Joku mulkero oli...
Ajanu mun parkkipaikalle! Saatana maksan siitä joka kuukausi 10e niin siihen ei muut ajele. Vieras paikat on vieressä! Ajoinpa autoni sen auton taakse. Siinäpähän miettii miten pääsee pois :D rekkari on ylhäällä jos tekee mun autolle jotain.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:02"]Ajanu mun parkkipaikalle! Saatana maksan siitä joka kuukausi 10e niin siihen ei muut ajele. Vieras paikat on vieressä! Ajoinpa autoni sen auton taakse. Siinäpähän miettii miten pääsee pois :D rekkari on ylhäällä jos tekee mun autolle jotain.
[/quote]
Ja tiedäthän, kun hän ilmoittaa poliisille joka tilaa hinausauton siirtämään sinun autosi, lasku tulee sulle. Se että hän pysäköi väärin, ei oikeuta sinua tekemään samoin.
Jostain syystä tuo oman parkkipaikan vieminen on asia, joka saa minunkin veren kiehumaan
Minähän saan tuohon ajaa niinku huvittaa! Vittuako ajo mun paikalle! Jätin lapun tuulilasiin että soita kun olet lähdössä. Saan sanoa pari valittua sanaa.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:02"]Ajanu mun parkkipaikalle! Saatana maksan siitä joka kuukausi 10e niin siihen ei muut ajele. Vieras paikat on vieressä! Ajoinpa autoni sen auton taakse. Siinäpähän miettii miten pääsee pois :D rekkari on ylhäällä jos tekee mun autolle jotain. [/quote] Ja tiedäthän, kun hän ilmoittaa poliisille joka tilaa hinausauton siirtämään sinun autosi, lasku tulee sulle. Se että hän pysäköi väärin, ei oikeuta sinua tekemään samoin.
[/quote]
Ei kuulu poliisin toimenkuvaan. Ei itse asiassa ole rangaistava teko kunhan muiden parkkipaikankäyttäjien liikkuminen ei esty.
Mitäs on niin pässi, että ajaa toisen paikalle! Menee hermo kun jotkut ihmiset kuvittelee että voi tehdä mitä huvittaa!
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:13"]Minähän saan tuohon ajaa niinku huvittaa! Vittuako ajo mun paikalle! Jätin lapun tuulilasiin että soita kun olet lähdössä. Saan sanoa pari valittua sanaa.
[/quote]
Kyllä. Saat ajaa siihen ruutuusi kuten haluat, mutta et ruudun viereen.
En puolustele alkuperäistä virheen tekijää, vittumaista itsekkyyttä, mutta halusin vain huomauttaa että teit itsekin pysäköintivirheen josta voi tulla maksettavaa.
-2
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:02"]Ajanu mun parkkipaikalle! Saatana maksan siitä joka kuukausi 10e niin siihen ei muut ajele. Vieras paikat on vieressä! Ajoinpa autoni sen auton taakse. Siinäpähän miettii miten pääsee pois :D rekkari on ylhäällä jos tekee mun autolle jotain. [/quote] Ja tiedäthän, kun hän ilmoittaa poliisille joka tilaa hinausauton siirtämään sinun autosi, lasku tulee sulle. Se että hän pysäköi väärin, ei oikeuta sinua tekemään samoin.
[/quote]
Olet muuten väärässä. Ei todellakaan ole poliisiasia jos ei tuki esim. pelastustietä
Ensinnäkin kuulun talon omistajiin että totta munassa saan ajaa,niinku haluan tuohon tontille!!!! Hommaan siihen betoniporsaan jonka laitan aina kun lähden! Eikä ole pelastustoen edessä eikä muiden.
No Nii..selvishän Se! Joku mulkero homo pojankloppi on siihen ajanu! Kyllähän sen arvasti ku funderit ja karvanopat roikkuu pitkin vittua.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:02"]Ajanu mun parkkipaikalle! Saatana maksan siitä joka kuukausi 10e niin siihen ei muut ajele. Vieras paikat on vieressä! Ajoinpa autoni sen auton taakse. Siinäpähän miettii miten pääsee pois :D rekkari on ylhäällä jos tekee mun autolle jotain.
[/quote]
Ja tiedäthän, kun hän ilmoittaa poliisille joka tilaa hinausauton siirtämään sinun autosi, lasku tulee sulle. Se että hän pysäköi väärin, ei oikeuta sinua tekemään samoin.
[/quote]
Ei muuten tule.
Mun paikalle ajetaan jatkuvasti (25€/kk paikka), koska alueella on vähän pysäköintipaikkoja. Jätän oman autoni kadulle mun autopaikalle parkkeeratun auton taakse.
Mun tiedot saa numerotiedustelusta kunhan soittaa ensin rekkarin perusteella tiedot.
Pari kertaa on joku soittanut ja vikissyt että pitäisi päästä pois. On ollut ruoka kesken tmv niin ovat joutuneet odottelemaan.
Ja kaksi kertaa soittivat kytät, että joku ei pääse pois kun mun auto on liian lähellä. Sanoin vaan että ei mahda mitään, en nyt kerkeä. Ei ole poliisit tehneet asialle muuta kuin naureskelleet.
Jestas, että inhoon näitä "mulle tehtiin väärin, niin kostan tekemälle hänelle väärin" Justiinsa tälleen se maailma pyörii :D Ole vaan yhtä lapsellinen, hienoa ap! Enkä tarkoita, että ei saisi puoliaan pitää, mutta ei tarvitse olla yhtä tyhmä kun se toinen oli.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:37"]Jestas, että inhoon näitä "mulle tehtiin väärin, niin kostan tekemälle hänelle väärin" Justiinsa tälleen se maailma pyörii :D Ole vaan yhtä lapsellinen, hienoa ap! Enkä tarkoita, että ei saisi puoliaan pitää, mutta ei tarvitse olla yhtä tyhmä kun se toinen oli.
[/quote]
Olen nro 15.
Unohdin sen kerran, kun toin pojan (7v) jalka reittä myöten kipsattuna kotiin. Ulkona oli mukava pakkanen ja katu liukas. Olisi ollut kohtuullista päästä edes omaan parkkiruutuun ja siitä kantaa lapsi kotiin. Aika varovaisesti joutui nimittäin kuljettamaan kipeää lasta.
Joku helvetin Toyota yaris oli mun ruudussa ja oli seuraavaan aamuun saakka, jolloin naapuri solidaarisuuden tunnossa kiskaisi maasturillaan kotteron ruudustani ja siirsi sen kadun päähän joutomaalle.
Meillä sama ongelma. Joku Viron kusipää parkkeeraa lukuisista lapuista huolimatta maksetuille paikoille. Viimeksi eilen ajoi kahden ruudun väliin, että 2 maksanutta sai nuolla näppejään ja miettiä, mihin auton vie. Soitin huoltomiehelle, sit soitan ens kerralla isännöitsijälle ja sitten poliisille. Jos ei auta, niin teippaan tuulilasin jesarilla ja maksan vaikka sakot siitä. Ihan sama.
Meillä kans joku kikkelinkokonen jäbä ajelee miten huvittaa!!! Vittu että ottaa aivoon. Lämäsen enskerralla rengaslukot niin siinäpähän pysyy ja miettii,saa sitten kans olla siinä!
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 15:08"]
Meillä sama ongelma. Joku Viron kusipää parkkeeraa lukuisista lapuista huolimatta maksetuille paikoille. Viimeksi eilen ajoi kahden ruudun väliin, että 2 maksanutta sai nuolla näppejään ja miettiä, mihin auton vie. Soitin huoltomiehelle, sit soitan ens kerralla isännöitsijälle ja sitten poliisille. Jos ei auta, niin teippaan tuulilasin jesarilla ja maksan vaikka sakot siitä. Ihan sama.
[/quote]
Itse olen tehnyt niin, että hommannut pulttipyssyn ottanut näistä pois sitten renkaan tai pari alta. Olen vienyt renkaat pinoon pihalle johonkin paikkaan ja pitänyt pultit itselläni tai piilotellut ne ympäri pihaa. Ei ole koskaan uudestaan parkkeeraanut sama auto mun paikalle. Suosittelen muillekin.
Ap, joko sait auton omalle paikalle?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 15:39"]
Itseppä kerran samassa tilanteessa hyppäsin auton konepellille, avasin vyönsoljen, laskin housut ja kävin kyykkyyn ja väänsin tortut tuulilasille! Mahtanut ihmetellä autonomistaja tätä ruskeaa barbababaa! :)
[/quote]
Kannatan tällaista kansalaisaktiivisuutta. Paskaa vaan mulqqujen autoihin, postilaatikoihin ja vaikka suuhun.