Haluan naisseuraa
Mistä 20-vuotias parisuhteessa oleva nainen voisi löytää naisseuraa? Haluaisin pitää vähän hauskaa, miehelle asia olisi enemmän kuin ok (yllätys yllätys). Tuntuu, että kaikki pelästyvät sitä että olen varattu.
Kommentit (11)
Pyöriikö dtm:ssä paljonkin lesboja, vai lähinnä homoja? Ei ole aikaisempaa kokemusta.
-ap
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 17:46"]
Pyöriikö dtm:ssä paljonkin lesboja, vai lähinnä homoja? Ei ole aikaisempaa kokemusta. -ap
[/quote]
Kävin itse yksin DTM:n karaokessa keskiviikkona ja porukka oli jotain sun ikäistä. Itsellä oli kauhtunut li-ikäinen bubiruusu -fiilis. N27
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 17:46"]
Pyöriikö dtm:ssä paljonkin lesboja, vai lähinnä homoja? Ei ole aikaisempaa kokemusta. -ap
[/quote]
Kävin itse yksin DTM:n karaokessa keskiviikkona ja porukka oli jotain sun ikäistä. Itsellä oli kauhtunut li-ikäinen bubiruusu -fiilis. N27
[/quote]
Vau, ihanko tosi! :D pitäisiköhän sitten matkata helsinkiin
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 15:13"]Mene baariin
[/quote]
Kiitos tästä hyödyllisestä neuvosta.
-ap
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 15:20"]Tinder
[/quote]
Voi olla että olis tutuilla ihmettelemistä jos bongaisivat mut Tinderistä...
-ap
Itsekin tuota vähän miettinyt. Baarit ei kiinnosta pienellä paikkakunnalla eikä suurempiin jaksa lähteä. Omalla nimellä ja naamalla alusta alkaen pelaaminen internetissä voisi herättää puolitutuissa hämmennystä.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 15:28"]Itsekin tuota vähän miettinyt. Baarit ei kiinnosta pienellä paikkakunnalla eikä suurempiin jaksa lähteä. Omalla nimellä ja naamalla alusta alkaen pelaaminen internetissä voisi herättää puolitutuissa hämmennystä.
[/quote]
Kohtalontoveri! Pitäiskö vaikka ottaa hotellihuone ja lähteä helsinkiin metsästämään... Ja lopulta sitten aamuyöllä kaatua yksinään sinne ihanaan sänkyyn :D
-ap