Eipä ole mitään suunnitelmia syyslomalle
Jotain pienellä budjetilla tehtävää pitäisi teinin kanssa keksiä.
Kommentit (26)
Kysy siltä teiniltä mitä haluaa tehdä. Ehkä haluaa olla vain kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sun pieni budjetti on, ja mistä päin liikkuisitte ? Entä onko jotain rajoitteita ?
Suunnilleen noin 200€ eikä päästä lähtemään mihinkään ennen torstaita, kun alkuviikosta on muita juttuja.
Me mennään hotellireissulle Ruotsiin. Kiva, päästä pitkästä aikaa edes jonnekin. Hain jo influenssarokotteenkin koronapiikkien lisäksi. Tuntuu kyllä vähän jännälle, vaikka ennen koronaa n. 6 reissua vuodessa lähemmäs ja kauemmas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sun pieni budjetti on, ja mistä päin liikkuisitte ? Entä onko jotain rajoitteita ?
Suunnilleen noin 200€ eikä päästä lähtemään mihinkään ennen torstaita, kun alkuviikosta on muita juttuja.
Joku hotelliyö ja hyvää ruokaa . Paikkakunnan teitä kiinnostavat ilmaiset nähtävyydet. Esim . Turku on kiva kaupunki.
Töistä syyslomaa pitävät, pidittekö kesällä lyhyemmän loman vai miten pystytte pitämään syyslomaa?
En mä pysty pitämään syyslomaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Töistä syyslomaa pitävät, pidittekö kesällä lyhyemmän loman vai miten pystytte pitämään syyslomaa?
viisi viikkoa vuosilomaa ja lisäksi noin kolmen viikon edestä ylitöitä, joten siksi on viikon syyslomakin
Päiväkodissa olen töissä.
Haluaako teini tehdä syyslomalla jotain erityistä (vanhemman kanssa)?
Käykää yhdessä kirjastossam,Retkelle jonnekin, mukaan kahvia termarissa ja makkaraa nuotiolla paistettavaksi. Muista sinappi.
Kivat asiat ovat edullisia ja yksinkertaisia
Vierailija kirjoitti:
Jonkun pienen reissun haluaisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Talviloma jäi pitämättä, kesällä 4vkon loma, lomarahoista vaihdoin puolet vapaaksi eli siitä saa myös yhden viikon. Lisäksi ylitöitä saa pitää jos on kertynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, tuo jonkun ehdottama lyhyt hotellireissu johonkin kaupunkiin menis tähän budjettiin?
200€ on iso budjetti, sillähän tekee 2 ihmistä jo vaikka mitä. Johan sillä käy ravintolassa ja leffassa, käy pelaamassa pakopeliä tmvs. Museo saattaa kiinnostaa myös teiniä, rohkeasti sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, tuo jonkun ehdottama lyhyt hotellireissu johonkin kaupunkiin menis tähän budjettiin?
Joo, sellaista voisi miettiä.
Mulla kertyy ylityöt saldoon, tällä hetkellä taidan olla noin 38 tuntia plussalla. Täällä syysloma on vain kaksi päivää, joten helposti otan tuon plussatunneista. Samaten joulua varten kerään taas tunteja, jottei tarvitse välipäivinä töihin tulla.
Harvalla aikuisella ihmisellä on syysloma. Jos on syysloma niin sitten ei ole talvilomaa.
Jos olisin ap, vinkuisin vähemmän. Jos rahasta on tiukkaa, olisin töissä enkä lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Harvalla aikuisella ihmisellä on syysloma. Jos on syysloma niin sitten ei ole talvilomaa.
Jos olisin ap, vinkuisin vähemmän. Jos rahasta on tiukkaa, olisin töissä enkä lomalla.
En mä mitään vingu ja mä olen sairaseläkkeellä.