Tyhmien tv-ohjelmien lopettaminen
Ihan kyllästynyt Temppareihin ja muuhun turhaan. Miksei niitä vaan lopeteta?
Moni on matkinut tyylinsä ja identiteettinsä typeristä tv-ohjelmista. Oikeasti. Miksi?
Kommentit (11)
Ketä kannattaa? Ihmiset ovat menneet pilalle niistä.
Kaikki on halunneet elää kuin Kaunareissa, Temppareissa ja Salatuissa Elämissä....
Ehkä roolissa on helpompi tai jännänpi elää
Noi sarjat missä lavastetaan muiden uskontojen toimesta aina kristityt syyllisiksi voisi lopettaa ja vaatia jo korvaukset moisesta .
Vierailija kirjoitti:
Ketä kannattaa?
Ihmiset ovat menneet pilalle niistä.
No se kannattaa sitä tv-yhtiötä ja kanavaa, joka on ohjelman ostanut tai itse tehnyt.
Nuo ovat useissa maissa kaikkein suosituimpia ohjelmia, ja katsojaluvut ovat hulppeita.
Näihin ohjelmiin yritykset ostavat pitkä ja kalliita mainosaikoja, ja tästä mainosajasta he maksavat tv-kanavalle.
Se on siis kannattavaa näyttä tv-kanavalle, sillä se rahaa mainoksista.
Vai miten kommentoija luulee, että nuo kaupalliset kanavat rahoitettaan ja pysyvät yleensä pystyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kannattaa?
Ihmiset ovat menneet pilalle niistä.
No se kannattaa sitä tv-yhtiötä ja kanavaa, joka on ohjelman ostanut tai itse tehnyt.
Nuo ovat useissa maissa kaikkein suosituimpia ohjelmia, ja katsojaluvut ovat hulppeita.
Näihin ohjelmiin yritykset ostavat pitkä ja kalliita mainosaikoja, ja tästä mainosajasta he maksavat tv-kanavalle.
Se on siis kannattavaa näyttä tv-kanavalle, sillä se rahaa mainoksista.
Vai miten kommentoija luulee, että nuo kaupalliset kanavat rahoitettaan ja pysyvät yleensä pystyssä?
Kyllä tiedän. Leikin vain tyhymmmäää.
ap
Silti en ymmärrä, miksi joku luulee olevansa joku tv-hahmo ja elää niin.
Mun puolesta saa lähettää vaikka mitä tyhmää pazkaa, mä jätän ne katsomatta.
Mulla on niin paljon omia juttuja, viimeksi taisin avata telkkarin elokuussa🤔.
Meillä katsotaan todella harvoin mitään tosi-tv:tä, mutta jonkunhan niitä on pakko katsoa, kun niitä on ainakin puolet ohjelmatarjonnasta... Itsellä johtanut siihen, että perus-tv:tä ei katsota juuri lainkaan, vaan ainoastaan Yle Areenaa, Nettlixia, HBO:ta ym. Ja meillä koko laite aikaistaankin vain silloin, kun joku katsoo sitä.
Ei se mitenkään käy. Tyhmillehän näitä ohjelmia juuri tehdään. Tiedättekö ketään älykästä ja menestynyttä ihmistä, joka katsoisi näitä ohjelmia? Edes minä en keskikoulupohjalta niitä katso.
Jos ihmiset kattoo niiden näyttö kannattaa.