta yhdessä, ei kihloja... Itse olisin jo pari vuotta sitten ollut valmis kihlaukseen.. Minä 25, mies 33.

Vierailija
8/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitq silt niinq tuntuu tiäx

Vierailija
9/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin seurusteltu 1,5 vuotta kun mentiin kihloihin. Minä 18 ja mies 20 v. Sen jälkeen asuttiin vielä 1,5 vuotta erillään (opiskeltiin eri paikkakunnilla), muutettiin yhteen, avoparina vietettiin 2,5 vuotta. Naimisiin mentiin kun olimme olleet yhdessä kaikenkaikkiaan 5,5 vuotta. Nyt ollaan oltu naimisissa jo 11 vuotta. Olimme molemmat toistemme ensimmäiset seurustelu- ja seksikumppanit. 2 lasta, hurjia ylä- ja alamäkiä on ollut, kerran olen ehdottanut avioeroa. Onneksi tahdoimme jatkaa, nyt on ollut taas 2 niin hyvää vuotta, ihanaa seksiä ja tasa-arvoinen liitto.

Vierailija
10/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloihin mentiin 6 kk seurustelun jälkeen ja naimisiin seuraavana kesänä. Ikää tuolloin 24 ja 26 v. Nyt ollaan oltu aviossa 13 vuotta.