Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku mulkero oli...

Vierailija
05.12.2014 |

Ajanu mun parkkipaikalle! Saatana maksan siitä joka kuukausi 10e niin siihen ei muut ajele. Vieras paikat on vieressä! Ajoinpa autoni sen auton taakse. Siinäpähän miettii miten pääsee pois :D rekkari on ylhäällä jos tekee mun autolle jotain.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 15:39"]

Itseppä kerran samassa tilanteessa hyppäsin auton konepellille, avasin vyönsoljen, laskin housut ja kävin kyykkyyn ja väänsin tortut tuulilasille! Mahtanut ihmetellä autonomistaja tätä ruskeaa barbababaa! :)

[/quote]

Kannatan tällaista kansalaisaktiivisuutta. Paskaa vaan mulqqujen autoihin, postilaatikoihin ja vaikka suuhun.

Vierailija
2/23 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:02"]Ajanu mun parkkipaikalle! Saatana maksan siitä joka kuukausi 10e niin siihen ei muut ajele. Vieras paikat on vieressä! Ajoinpa autoni sen auton taakse. Siinäpähän miettii miten pääsee pois :D rekkari on ylhäällä jos tekee mun autolle jotain.
[/quote]

Ja tiedäthän, kun hän ilmoittaa poliisille joka tilaa hinausauton siirtämään sinun autosi, lasku tulee sulle. Se että hän pysäköi väärin, ei oikeuta sinua tekemään samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tuo oman parkkipaikan vieminen on asia, joka saa minunkin veren kiehumaan

Vierailija
4/23 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän saan tuohon ajaa niinku huvittaa! Vittuako ajo mun paikalle! Jätin lapun tuulilasiin että soita kun olet lähdössä. Saan sanoa pari valittua sanaa.

Vierailija
5/23 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:02"]Ajanu mun parkkipaikalle! Saatana maksan siitä joka kuukausi 10e niin siihen ei muut ajele. Vieras paikat on vieressä! Ajoinpa autoni sen auton taakse. Siinäpähän miettii miten pääsee pois :D rekkari on ylhäällä jos tekee mun autolle jotain. [/quote] Ja tiedäthän, kun hän ilmoittaa poliisille joka tilaa hinausauton siirtämään sinun autosi, lasku tulee sulle. Se että hän pysäköi väärin, ei oikeuta sinua tekemään samoin.

[/quote]

Ei kuulu poliisin toimenkuvaan. Ei itse asiassa ole rangaistava teko kunhan muiden parkkipaikankäyttäjien liikkuminen ei esty.

Vierailija
6/23 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo ja oma autotalli <3

Vierailija
7/23 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten kävi? :D

Vierailija
8/23 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs on niin pässi, että ajaa toisen paikalle! Menee hermo kun jotkut ihmiset kuvittelee että voi tehdä mitä huvittaa!

Vierailija
9/23 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:13"]Minähän saan tuohon ajaa niinku huvittaa! Vittuako ajo mun paikalle! Jätin lapun tuulilasiin että soita kun olet lähdössä. Saan sanoa pari valittua sanaa.
[/quote]

Kyllä. Saat ajaa siihen ruutuusi kuten haluat, mutta et ruudun viereen.

En puolustele alkuperäistä virheen tekijää, vittumaista itsekkyyttä, mutta halusin vain huomauttaa että teit itsekin pysäköintivirheen josta voi tulla maksettavaa.

-2

Vierailija
10/23 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:02"]Ajanu mun parkkipaikalle! Saatana maksan siitä joka kuukausi 10e niin siihen ei muut ajele. Vieras paikat on vieressä! Ajoinpa autoni sen auton taakse. Siinäpähän miettii miten pääsee pois :D rekkari on ylhäällä jos tekee mun autolle jotain. [/quote] Ja tiedäthän, kun hän ilmoittaa poliisille joka tilaa hinausauton siirtämään sinun autosi, lasku tulee sulle. Se että hän pysäköi väärin, ei oikeuta sinua tekemään samoin.

[/quote]

Olet muuten väärässä. Ei todellakaan ole poliisiasia jos ei tuki esim. pelastustietä

Vierailija
11/23 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes maksama..

Vierailija
12/23 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kuulun talon omistajiin että totta munassa saan ajaa,niinku haluan tuohon tontille!!!! Hommaan siihen betoniporsaan jonka laitan aina kun lähden! Eikä ole pelastustoen edessä eikä muiden.

Vierailija
13/23 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Nii..selvishän Se! Joku mulkero homo pojankloppi on siihen ajanu! Kyllähän sen arvasti ku funderit ja karvanopat roikkuu pitkin vittua.

