Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi etsitte aktiivista ja menevää kumppania...

Vierailija
05.12.2014 |

Jos kuitenkin haluat pääasiassa koti-iltoja? Eikö kaveriton sohvaperuna kuten minä olisi parempi vaihtoehto?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei miehenä haittaa yhtään, jos nainen on aktiivinen esim. harrastuksissa ja/tai tahtoo mennä joka ilta lenkille, jos tykkää tehdä sitä myös itsekseen - kyllä minä silloin tällöin voin osallistua, mutta lähden siitä, että kummankin pitää saada ja osata toteuttaa myös omia mielenkiinnon kohteitaan omin päin. En myöskään edellytä, että nainen kiinnostuisi täysillä kaikista omista puuhistani, kuten vaikka digimessuilla käymisestä. m.

Vierailija
2/14 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan välillä nysvätä kotona rauhassa. Aktiivinen mies menee ja harrastaa, jolloin minä voin rentoutua kotona omassa parhaassa seurassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:05"]

No ei. Mulla ei ole paljoa kavereita eikä menoja, aktiivisempi mies olisi juuri optimaalisin vaihtoehto koska meillä olisi jotain tarjottavaa toisillemme. Mies voisi opettaa mua olemaan aktiivisempi ja mä taas välillä antaa meille tilaa rentoutua ja viettää aikaa kotona, yhdessä. Kaksi passiivista vain passivoi toisensa, ei hyvä.

[/quote]

Nyt kaikki kotiin sidotut, kaverittomat luuserimiehet alapeukuttaa tätä kun on nainen, joka rohkeasti myöntää etsivänsä aivan erilaista miestä ;)

[/quote]

Tuon naisenhan perustelu oli tosi hyvä. Enemmän ihmettelen näitä kotona oleilevia naisia, jotka hommaa aktiivisen miehen ja valittaa kun tämä ei sitten olekaan joka päivä salkkareita katsomassa.  

ap

[/quote]

Mun mielestä tuo kuulosti lähinnä siltä, että teoriassa on hyvä, mutta käytännössä asiat eivät mene aina ihan niin kuin kuvittelisi. 

Vierailija
4/14 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Mulla ei ole paljoa kavereita eikä menoja, aktiivisempi mies olisi juuri optimaalisin vaihtoehto koska meillä olisi jotain tarjottavaa toisillemme. Mies voisi opettaa mua olemaan aktiivisempi ja mä taas välillä antaa meille tilaa rentoutua ja viettää aikaa kotona, yhdessä. Kaksi passiivista vain passivoi toisensa, ei hyvä.

Vierailija
5/14 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Aktiivisen ja menevän kumppanin kanssa on hauskempaa kuin sohvaperunan. En minä ainakaan halua viettää mitään ihmeen koti-iltoja! Se on vanhojen mummojen hommaa.

Vierailija
6/14 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan olla aktiivinen omassa kodissani, enkä halua sitä toimintaa ketään tänne häiritsemään, miesystävä toimikoon omassa kodissaan sitten. Näin onneksi tapahtuukin.

Vierailija
7/14 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:08"]

No ei. Aktiivisen ja menevän kumppanin kanssa on hauskempaa kuin sohvaperunan. En minä ainakaan halua viettää mitään ihmeen koti-iltoja! Se on vanhojen mummojen hommaa.

[/quote]

Kersojen kanssa on pakko viettää koti-iltoja. Vaikka ei haluaisikaan.

Vierailija
8/14 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai ne jotka haluaa viettää koti-iltoja, etsikään aktiivisia ja meneviä kumppaneita vaan ne toisenlaiset... Itse olen totaali kotihiiri ja minulle oli aina selvää, että miehen pitää olla samanlainen, tai ei tule mitään. 

Vierailija
9/14 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Nyt kaikki kotiin sidotut, kaverittomat luuserimiehet alapeukuttaa tätä kun on nainen, joka rohkeasti myöntää etsivänsä aivan erilaista miestä ;)

Vierailija
10/14 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:27"]

[/quote]

[/quote]

Tuon naisenhan perustelu oli tosi hyvä. Enemmän ihmettelen näitä kotona oleilevia naisia, jotka hommaa aktiivisen miehen ja valittaa kun tämä ei sitten olekaan joka päivä salkkareita katsomassa.  

ap

Vierailija
11/14 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole nyt etsimässä miestä, mutta silloin kun olin niin en erityisemmin halunnut aktiivista ja menevää sellaista. Viihdyn kotona silloinkin kun ollaan sosiaalisia - unelmailtani on hauskat illalliskutsut meillä kotona. En halua koko ajan nähdä kavereita, mutta on sosiaalisuudella sentään isompi rooli elämässäni kuin ap:lla joka kuvailee itseään "kaverittomaksi". Se kuulostaa jotenkin masentavalta.

En myöskään erityisesti peräänkuuluttanut juuri sohvaperunaa, koska maailma kuitenkin on niin täynnä myös niitä täysin saamattomia nyhväkkeitä joiden sohvaperunuus ei ole pelkästään mieltymystä perhekeskeisiin koti-iltoihin vaan ylipäänsä velttoutta ja sekä henkistä että fyysistä laiskuutta.

Ehkä kannattaa lukea niitä ilmoituksia niin päin, että aina kun nainen EI erikseen edellytä mieheltä menevyyttä ja aktiivisuutta, hän voi viihtyä myös vähemmän sosiaalisen kotimiehen kanssa. Sitä vain kaivaisi verta nenästään kun toivottaisi tervetulleeksi ne laiskiaiset joiden persoona on niin ikävä ettei niillä ole kavereita lainkaan.

Vierailija
12/14 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä pointti. Ensin haetaan aktiivista ja menevää ja sitten kun sellaisen löytää, valitetaan, ettei äijää näy kotona ikinä. Ei osallistu kotitöihin, ei ole lasten kanssa, vain omat menot kiinnostavat. Kannattaa miettiä tarkkaan, mitä ihan oikeasti haluaa.

Vierailija
13/14 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai semmoisis aktiivisia tapaa helpommin

Vierailija
14/14 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, mikään ei ole rasittavampaa kuin se, että molemmat nyhjää kotona. Meillä ei kumpikaan käy missään kun ei ole ketään kenen kanssa käydä. Kadehdin niitä joiden mies käy kavereiden kanssa urheilemassa tms. Tykkäisin myös olla kotona yksin tai vaikka sitten lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme