poikaystävän tyyli
Kuinka saada tuo vaihtamaan tyyliään? On siis suhteen alusta asti pukeutunut sillee gootti/hevari -tyyppisesti ja tyyli muutenkin sellainen. Se oli ihan ok silloin nuorempana mutta nyt 7 vuoden jälkeenkin.. Tahtoisin, että alkaisi pukeutumaan aikuisemmin ja leikkaisi tukkansa lyhyeksi. Se vain suuttuu joka kerta kun huomautan.. Ostin kivan kauluspaidankin, ja sitäkään ei ole käyttänyt kertaakaan..
Kommentit (14)
Turhaan yrität pukeutumistyyliä muuttaa.
Mitä jos mies tahtoisi sinun muuttavan tyyliäsi? Muuttaisitko?
Suuttuisin minäkin jos mun miesystävä alkais ehdottelemaan mulle hiusten leikkuuta ja kauluspaitaa.
Mutta olisihan se kiva, jos tyylit sopisivat edes jotenkin yhteen! Mun on kehittynyt ja hänen jämähtänyt
ap
Oletko ap tosissasi?
Mitäpä jos SINÄ kehittyisit takaisin sinne goottityyliin. Ei se ole sun poikaystävän homma sopeutua sun tyyliin.
Jos sulla on oikeesti niin kummallinen käsitys, että pariskunnan pitää sopeutua samaan muottiin niin senkus muutat itseäsi.
Onko väärin toivoa, että toinenkin aikuistuisi? Kaikki pelit on ihan ok ja noin mutta..
ap
Aikuistuminen vaatii siis hiustenleikkuun ja kauluspaidan? Apua. Saattaa poikaystäväsi etsiä kohta samanhenkisen uuden tyttöystävän.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:31"]
Mutta olisihan se kiva, jos tyylit sopisivat edes jotenkin yhteen! Mun on kehittynyt ja hänen jämähtänyt
ap
[/quote]
Mikään ei ole mauttomampaa kuin pariskunta joka pukeutuu samalla tavalla! Ole iloinen että teillä on erilaiset tyylit.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:31"]
ap
[/quote]
Mikään ei ole mauttomampaa kuin pariskunta joka pukeutuu samalla tavalla! Ole iloinen että teillä on erilaiset tyylit.
[/quote]
Ei erilaisissa tyyleissä mitään, mutta kiva siinä sit käydä juhlissa tms kun itsellä on hyvin hienostunut ja asiallinen look ja toinen näyttää rentulta!
Itsehän olet gootin aikanaan valinnut. Mikä oikeus sinulla on kutsua miestä jämähtäneeksi ja pitää itseäsi jotenkin "kehittyneempänä"? Ei pitäisi tulla yllätyksenä, että mies ei muutu samaan aikaan kuin sinä. Entä, jos osat olisivatkin olleet toisinpäin?
Siis O M G 😭
Luen täällä kontrolloivasta ja tossuttelevasta mukamas ajattelee poikaystävän eteen parasta MUUTTAMALLA! Hei oota, saat mun vanhan barbinuken ja bratzin mitä puen vaatteet miten tahdot ja saat mun hikisen sukan kaupan päälle MUTTA älä miestä muuta haluamalla tavallasi.... 😉 koska et tuu onnistuu... ellei sun poikaystävä ole nyt pukeutumassa sun hameeseen 😵
Mä kyllä tajuan aloittajan pointin, jos tällä haetaan sitä, että mies on jämähtänyt nuoruutensa tyyliin josta aika on ajanut ohi. Olen itse ulkonäkökeskeinen (olen kyllä tämän lisäksi muutakin...) ja jos näyttää siltä, että mies ei päivitä tyyliään, niin sanon asiasta ja raahaan väkisin ostoksille.
Tässä tosin erona se, että mies ei suutu tästä, vaan on tyytyväinen, että hänen ei tarvitse itse miettiä, miten sitä tyyliä päivitetään, kun kerron valmiiksi ja hänen ei tarvitse näyttää siltä, että juna meni 10 vuotta sitten. Osaan kyllä valita hänelle sopivat vaatteet, jotka häntä miellyttää ja ne sopii hänen luonteeseensa jne. Tarkoitan tällä ehkä lähinnä sitä, että jos vaikka tiedän, että mies tykkää pitää farkkuja, valitsen hänelle ajankohtaiset farkut, ja ne, joita hän käytti 20-vuotiaana, heitetään roviolle (jotain leveälahkeisia hopparityyppisiä).