Vierailija
14/23 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:02"]Ajanu mun parkkipaikalle! Saatana maksan siitä joka kuukausi 10e niin siihen ei muut ajele. Vieras paikat on vieressä! Ajoinpa autoni sen auton taakse. Siinäpähän miettii miten pääsee pois :D rekkari on ylhäällä jos tekee mun autolle jotain.
[/quote]

Ja tiedäthän, kun hän ilmoittaa poliisille joka tilaa hinausauton siirtämään sinun autosi, lasku tulee sulle. Se että hän pysäköi väärin, ei oikeuta sinua tekemään samoin.
[/quote]

Ei muuten tule.

Mun paikalle ajetaan jatkuvasti (25€/kk paikka), koska alueella on vähän pysäköintipaikkoja. Jätän oman autoni kadulle mun autopaikalle parkkeeratun auton taakse.

Mun tiedot saa numerotiedustelusta kunhan soittaa ensin rekkarin perusteella tiedot.

Pari kertaa on joku soittanut ja vikissyt että pitäisi päästä pois. On ollut ruoka kesken tmv niin ovat joutuneet odottelemaan.

Ja kaksi kertaa soittivat kytät, että joku ei pääse pois kun mun auto on liian lähellä. Sanoin vaan että ei mahda mitään, en nyt kerkeä. Ei ole poliisit tehneet asialle muuta kuin naureskelleet.

Vierailija
15/23 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, että inhoon näitä "mulle tehtiin väärin, niin kostan tekemälle hänelle väärin" Justiinsa tälleen se maailma pyörii :D Ole vaan yhtä lapsellinen, hienoa ap! Enkä tarkoita, että ei saisi puoliaan pitää, mutta ei tarvitse olla yhtä tyhmä kun se toinen oli.

Vierailija
16/23 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:37"]Jestas, että inhoon näitä "mulle tehtiin väärin, niin kostan tekemälle hänelle väärin" Justiinsa tälleen se maailma pyörii :D Ole vaan yhtä lapsellinen, hienoa ap! Enkä tarkoita, että ei saisi puoliaan pitää, mutta ei tarvitse olla yhtä tyhmä kun se toinen oli.
[/quote]

Olen nro 15.

Unohdin sen kerran, kun toin pojan (7v) jalka reittä myöten kipsattuna kotiin. Ulkona oli mukava pakkanen ja katu liukas. Olisi ollut kohtuullista päästä edes omaan parkkiruutuun ja siitä kantaa lapsi kotiin. Aika varovaisesti joutui nimittäin kuljettamaan kipeää lasta.

Joku helvetin Toyota yaris oli mun ruudussa ja oli seuraavaan aamuun saakka, jolloin naapuri solidaarisuuden tunnossa kiskaisi maasturillaan kotteron ruudustani ja siirsi sen kadun päähän joutomaalle.

Vierailija
17/23 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma. Joku Viron kusipää parkkeeraa lukuisista lapuista huolimatta maksetuille paikoille. Viimeksi eilen ajoi kahden ruudun väliin, että 2 maksanutta sai nuolla näppejään ja miettiä, mihin auton vie. Soitin huoltomiehelle, sit soitan ens kerralla isännöitsijälle ja sitten poliisille. Jos ei auta, niin teippaan tuulilasin jesarilla ja maksan vaikka sakot siitä. Ihan sama.

Vierailija
18/23 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans joku kikkelinkokonen jäbä ajelee miten huvittaa!!! Vittu että ottaa aivoon. Lämäsen enskerralla rengaslukot niin siinäpähän pysyy ja miettii,saa sitten kans olla siinä!

Vierailija
19/23 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 15:08"]

Meillä sama ongelma. Joku Viron kusipää parkkeeraa lukuisista lapuista huolimatta maksetuille paikoille. Viimeksi eilen ajoi kahden ruudun väliin, että 2 maksanutta sai nuolla näppejään ja miettiä, mihin auton vie. Soitin huoltomiehelle, sit soitan ens kerralla isännöitsijälle ja sitten poliisille. Jos ei auta, niin teippaan tuulilasin jesarilla ja maksan vaikka sakot siitä. Ihan sama.

[/quote]

Itse olen tehnyt niin, että hommannut pulttipyssyn ottanut näistä pois sitten renkaan tai pari alta. Olen vienyt renkaat pinoon pihalle johonkin paikkaan ja pitänyt pultit itselläni tai piilotellut ne ympäri pihaa. Ei ole koskaan uudestaan parkkeeraanut sama auto mun paikalle. Suosittelen muillekin.

Vierailija
20/23 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joko sait auton omalle paikalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme