Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä opettajien pikkujouluissa tehdään?

Vierailija
04.12.2014 |

Järjestääkö ne yleensäkään pikkujouluja? Käykö jossain syömässä ja juomassa paheellisesti kokonaisen lasillisen punkkua? Mahtaa olla "villit" bileet? Opet, kertokaa!

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin hyvin, juotiin aika paljon (kukaan ei kuitenkaan sammunut, voinut huonosti tai alkanut riehumaan :) tanssittiin, juteltiin jaettiin paketit ja katsottiin pari hauskaa esitystä.

en tiedä, mitä AP mahtoi ajaa takaa, mutta ei, emme puhuneet kovinkaan paljoa työasioita, emme haukkuneet vanhempia, emme lausuneet runoja tai pelanneet vettä kengässä... Ihan tavalliset, hauskat naisvaltaisen työpaikan hyvin suunnitellut hauskat pikkujoulut, jotka päättyivät paikallisen ravintolan tanssilattialle pilkun aikoihin. Itse järkättiin ja itse maksettiin.

Vähän rauhallisempaa menoa kuin taannoin kaupan pikkujouluissa, joissa kauppias tarjosi koko illan...

Vierailija
62/68 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:57"]

Itse ajattelin ainakin vetää hyvät tumut ja panna kirjastonhoitajaa loppuillasta. t. matikan ope

[/quote]

missä koulussa on kirjastonhoitaja?
[/quote]

Ammatillisissa oppilaitoksissa ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän eri meininki meillä. Mennään syömään, ilman alkoholia ja ihan arki-iltana:)

Vierailija
64/68 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vedin kännit :)

Vierailija
65/68 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
66/68 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisissä kouluissa paremmat bileet. T. molemmissa opettanut

Vierailija
67/68 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkoista piparinleivontaa ja sokerikuorrutteen pursottelua se kuules on kun opet alkaa kunnolla bilettään! Näin oppilaana olin todistamassa kun erään lukion maikat vetivät kimppakivaa. Kyllä kuulkaa kulkuset helisi ja varpuset söi siementä!

Vierailija
68/68 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tän ketjun aloittaja itse opettaja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän