Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka tapailit miestäni kuukausia. Miksi et ota minuun yhteyttä?

Vierailija
05.12.2014 |

Haluaisin tietää millaisen miehen kanssa olen naimisissa ja voinko luottaa meihin enää? Tietää totuuden jättikö mieheni sinut vai sinä mieheni? Miten asiat oikeasti menivät? Tapailunne ei kuitenkaan ollut vain pikkuseikkailua sinulle vaan halusit mieheltäni enemmän.

Olet varmaan itsekin katkera. Miksi siis et ota minuun, vaimoon yhteyttä ja kerro suhteestanne. Ties vaikka saisit miehen näin itsellesi, kun totuudet valkenisivat ja jättäisin miehen. En syyttäisi sinua, haukkuisi sinua. Sinähän olet vapaa nainen tekemään mitä haluat.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin olet vapaa tekemään mitä haluat, olet aikuinen ihminen joka oot ihan vapaaehtoisesti parisuhteessa pettäneen miehen kanssa. Sinulla ei ole kahletta jaloissasi. teet ihan itse omat päätöksesi, että jatkatko miehesi kanssa vai eroatko. Et tarvitse päätökseesi toisen naisen yhteydenottoa. Olet ihan itse vastuussa omasta elämästäsi.

Vierailija
2/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no mä oon kyllä miettinytkin että pitäiskö ottaa yhteyttä vai ei. Saatais vertailla tarinoita, niitä miehen meille molemmille syöttämiä ja tehdä siltä pohjalta päätelmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan tuossa tilanteessa ottaisi yhteyttä hänen roolissaan.. Voihan se olla että hän ei edes tiedä sinusta ja jos tietää on vasta hiljattain siitä saanut tietää. 

En tosin muutenkaan ymmärrä mikä velvollisuus hänellä olisi sinulle miehestäsi kertoa.. 

Vierailija
4/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:09"]

Haluaisin tietää millaisen miehen kanssa olen naimisissa ja voinko luottaa meihin enää? Tietää totuuden jättikö mieheni sinut vai sinä mieheni? Miten asiat oikeasti menivät? Tapailunne ei kuitenkaan ollut vain pikkuseikkailua sinulle vaan halusit mieheltäni enemmän.[/quote]

Miksi luulet, että meidän keskustelumme selventäisi tästä sinulle mitään? Sinä olet sentään ollut sen miehen kanssa minua pitempään, jos jompikumpi meistä tietää, millainen se on, se olet varmaan sinä. Ja vaikka miehesi olisi jättänyt minut, hän voisi silti kiinnostua jostain seuraavasta naisesta enemmän(varsinkin jos se vaatisi vähemmän) ja vaikka minä olisin jättänyt hänet, hän olisi voinut oppia näpeilleen saamisesta. Sinun kannaltasi kysymys on vain siitä, mihin sinä haluat luottaa.

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:09"]En syyttäisi sinua, haukkuisi sinua. Sinähän olet vapaa nainen tekemään mitä haluat. [/quote]

Joo ja lehmät lentää.

En muuten ole katkera - en siksi, ettei ehk olisi syytä, mutta kun en vaan viitsi enää.

Vierailija
5/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisin? Et sinä ollut suhteessamme osapuolena. Selvitä asiasi ukkosi kanssa vain.

Vierailija
6/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä suhun ottaisin yhteyttä? Ei sekuntiakaan tee mieli jutella sun kanssa miehestäsi tai mistään muustakaan.

Vierailija
7/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin toisen omaa olisko ollu -94 tai -95 Kokkolassa. No miten kaikki alkoi.. Mies kertoi, että oli sinkku. Kun kaikki paljastui, olin liian ihastunut jättämään miehen heti. Olin nuori ja naivi. No puolen vuoden jälkeen jätin miehen. Enkä ikinä olisi alkanut seurustelemaan valmiiksi varatun kanssa. Miehellä oli vielä kaksi nuorta lasta, tyttö ja poika.

Jos olisin nyt sinkku ja joku tekis mulle noin, niin marssisin  suoraan miehen kotiin kertomaan kaiken. Suorastaan törkeästi tehty mieheltä.

Vierailija
8/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan haluaisi sitä miestä itselleni. Pidä hyvänäsi. 

Vierailija
9/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todennäköisesti ole se, jota aloittaja tarkoittaa. Tämä ihan sen vuoksi, että minä en ole halunnut mitään muuta kuin pitää hauskaa, parisuhteelle minun elämässäni ei tällä hetkellä ole aikaa. Toinen nainen kuitenkin olin tahtomattani hetken aikaa, koska mies tavatessamme selitti, että on tekemässä eroa vaimostaan. Melko pian kuitenkin huomasin, että vaimo ei tainnut olla tietoinen miehen eroaikeista, jolloin tapailut myös loppuivat.

En koe minäkaan tarpeelliseksi ottaa yhteyttä miehen vaimoon, minkä ihmeen vuoksi niin tekisin?

Vierailija
10/10 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:09"]

Haluaisin tietää millaisen miehen kanssa olen naimisissa ja voinko luottaa meihin enää? Tietää totuuden jättikö mieheni sinut vai sinä mieheni? Miten asiat oikeasti menivät? Tapailunne ei kuitenkaan ollut vain pikkuseikkailua sinulle vaan halusit mieheltäni enemmän.

Olet varmaan itsekin katkera. Miksi siis et ota minuun, vaimoon yhteyttä ja kerro suhteestanne. Ties vaikka saisit miehen näin itsellesi, kun totuudet valkenisivat ja jättäisin miehen. En syyttäisi sinua, haukkuisi sinua. Sinähän olet vapaa nainen tekemään mitä haluat.

[/quote]

En ymmärrä alkuunkaan haluasi saada yhteys tähän naiseen. Etkö osaa itse vetää johtopäätöksiä asioista? luotatko tähän naiseen joka piti peliä miehesi kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän